Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: MustVälk, J.Aru, GTI, dellu

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 13 Juun 2017, 08:56

Tere. Taaskord vaja veidi hüvanõu !
Mure on mootori rihma märkides. Ei lähe kokku. Kuid mootor käib enamvähem ilusti. Tühikäigul pöörded veidi kõiguvad ja CO on paigast ära. Ei suitse. Hooratas sai TD oma pandud. Mõtlen kas mul on mōtet hakata rihma märke kokku ajama kui mootori käivitamisega ega sõitmisega brobleeme pole ? Vaja on CO paika saada. Kas jagaja keeramisega võib murele lahenduse leida ? Või pean ikkagi rihmamärgid kenasti kokku ajama. Nüüd nagu enne mainisin sai võõras TD hooratas alla. Mis visuaalselt teistsugune. Ega sel märk nüüd peal ei valeta ?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

GTI
Moderaator
Postitusi: 6160
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas GTI » 13 Juun 2017, 09:03

Süüte seadmiseks on algsel hoorattal sälk peal - kas sel disla omal ka on ei oska öelda. Stroboga süüte kontrolliks igal juhul vajalik märk. Mis märk sel h.rihmal muidu mööda on?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 13 Juun 2017, 09:13

Kui ajan hooratta märgi OT asendisse. Siis on ülemine nukkvõlli OT märk 6 hammast mõõda. Ja ka kolv ei ole ülevalt. Teisi märke pole veel vaadanud. Plastik on ees.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Rooma
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas Rooma » 13 Juun 2017, 12:17

Kunagi sai aidata TÜV ist läbi üks golf, nii et panime süüte täiesti hiliseks, et CO välja annaks . Pärast keerasime nurga taga varaseks tagasi .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 17 Juun 2017, 17:35

Tegin nii - võtsin gaasitrossi lahti ja reguleerisin tühikäigu pöörete järgi 9000 ni. Läksin uuesti ülevaatusel ja nüüd on lambda näit korrast ära.
Öeldi, et võib lisa õhku vahele võtta. Täpselt selles aru ei saa kuid aimu on. Nimelt oli vaja summutil sukka vahetada. Huraaga keerasin kõik 4 polti pooleks mis väljalaskekollektori küljes olid. Proovisin läbi puurida. See ei õnnestunud. Lõhkusin ära. Võtsin kollektorid maha ja panin uue väljalaskekollektori paika. Uued tihendid ka ikka. Kinnikeerates murdus üks tikkpolt sisse. Kas tōesti võib selle ühe poldi pärast lisa õhku võtta ? Kõik teised 7 kinnitus on korras. Ja katalüsaatori juurest ei saanud ka päris hästi kinni. Veits Lõriseb kiirendades. Esmaspäev läheb keevitusse.


Vahetasin lambda anduri ära. Voltmeetriga mõõtes saan pinge 250 - 510 mV tühikäigul. Tuure andes reageerib kohe ja sain koheselt 0,7 V pingeks. Rohkem ei tuuritanud kohapeal. Eeldan et lambda on korras. Lähen käin keevitan summuti ilusti alla ja teen ülevaatusele uue katse.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

GTI
Moderaator
Postitusi: 6160
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas GTI » 17 Juun 2017, 18:31

kristo23 kirjutas:Läksin uuesti ülevaatusel ja nüüd on lambda näit korrast ära.

Lambda väärtus millega tüv opereerib tähendab nende jaoks optimaalset kütuse ja õhu segu mille puhul on näit 1,000. Kui näit on paigast ära tähendab see tegelikult seda et kütuse/õhu segu on paigast ära ja põhjus võib olla mis iganes - ka lisaõhu võimalus (ka lambda andur võib olla üheks võimaluseks kuid mitte ainult). Enne lambda väljavahetamist oleks võinud selle tööd kontrollida mõne diagnostikaseadmega kas ja kui aktiivselt ta töötab (rusikareegel umbes 0,2...0,8 V vahemikus on hea näit). Multimeetriga mõõtes on oht lambda ära rikkuda kui seadme parameetrid ei sobi.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 17 Juun 2017, 19:51

Mõõte tulemuse sain 0,2.. 0,8 V vahemikus. Sellest tulemusest võin oletada , et CO on paigas või kuidas ? Kui lisaõhku võtab, siis peab see seda võtma ennem lambda andurit ? Ja see vist ei mõjuta tulemust kui enne katalüsaatorit laseb veidike läbi ?


Ei saanud ülevaatajast ka hästi aru. Ütles et CO paigas aga lambda väärtused ei ole paigas. Imelik !
Kuigi esimesel ülevaatus korral oli lambda näit paigas. Kõik algas kollektori ja summuti lahti võtmisest. Katalüsaator on igaljuhul korras.

Pilt

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

GTI
Moderaator
Postitusi: 6160
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas GTI » 18 Juun 2017, 08:45

Gaasitrossist tühikäigu reguleerimine ei ole hea, tühikäiku peaks hoidma ikkagi see pritse küljes olev samm-mootor mis hoovastikku lükkab. Õige pinge lambda amduril näitab et lambda andur töötab. Kuna lambda on sel ju kollektori küljes siis leke enne seda on kollektori tihend? Igasugune summuti leke kajastub koheselt gaaside näidus, seega pead kõik lekked kõrvaldama.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 18 Juun 2017, 12:46

Homme lähen keevitan summuti torud korralikult kokku ja teen uue katse ülevaatusel. Kui ei siis ikkagi kollektor lekib. Üks katkine polt on sellisel juhul määrava tähtsusega.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

vredestein
Klubiline
Postitusi: 862
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Passat 2,0 85kw 01;Derby 1,3 bikecarb ?kw; Passat 1,8 G60 Syncro 90
Asukoht: Tallinn

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas vredestein » 18 Juun 2017, 14:48

kui õigesti mäletan on nendel motodel võimalik nukka märki kahte asendisse panna. Ühe puhul ütleb juhis, et märk peab olema kaane äärega teisel juhul üleval keskel.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

GTI
Moderaator
Postitusi: 6160
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas GTI » 19 Juun 2017, 10:02

vredestein kirjutas:kui õigesti mäletan on nendel motodel võimalik nukka märki kahte asendisse panna. Ühe puhul ütleb juhis, et märk peab olema kaane äärega teisel juhul üleval keskel.

Enivei pole nende 2 asendi erinevus 6 hammast ehk mingi kamm selle diisli hoorattaga (selle märgiga) on. Miks üldse bensukale pannakse diisli hooratas?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

kristo23
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Tänanud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas kristo23 » 19 Juun 2017, 15:18

Hooratas tuli kasutatud sidurikomplektiga kaasa. Vana oli kuuma saanud ja sooned olid sees. Polnud aega õiget otsida, pakkumisi ei olnud kohe võtta. Alla läks ka GTI sidurikorv. Ketas oli mõõtudelt sama mis vana.

Ülevaatuse sain nüüd kätte. Näidud korras. Viga oli kehvas summutitoru ühenduses. Kollektor õhku vahele ei võta. Õnneks üks katkine polt midagi ei muutnud.

Tänud teile kes aitasid kaasa mõelda. !

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

GTI
Moderaator
Postitusi: 6160
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitusPostitas GTI » 19 Juun 2017, 15:27

Hea et asi korras ja tänud ka teavitamast! :thumbup:

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke


Jaga seda sotsiaalvõrgustikus

     

Mine “Mootor”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

Eesti VW Klubi foorum : Lahtiütlus