golf mk 3
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
golf mk 3
Selline küsimus et olen natukene siin uurinud ja puurinud erinevates foorumites erinevaid projekte ja infot turbo kohta aga ikagi on küsimus ?
Selline et milline mootor valida ja mida kuidas seda ehitada
Valikud oli siis 110 kw 16v 2,0 või g60 118 kw laaduriga
kumba siis kergem raskem kallim odavam ehitada on
ning ka muidugi kummast palju annab välja pigistada.
Ühed ütlevad üht teised teist ehk on kellegil kogemusi ingot ja natukene rohkem uurind seda asja
Võin on kellegil kummastki varjandist midagi ehitatud ja räägib oma eelarvest ja kogemustest
Asi selles mix küsimus pole veel doonor mootorit olemas ja mida valida.
Tänud info eest
Selline et milline mootor valida ja mida kuidas seda ehitada
Valikud oli siis 110 kw 16v 2,0 või g60 118 kw laaduriga
kumba siis kergem raskem kallim odavam ehitada on
ning ka muidugi kummast palju annab välja pigistada.
Ühed ütlevad üht teised teist ehk on kellegil kogemusi ingot ja natukene rohkem uurind seda asja
Võin on kellegil kummastki varjandist midagi ehitatud ja räägib oma eelarvest ja kogemustest
Asi selles mix küsimus pole veel doonor mootorit olemas ja mida valida.
Tänud info eest
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
110kw 16v on minuarust parem valik. 4 klappi per cil. on ikka turboka hingamisele õigem värk kui 2 klappi.
Välja pigistada annab mõlemast niipalju kui vaja, halb küsimus selles suhtes. Oleneb ju vajadusest vastavalt rahakoti suurusest.
16v kaane puhul on esiteks ruumi suhtes juba eelis (8v kaanel on kollektorid üksteise kohal - kehv variant).
Kui nüüd hinnast rääkida, siis peaksid need samasse auku minema, kuna mõlema mootori puhul vajalikud tegemised on samas hinnaklassis (mootori sisu hinnad näiteks).
Niiet mina läheks 16v teed kohe kindlasti.
Edu ja jaksu ideede ja projektiga!
[Muudetud: 8-1-2010 spool]
Välja pigistada annab mõlemast niipalju kui vaja, halb küsimus selles suhtes. Oleneb ju vajadusest vastavalt rahakoti suurusest.
16v kaane puhul on esiteks ruumi suhtes juba eelis (8v kaanel on kollektorid üksteise kohal - kehv variant).
Kui nüüd hinnast rääkida, siis peaksid need samasse auku minema, kuna mõlema mootori puhul vajalikud tegemised on samas hinnaklassis (mootori sisu hinnad näiteks).
Niiet mina läheks 16v teed kohe kindlasti.
Edu ja jaksu ideede ja projektiga!
[Muudetud: 8-1-2010 spool]
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Tere.
Juhul, kui G60 mootoril on sees tavamootorist erinevad kepsud hakkaksin mina sellele põhjale aretama. Ma pole tutkinud katalooge aga usun, et G60 alumine ots on "tugevdatud" ja kannatab turbotamist ilma kolbide-kepsude vahetamiseta. Kui sa tahad ikka veidigi boosti anda siis need tavalised 16v kaaned ei kannata eriti piitsutamist. Mina ehitaksin asja kas siis juba 20vT baasil või hoopis kasutaksin "crossflow" pead. 8klapiline pea on kordades lollikindlam ja odavam ehitada.
Kõik mõtted on teretulnud.
Edu
Juhul, kui G60 mootoril on sees tavamootorist erinevad kepsud hakkaksin mina sellele põhjale aretama. Ma pole tutkinud katalooge aga usun, et G60 alumine ots on "tugevdatud" ja kannatab turbotamist ilma kolbide-kepsude vahetamiseta. Kui sa tahad ikka veidigi boosti anda siis need tavalised 16v kaaned ei kannata eriti piitsutamist. Mina ehitaksin asja kas siis juba 20vT baasil või hoopis kasutaksin "crossflow" pead. 8klapiline pea on kordades lollikindlam ja odavam ehitada.
Kõik mõtted on teretulnud.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
G60 on mootoritüüp millel ei ole turbot vaid on laba-(rootor) kompressor. Sinu jutust tuli algul välja, et tahad TURBOTADA, st. paigaldada autole turbokompressorit. Eeldasin, et viskad G60-lt kompressori minema ja paned turbiini asemele. Kogemused on siiani näidanud, et 8V mootorid kotivad 16V mootoreid siiani korralikult. Mis puudutab "pealevoolu" (sisselaske voolavust) siis turbomootoritel ei ole tavaliselt klappidearv eriti suureks aetud. Õhukogust saab lisada turbosurve tõstmisega. Originaalis tavalisel 1,8L 20vT mootoril on ülelaadimissurve minimaalne. Turbomootoritel on ka nukafaasid hoopis "lahjemad" sest muidu puhuks lihtsalt ühest klapist sisse ja teisest välja. Nukkade ülekattenurk on minimaalne, et saavutada korralikku täituvust.
Edu leiutamisel.
Edu leiutamisel.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6559" onclick="window.open(this.href);return false;
mis keegi sellest arvab ?
mis keegi sellest arvab ?
G60 ei ole vähe vastu pidav, lihtsalt need mootorid, mis saada on on oma elu juba ära elanud. 300 000km läbisõiduga mootor oleks ikka soovitav juba remontmõõdu ajada ja sisu välja vahetada kui tahad sellest pikema elu eaga mootorit teha.ets27 kirjutas:8 v klapisest pidi vähem pealevoolu olema
olen kuulnud
ja seda olen ka kuulnud et need g60 ei pidanud olema eriti vastupidavad
Selle komplekti algmaterjal on üsna hea kui omal pea lõikab ja selle kokku oskad panna. Kasutajalt Jans saad ka sobiva väljalaske koos turboga: http://www.streetrace.org/foorum/viewto" onclick="window.open(this.href);return false; ... 15&t=35518
Tema käest saaksid ilmselt ilusti küsides ka abi et kogu kompott kokku saada.