Passat B4 el.akende paigaldus

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
arvin
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Veebr 2011, 22:42
Auto: Golf MK4 Variant 2003a
Asukoht:

Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas arvin »

Soovin infot mida on kindlasti vaja, et paigaldada elektriaken Passat B4, millel originaalis on vändaga, pole ka elektripeegleid.
Jääks rahule kui saaks kasvõi juhiuksele elektriakna.
Viimati muutis arvin, 15 Veebr 2012, 21:23, muudetud 1 kord kokku.

Vant
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
Telefon: 569 01 388
Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
Asukoht: Tartu

Re: Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas Vant »

Kindlasti on vaja kogu uut aknatõstukite süsteemi (vändaga süsteem on nelinurkse pesaga, el omadel on hammastega ajam). Ehk siis kogu see krempel kuhu kinnitub klaas (siinid) ja mootor. Põhimõtteliselt sellega hädavajalik kraam ka piirdub. Voolu võid kaitsmeplokist ise vedada (kaitse ka vahele, siis on kindlam) ja ongi olemas ;)
Raketimustriga istmed

arvin
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Veebr 2011, 22:42
Auto: Golf MK4 Variant 2003a
Asukoht:

Re: Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas arvin »

Kujutasin seda ettevõtmist ka nii ette, tänud vastuse eest.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas daff »

Reaalselt võttes see on tõesti nii lihtne nagu Vant kirjeldas. Mina soovitaks lisaks panna relee, mida lülitab akna lüliti ja läbi mille tuleb akna mootorile toide. Sarnast asja on siin foorumis G3 jaoks korduvalt uuritud ja seal pea alati räägitakse, et peab ka elektriakende aju ja salongiosa juhtmestiku jmt paigaldama. Samas mina ei näe sellel mitte mingit vajadust, kui viitsid kogu akna liikumise aja nuppu all hoida, lihtsalt puudub mugavusfunktsioon, et korraks nuppu vajutades liigub aken üles või alla välja. Siis ei tohi kindlasti akna lõppasendis nupu otsa magama jääda, sest see tekitab ülekoormuse, mis kaitsme läbi põletab (jah, kaits peab kindlasti olema igaks juhuks). See säästab suuremast ehitamisest, sest vaja vedada sisuliselt lihtsalt ukse sisse toide. Kui tahad juhiuksest ka teisi aknaid juhtima hakata või kogu juhtimine keskkonsoolile ehitada nagu G3 ja B3/B4 on juhi jaoks tagumised aknad või Toleda I puhul kogu eesmine juhtimine. Endal iseenesest käis peast läbi oma B4 jaoks ette elektriaknad panna ja juhtimiseks kasutada tagumiste akende juhtimise nuppe, mis maki juurde käivad. Reaalselt ei leidunud piisavalt viitsimist, et asi teoks teha, minu jaoks ei oleks armatuurist akende liigutamine probleem, sest esimene auto oli Toledo I.

Vant
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
Telefon: 569 01 388
Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
Asukoht: Tartu

Re: Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas Vant »

Kas b4-l elektriakende aju mitte juba kuidagi iga mootori juures eraldi ei ole? B3-el on jah tagaistme all mingi karp mis kogu pidu juhib, aga minul näiteks seda seal pole ja kõik aknad sõidavad automaatselt alla ikkagi, kui juhi juurest vajutada vähemalt. Võin ka eksida muidugi.
Raketimustriga istmed

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Passat B4 el.akende paigaldus

Lugemata postitus Postitas dellu »

B4-l oli vist jah juba aknamoodul. B3-l tuleb jah "toorelt" 2 juhet mootorisse. Golf 3 on ka kindlasti juba aknal endal mingi moodul. Mäletan et kunagi sai ühte tagumist uuritud. Ühesõnaga signat paigaldades lasin mugavusfunktsiooniga aknad alla ja peale seda enam tagumine üles ei tulnud. Ei reageerinud ei eest vajutades ega ka ukselt. Sai lahti kistud, et annaks otse voolu, aga polnud sellist kohta. Õnneks korraks pistiku tagant võtmise peale hakkas tööle.
Samas B4_l oli ka selline tähelepanek, et kui juhi elektriakna lahti kiskusin ei toiminud enam katuseluuk ka. Lahti sai vist võetud uksepostist minev kimp. Või siis jooksis ise kinni ja enam ei toiminud või midagi sellist oli (kui enda omat varuosadeks lammutasin). Lihtsam oleks vast siiski kuskilt doonorilt ikka komplektselt vaadata koos juhtmekimbuga, mis ukse sisse jookseb ja sealt hargneb. Releeploki taga tõstad vajalikud otsad ringi ja tehtud. Selles mõttes on B4 tore. Samas teine variant, et äkki sobib B3 siini/mootori süsteem ka B4. Siis oleks ikkagi lihtsam kasutada jah otse mootori juhtimist.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Elektroonika”