Vajan abi mootori rihma vahetusega golf 2
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Vajan abi mootori rihma vahetusega golf 2
Et siis probleem selline enne vahetust purunes kohapeal ilma mootori töötamiseta rihm . ja sai tehtud märgid peale vb üks hammas siia sinna vale ja nüüd enam käima ei lähe Aga ma sooviks teada kus asuvad originaal märgid rihma ratastel ja kuhu nad siis peaksid ploki peal kohakuti jõudma siis saaks kõik uuesti paika ja kärama .
KUI kellegil pilte oleks ka väga heaa või seletate lahti saan siis paremini aruu
KUI kellegil pilte oleks ka väga heaa või seletate lahti saan siis paremini aruu
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Mul endal 1.6l 53kw (karpaga) ja märkide asukohad leidsin Haynes'i manualist... sellel oli nii, et nukkvõlli ratta ühel hambal oli külje peal väike punkt, mis pidi olema plokikaane ülaservaga tasa, auto esiosa poole ja väntvõlli ratta ning vahevõlli (on selline nimetus?) ratta peal olevad märgid pidid omavahel kokku minema. Üsna kergelt leitavad. Samas, kes teab, kuidas mootor töötab, peaks lihtsamal isendil ilma märkideta ka ju paika, kui klappide, kolbide ning jagaja rootori asendit vaadata?
Soovitan otsida endale selle manuali... nimi peaks olema "Haynes VW Golf & Jetta Service And Repair Manual".
Kui kellegil teisel linki pole pildi jaoks kohe võtta, siis võin mingi aeg ise panna ka, hetkel pole aega.
[Muudetud: 22-12-2009 tnz... lisasin märkide asukoha, enamvähem]
[Muudetud: 22-12-2009 tnz]
Soovitan otsida endale selle manuali... nimi peaks olema "Haynes VW Golf & Jetta Service And Repair Manual".
Kui kellegil teisel linki pole pildi jaoks kohe võtta, siis võin mingi aeg ise panna ka, hetkel pole aega.
[Muudetud: 22-12-2009 tnz... lisasin märkide asukoha, enamvähem]
[Muudetud: 22-12-2009 tnz]
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
On see üldse oluline, mis aasta? Minu teada mitte..see konkreetne mootor alates 86 kuni 92 aastani ikka sama ju... aga mu teadmine on ka piiratud, targemad parandage, kui eksin.109ase kirjutas:ei näe aastad?Aeroks kirjutas:1.6l53kw karpa
Enda eelnevas jutus unustasin, et mitte väntvõlli ratta vaid selle küljes oleva rihmaratta serval on märk (väike sälk).
Üks abistav joonis ka (õige mootori kohta)...pärit Autodatast:
[Muudetud: 22-12-2009 tnz]
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi
Mul sama asi et purunes hammasrihm, kuid ei saa enam asja paika, et mootor läheb tööle kuid arvatavasti klapide asend on vale sest karbussist viskab välja heitgaase ja bensiini kulu on keskmine 11l - 12l sajale... vaatasin seda joonist ja ma ei täheldanud oma autol seda sälku.. Et siis Mul autoks on 87.a. Jetta 1.8 l 66kwtnz kirjutas:On see üldse oluline, mis aasta? Minu teada mitte..see konkreetne mootor alates 86 kuni 92 aastani ikka sama ju... aga mu teadmine on ka piiratud, targemad parandage, kui eksin.109ase kirjutas:ei näe aastad?Aeroks kirjutas:1.6l53kw karpa
Enda eelnevas jutus unustasin, et mitte väntvõlli ratta vaid selle küljes oleva rihmaratta serval on märk (väike sälk).
Üks abistav joonis ka (õige mootori kohta)...pärit Autodatast:
[Muudetud: 22-12-2009 tnz]
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
1.8 66kW klapid kolbidega ei kohtu Kui just kangemat nukka vms pole
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi
Nii, üldiselt sai märkide järgi paika pandud, kui mootor töötab kuidagi imelikult. Ilma kaasita ei taha hästi töötada kuna pöörded lähevad nii madalaks et sureb maha. Kas on võimalik et teeb sellist nalja kuna pole kuuaega mootor töötanud? Käima sain kuid mootor töötaks justkui tõrkega, nagu kolm pütti oleks taga ainult.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7847
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Mõõda silindrite surved ära nagu juba varem soovitati.LastResort kirjutas:Nii, üldiselt sai märkide järgi paika pandud, kui mootor töötab kuidagi imelikult. Ilma kaasita ei taha hästi töötada kuna pöörded lähevad nii madalaks et sureb maha. Kas on võimalik et teeb sellist nalja kuna pole kuuaega mootor töötanud? Käima sain kuid mootor töötaks justkui tõrkega, nagu kolm pütti oleks taga ainult.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi