esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
blacksal
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Veebr 2006, 21:50
Asukoht: pärnu
Tänatud: 1 kord

esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur

Lugemata postitus Postitas blacksal »

Tervist,
Harjumusest panin peale lühikest sõitu käsipiduri peale ,kuid ilmselt on seal miski külmunud. Hakkas käsipiduri tuli ja mingi kollane käsipiduri tuli veel vilkuma...Lõpuks lõppes vilkumine ära ning jäi põlema ainult kollane käsipiduri tuli. Kas selle kollase käsipiduri tule kustutamiseks on vaja arvutit?
Viimati muutis argo, 27 Dets 2012, 09:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Re: esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ega siis tule kustuamine sul rikkis seisupiduri mootorit ära ei remondi. Mootor tuleb ka vahetada, sel korpusel mõra sees, kust niiskus sisse läinud ja külmaga ära jäätanud.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Andrusito
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 01 Mai 2012, 20:11
Auto: VW Passat B6 2.0 FSI BVY 6-manual
Asukoht: Keila

Re: esimesed mured külmaga... e. elektrooniline käsipidur

Lugemata postitus Postitas Andrusito »

Ise olen ka kogemata vajutanud nuppu eelmisel talvel kui väljas oli -20 kraadi, ja olin päris kaugel kodust ka. Klotsid vist ei jõudnud tööle, aga sellise "signalitsasiooniga" pidin 300 km sõita. Kui läks natukene soojaks siis sain punase vilkumisest lahti ja kui valjas oli + kraadi siis peale vajutamist nupp enam ei vilkunud ka, pärast vag-com näitas vist vasaku mootoris veat aga siiamani olen kasutanud kässarit alati ja kõik on ok. Nüüd talveks vist igaks juhuks loobun, kuid kässar on päris hea asi sest mul on valitud NordAmerika DRL variant ehk niikaua kui pidur sees tuled ei põle ja ei raiska akut.
Nädäla lõpuks lubavad +8 kraadi nii et võid siis proovida nuppu vajutada, kuid mootor saab ilusti tööle siis nupp enam ei vilgu. Muidu passatitel on veel nõrk koht nupp iseennast et tuleb seda mingi ajal lahti võtta ja puhastada kontaktid või lihsalt välja vahetada, aga tundub et siin on lihtsalt mootor ärakülmetanud ja küsimus kas soojaga hakkab tööle või tuleb väljavahetada/remontida.

Vasta

Mine “Elektroonika”