K: Millised peks olema 1,8 monopritse optimaalsed tühikäigup
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
K: Millised peks olema 1,8 monopritse optimaalsed tühikäigup
Täna kogesin imestuseks suht madalaid pöördeid 790-800, kas need on veel normaalsed või juba liiga madalad?
Pluss on massis, kõik on sassis !
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
Autodata räägib, et 700-900 on sel mootoritüübil tühikäigul normaalne. Tühikäik on elektrooniliselt kontrollitav ja ise seadistada ei saa, kui sellest kõrgem või madalam tühikäigul siis kontrollida ega kuskilt lisaõhku ei saa või siis uus "tühikäigumootor". Praegu ei tohiks muretsemiseks põhjust olla.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Küsiks ka siis...
Peale plokikaanelihvi ja tihendite vahetust kipuvad pöörded soojana 650-700 peale vahel. Seda näeb küll harva, aga muidu 800 peal enam vähem. Võib miskit valesti olla?
Ja küsiks ühe asja veel. See ei käi küll päris sellesse teemasse, aga tühjalt siduriga lahti lastes tahab välja surra, gaasi peab ikka kõvasti juurde talluma, et kohalt ära saaks, muidu soovib välja surra. Ja tuled tõmbab ka tuhmiks. Võib see seotud kuidagi pööretemomendiga olla vms?
Peale plokikaanelihvi ja tihendite vahetust kipuvad pöörded soojana 650-700 peale vahel. Seda näeb küll harva, aga muidu 800 peal enam vähem. Võib miskit valesti olla?
Ja küsiks ühe asja veel. See ei käi küll päris sellesse teemasse, aga tühjalt siduriga lahti lastes tahab välja surra, gaasi peab ikka kõvasti juurde talluma, et kohalt ära saaks, muidu soovib välja surra. Ja tuled tõmbab ka tuhmiks. Võib see seotud kuidagi pööretemomendiga olla vms?