Tervist,
Harjumusest panin peale lühikest sõitu käsipiduri peale ,kuid ilmselt on seal miski külmunud. Hakkas käsipiduri tuli ja mingi kollane käsipiduri tuli veel vilkuma...Lõpuks lõppes vilkumine ära ning jäi põlema ainult kollane käsipiduri tuli. Kas selle kollase käsipiduri tule kustutamiseks on vaja arvutit?
esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5409
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Re: esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur
Ega siis tule kustuamine sul rikkis seisupiduri mootorit ära ei remondi. Mootor tuleb ka vahetada, sel korpusel mõra sees, kust niiskus sisse läinud ja külmaga ära jäätanud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 01 Mai 2012, 20:11
- Auto: VW Passat B6 2.0 FSI BVY 6-manual
- Asukoht: Keila
Re: esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur
Ise olen ka kogemata vajutanud nuppu eelmisel talvel kui väljas oli -20 kraadi, ja olin päris kaugel kodust ka. Klotsid vist ei jõudnud tööle, aga sellise "signalitsasiooniga" pidin 300 km sõita. Kui läks natukene soojaks siis sain punase vilkumisest lahti ja kui valjas oli + kraadi siis peale vajutamist nupp enam ei vilkunud ka, pärast vag-com näitas vist vasaku mootoris veat aga siiamani olen kasutanud kässarit alati ja kõik on ok. Nüüd talveks vist igaks juhuks loobun, kuid kässar on päris hea asi sest mul on valitud NordAmerika DRL variant ehk niikaua kui pidur sees tuled ei põle ja ei raiska akut.
Nädäla lõpuks lubavad +8 kraadi nii et võid siis proovida nuppu vajutada, kuid mootor saab ilusti tööle siis nupp enam ei vilgu. Muidu passatitel on veel nõrk koht nupp iseennast et tuleb seda mingi ajal lahti võtta ja puhastada kontaktid või lihsalt välja vahetada, aga tundub et siin on lihtsalt mootor ärakülmetanud ja küsimus kas soojaga hakkab tööle või tuleb väljavahetada/remontida.
Nädäla lõpuks lubavad +8 kraadi nii et võid siis proovida nuppu vajutada, kuid mootor saab ilusti tööle siis nupp enam ei vilgu. Muidu passatitel on veel nõrk koht nupp iseennast et tuleb seda mingi ajal lahti võtta ja puhastada kontaktid või lihsalt välja vahetada, aga tundub et siin on lihtsalt mootor ärakülmetanud ja küsimus kas soojaga hakkab tööle või tuleb väljavahetada/remontida.