G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
G4 1,4 55kw küünalde vahetuseks on vaja mootorikatet ka kuigi palju maha võtta, või saab kuidagi ilma?
Ma tean, et kui ma uurima hakkaks, saaks ka ise vastuse, a kindlasti on keegi vahetanud ja teab kommenteerida.
Ma tean, et kui ma uurima hakkaks, saaks ka ise vastuse, a kindlasti on keegi vahetanud ja teab kommenteerida.
Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 14:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Mootori kate tasuks igal juhul eemaldada, et rohkem ruumi saada, see ju kõige väiksem probleem:)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Katet üldjuhul vist ei pidanud sest küünlad kate all polnud aga juhtmete jaoks on kyll juba vaja. Lisaks vajad veel pikka küünlavõtit, mis siis sinna pessa läheb, sest küünlad on üsnagi sügaval "augus".
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Sain vahetatud,võtsin katte maha. Üllatus oli see, et seda oli vaja teha 16-padruniga, teine üllatus oli see, et küünla augus oli õli . Kust see õli tuleb ja kui suur probleem see on? Märkimisväärset õlikadu muidu ei olnud viimase 10k km`ga.
Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Klapikaane tihend lekib. Õli kipub küünla piipudele viga tegema ja pikemas perspektiivis võivad tekkida tõrked süütesüsteemis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Vahetuseks siis genekarihm ja pinguti maha, hammasrihmad maha, mootoripadi eest ära jne. Tihendiks käib seal siis tihendusmastiks või silikoon, kuidas keegi nimetab.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
Klapikaane tihendi vahetuseks ei ole kohe kindlasti vaja ära võtta mootori patju ja muud värgendust, nagu eelkõneleja ütles. Poldid lahti, vana tihend minema, uus asemele ja kinni tagasi. Ja kindlasti on olemas ka tihend, mitte ei pea kasutama hermeetikut. Aga pingutusmomenti ei oska mina öelda.
E: Loll Taffa
E: Loll Taffa
Viimati muutis Taffa, 07 Veebr 2013, 18:52, muudetud 2 korda kokku.
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.
pokkar kirjutas:vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...
Kas seda oli nyyd vaja...
1.4 ja 1.6 mootori puhul on kindlasti vaja hammasrihm maha, sest klapikambrikaant kui sellist pole vaid nukkvõll on integreeritud klapikambrisse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus