UUS R32

Uued mudelid, pildid ja muu Volkswagenitega seoses.

Moderaator: etnies858

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

UUS R32

Lugemata postitus Postitas ents »

nii- igatahes minul tuli niuksatus seda n?hes. Vaadake ja ilastage (ja muidugi kommenteerige)
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1472.shtml
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Kahju on sellest, et R36 plaanitakse ainult j?nkide maale teha. Mulle isiklikult meeldib G4-e baasil R32 rohkem. Aga tore on see, et ikkagi tehakse ka selliseid autosid edasi mis mulle ja paljudele teistele vw f?nnidele meeldivad.

stk
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 13 Apr 2004, 22:54
Telefon: 56667322
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stk »

v?ga sex ;)

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas G2rry »

mmm mis sisu asjal on...wild :D

veix

Lugemata postitus Postitas veix »

6-k?igulin ja 0-100-ni 6.2 sekki:o

setka
Huviline
Postitusi: 572
Liitunud: 30 Jaan 2004, 18:20
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas setka »

4vedu R36 oleks p?ris kobe pil eestis :) 2-ukseline ja seest tyhjaks, moto chippida, v?ljalase ymber ja voila! :) pereauto valmis :)

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas G2rry »

oda ma ei saa enam aru...?ks r??gib r32 teine r??gib r36 ja kolmas r??gib ?ldse vanaemast...mis teema on n??d? :)

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by Aiq
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 6.2sec 0-100km/h on kuidagi nelikveo kohta v?he. Nautke jama kui ikka r32 4 motion pepu all ja kimad civic type-r'iga k?rvuti! V?iks ikkagi impreza wrx'ga k?rvuti astuda.
sa teed ikka nalju ju eks? r32 ei ole mingi type-ri konkurent. See j??gu ikka rullidele ma arvan. r32 p?letab pigem klassi v?rra k?rgemate masinate taldu. GTI on r-typega paras paar jagelema (kasv?i juba hinnaklassi poolest) 6,2seki on v?he? Pole palju autosid mis sellest paremini kirendavad... wrx on ralliauto t?navaseades - sellega ma ?le n?dala s?ita ei tahaks t?navaautona - per.el pole piisavalt pekki et seda puukaarikut kauem v?lja kannatada.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

typeR'iga annab v?ga ilusti ka VR6 ga v?istelda, pole R32 selleks vajalik. neid v?istlusi on ka hulganisti dokumenteeritud nii video kui ka aegadev?rdlusega.

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

Algselt postitas: Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
Valed andmed, tehased v?idavad, et R32 kiirendab 6.2sek ja seda manuaaliga!!! Oodata onkindalsti parema d?naamikaga DSG versiooni. TypeR tehaseandmed on aga 6.8sekki sajani. Ei saa aru mille taha sul mingi asi j??b? Njuutoneid on niikuinii rohkem kui hondal seega R32 s?stib igast asendist, vastukaaluks hondale kellel j?ud tipus asub.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by Aiq
Algselt postitas: Silverionu
Algselt postitas: Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
Valed andmed, tehased v?idavad, et R32 kiirendab 6.2sek ja seda manuaaliga!!! Oodata onkindalsti parema d?naamikaga DSG versiooni. TypeR tehaseandmed on aga 6.8sekki sajani. Ei saa aru mille taha sul mingi asi j??b? Njuutoneid on niikuinii rohkem kui hondal seega R32 s?stib igast asendist, vastukaaluks hondale kellel j?ud tipus asub.
Millised andmed mul valetasid? Civic kiirendab 6,6 ( http://www.rsportscars.com/eng/cars/civic_type-r.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ) ja ainult esiveoga. 4 motion R32 184kw mootoriga peaks aga v?imu poolest vabalt alla 6 sekundi minema, j?relikul kaob mootori j?ud kuskil enne ratasteni j?udmist ?ra, kas siis k?igukastis, diffrites, jne. mis iganes mootori ja rataste vahele veel j??b. Millegi p?rast kahtlen 4 motioni veos?steemis.
loe v?hem mingit arvustatistikat ja p??a numbrite taha ka n?ha... Esiteks on autodel meeletu kaaluvahe - R-type on k?rbeskaallane V6 4M Golfi k?rval. Teiseks - nagu siin mainiti hakkab Honda liikuma alates 4000-st (kui mitte rohkemgi) p??retest . P??rdemoment on tal mingi m?ttetu 196nm-i. Usu mind - igap?evaselt p??rdeid pidevalt k?rgel hoida et masin "valvel" oleks on v?sitav - tean sest olen seda autot mitu p?eva proovinud. Minu GIV V6 on moment tehase andmetel 270nm ja kiirendab auto mul ka 1500 p??rde pealt. Kujutan ette et R32-l on nm-e alates 350-st. Kolmandaks - R32 ei konkureeri absoluutselt hondaga. Juba hind on pea kahekordne. Sinu loogika j?rgi on BMW 330i ka pask sest see kiirendab ju "k?igest" 6.5s sajani. R32 on juba otsene konkurent eelnimetatud autoga imo.
Ja ?ra kahtle "millegi p?rast" 4M veos?steemis - see on omataoliste seas ?ks paremaid - endal ei vahetaks seda millegi vastu.
ps. muuseas audi s4-l on nelivedu, v8 ja 344 (!) hobust. Kiirendus k?igest 0.6 seki parem kui r32-l - si** auto ju. Sellisel peaks sajani j?udmiseks minema v?hem kui 5 sekundit onju;)
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

DaveWoss
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas DaveWoss »

Originally posted by ents
nii- igatahes minul tuli niuksatus seda n?hes. Vaadake ja ilastage (ja muidugi kommenteerige)
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1472.shtml
Mul tuli pisar silma, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuidas jookseb s?lg suhu :P
Aga hind saab meie maal olema kindlasti 550+ tuhhi.
Lisame veel DSG, naha jne. nipet-n?pet ja olemegi 650kilo juures.
Peab raha koguma hakkama v?i panka r??vima minema :D
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee

Silverionu
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Silverionu »

Algselt postitas: DaveWoss
Mul tuli pisar silma, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuidas jookseb s?lg suhu :P
Aga hind saab meie maal olema kindlasti 550+ tuhhi.
Lisame veel DSG, naha jne. nipet-n?pet ja olemegi 650kilo juures.
Peab raha koguma hakkama v?i panka r??vima minema :D
Noh eeldame, e DSG maksab lisavarustuses samaplaju kui GTI puhul, siis 30k hinnale otsa, naha laseks niikuinii Evensil teha, kuna siis saaks t?pse kujunduse ise valida.. ei kerki see hind midagi k?rgele :) Aga mis siin r??kida, tegu on kalli autoga..

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by Aiq
noh type-r l?heb 0-100km/h 6,6 sekundiga ning 147kw ning r32 millel 184kw ja nelikvedu ning 6,2 sekundit 0-100km/h. Ei tea kas t?esti j??b asi nelikveo taha. Samas vana Impreza GT aastast 99 l?heb tublisti alla 6 sekundi sajani ja v?imu mootoril 155kw.
anna n??d j?lle andeks et nokin aga kus karup..st sa v?tad et sinu mainitud Impreza l?heb alla 6 seki sajani. Mina tean hoopis teist numbrit... ?kki tood mingit t?estusmaterjali ka oma jutu kinnituseks. peace.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

misiganes
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 28 Jaan 2004, 22:54
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas misiganes »

Lisan ka veel ?he lingi, G4 baasil r32 v?rdluses impreza ja evo 8-ga:

http://www.vwvortex.com/artman/publish/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _330.shtml

Samas vaidluse j?tkuks. Et 0-100 on vaid ?ks n?itaja, sellest ei saa j?reldada auto v?imekust. Aga samas, eks see r32 ole ikka t?ielik luksus toode ja arvatavasti tavaline inimene valib midagi muud selle summa eest. Ja arvatavasti valiksin ise ka midagi muud.
Dubs dont leak oil... they mark their spot

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

juba loetud aga hea link. Seal ongi v?rdluses just evo ja sti - seega palju v?imsamad masinad kui tolleaegne r32. Aiqu aga r??kis mingist vanast gt-st mis kiirendab minutead akusagil 6,5sekiga sajani...
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

r32: 5% taga 95 ees ja kuni 50%dini reguleeruv l?bi haldeksi mis j?lgib jaotst vastavalt tee oludele, gaasi asendi ja absi abil. Yhendatud on vihma sensorid ja veel ?hte teist.

Originally posted by Aiq
Algselt postitas: misiganes
Lisan ka veel ?he lingi, G4 baasil r32 v?rdluses impreza ja evo 8-ga:

http://www.vwvortex.com/artman/publish/" onclick="window.open(this.href);return false; ... _330.shtml

Samas vaidluse j?tkuks. Et 0-100 on vaid ?ks n?itaja, sellest ei saa j?reldada auto v?imekust. Aga samas, eks see r32 ole ikka t?ielik luksus toode ja arvatavasti tavaline inimene valib midagi muud selle summa eest. Ja arvatavasti valiksin ise ka midagi muud.
Ehk oskab keegi ?elda mis on R32 veoj?u jaotus? ?tleme nii et R32 on neist 3'st autost k?ige kenam, nii seest kui v?ljast. T?pselt nagu jutu l?pus ?eldi et artikli autor v?taks STi ja pistaks sellesse r32'sse. STi ja EVO on t?esti t?nava ralliautod, R32 see vastu on v?ike t?nava luks-sport tasku rakett. STi'ga olen s?itnud (j??rajal) ja mulje oli suurep?rane, R32 j??bki vist unistuseks, EVO't on veel v?imalus proovida, saaks k?ik j?rgi proovida oleks h??. Siis teaks kogemuste p?hjal kommenteerida, mitte mingite artiktlite ja andmete p?hjal!
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

ents
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Mär 2003, 18:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ents »

Originally posted by Aiq
Kui oleks veoj?u jaotus pidevalt 50-50 peaks ka kiirendus ikka palju j?ulisem olema. Ei tea kuda 4 Motioniga n?iteks j??rajal s?ita oleks, auto juhitavus kipub vast liigapalju muutuma, kui veoj?udu jaotatakse vastavalt teeoludele ja pedaali tallamisele.
no jumalauta kuidas see 50/50 jaotus sellele kiirendusele m?juma peaks :D. No offence aga kust sa ometi v?tad neid oletusi ja teooriaid...
Ja muuseas - 4Motioniga on v?ga hea j??rajal s?ita - kurvides k?itub pisut ?lejuhitavana ehksiis enamaltjaolt nagu subarud ja co. Audi quattro s?steem aga on piirisituatsioonis just alajuhitav - seega raskemini kontrollitav.
= =______
= /___l__\\_ _
= \(o)__l__(o)/

Vasta

Mine “VW Uudised”