Milline TSI mootor töökindlam?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Veebr 2018, 11:19

Ei oska kommenteerida, sest pole DSG6 korral ise roolis olnud. Mingi loogika järgi peaks küll suurem käikude arv tegema käiguvahetuse sujuvamaks, sest ülekannete vahe väiksem. Samas erinevad mootorid sama käigukasti otsas annavad ka erineva tulemuse, pöördemoment teeb oma töö.
Tehnilisi üksikasju ei tea peensusteni, lihtsalt loogilise mõtlemise tulemus;)
Ahjaa, 2.0TSI Alltrack koos DSG7 kastiga pole nii siidine kui oli Passat b8 1.8TSI ja DSG7 kombo. Eriti just kohapealt start on suurema jõnksuga ning aktiivse start/stop funktsiooni korral eriti selgelt tuntav.

cocco
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 08 Veebr 2018, 20:15

kas 1.8 TSI USA variandil ja 1.8 TSI euroopa variandil mingi vahe ka on? kilovatid vastavalt 125kw vs 132kw.
aasta 2015 . kas jälle aju piirab võimsust ?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7036
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Veebr 2018, 20:28

Mootor on lahjem kütuse pärast ja puuduvad MPI pihustid

cocco
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 08 Veebr 2018, 20:33

R36 kirjutas:
08 Veebr 2018, 20:28
Mootor on lahjem kütuse pärast ja puuduvad MPI pihustid
ehk siis puuduvad sisselaskekollektoris ülemised pihustid (8 asemel 4) ?

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 883
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 09 Veebr 2018, 09:11

Töökindlust saab nendel mootoritel alles siis näha kui on läbi uhatud 300 000 ja peale. Seniks mootorid mis kestavad alla 200 000 on kõik üks si**. Kahjuks uutel autodel on need mootorid üks suur murekoht.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 52 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Veebr 2018, 09:26

murkamarko kirjutas:
09 Veebr 2018, 09:11
Töökindlust saab nendel mootoritel alles siis näha kui on läbi uhatud 300 000 ja peale. Seniks mootorid mis kestavad alla 200 000 on kõik üks si**. Kahjuks uutel autodel on need mootorid üks suur murekoht.
Sele asja nimi on optimeeritud konstruktsioon - mõeldud kestma veidi enam kui pretensioonide esitamise aeg. Eriti oskavad selliseid asju teha japsid. Nö. igavesti kestvaid asju ei saa lihtsalt projekteerida - finantsosakond ei luba. :) Varuosi on vaja ka müüa ja inimestele tööd anda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Elevant » 09 Veebr 2018, 10:23

Kõigepealt küsiks, mis eesmärki see mootor täitma peab, siis saaks hakata üldse juurdlema selle üle, palju sellel aparaadil võimsust või möödasõidukiirendust peab olema.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 883
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 10 Veebr 2018, 08:49

Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.

Kasutaja avatar
karlj.
Klubiline
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7 GTI
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 22 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas karlj. » 10 Veebr 2018, 09:40

murkamarko kirjutas:
10 Veebr 2018, 08:49
Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.
Loen ja imestan, et millest sa räägid? Mul on kolm Jettat (2x1.4TSI, 1x1.2TSI) vanim on 6 aastat ja 230k sõitnud, teised kaks on natuke üle nelja aasta ja 150+k sõitnud. Garantiid on igatepidi läbi juba ja mootoritega pole küll ühelgi probleeme olnud.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 883
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 10 Veebr 2018, 10:22

Väga hea. Kirjuta siis mulle privasse. Ostea ls. Ja mis selle ajal teinud oled nendega.
karlj. kirjutas:
10 Veebr 2018, 09:40
murkamarko kirjutas:
10 Veebr 2018, 08:49
Teema risustati ära korralikult. Ühesõnaga läheb hästi neil kui need TSI d kestavad garantii aja ära ja väga hästi neil kes saavad sinna oma 80 000 veel peale uhada ilma suuremte kulutusteta. (Hooldused). Mitte keti vahetused, rihmavahetused, pumpade vahetused, tahmafiltri, turbo, jne jne. See rida saaks pikk.
Loen ja imestan, et millest sa räägid? Mul on kolm Jettat (2x1.4TSI, 1x1.2TSI) vanim on 6 aastat ja 230k sõitnud, teised kaks on natuke üle nelja aasta ja 150+k sõitnud. Garantiid on igatepidi läbi juba ja mootoritega pole küll ühelgi probleeme olnud.

Kasutaja avatar
karlj.
Klubiline
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7 GTI
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 22 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas karlj. » 10 Veebr 2018, 10:43

murkamarko kirjutas:
10 Veebr 2018, 10:22
Väga hea. Kirjuta siis mulle privasse. Ostea ls. Ja mis selle ajal teinud oled nendega.
Vastan parem siia, saavad teised ka ülevaate, et ei ole need uued autod ka nii nõrgakesed. Ostetud kõik uuena ettevõttele ametiautodeks, liiguvad pidevalt mööda Eestit ringi. Vanim 6 aastane Jetta on käinud ainult korralistes hooldustes ja keretöödes tulenevalt ahelavariist(jäi kahe auto vahele) kerged kahjud esi ja taga stangel. Uuemad Jettad on samuti saanud ainult korralist hooldust ja garantii korras tarkvarauuenduse, kuna elektrilise roolivõimuga oli mingi error. Hooldused on tehtud esinduses ja vahetatud on ainult kuluosasid. Ühtegi erakorralist tööd ei ole siiani ette tulnud ja mootorid töötavad jätkuvalt korralikult.

madoc
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 10 Veebr 2018, 10:55

Väga huvitav, millise info alusel saab öelda, et vedamise korral saab 100000 km sõita ja et 180000 viimane piir.
Samuti ei saa aru, kuidas rihmavahetus järsku probleemiks on, kui rääkida kuni 5a vanustest EA211 mootoritest. See on ju hoolduse normaalne osa ning enneaegseid purunemisjuhtumeid pole. Ka pole liigne õlitarbimine probleemiks, 15000 km ei ole mingit muret ning 30000 km hooldusintervalli jooksul peab tõenäoliselt 1 korra juurde lisama enne järgmist hooldust.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 883
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat 2002a. Tdi 96Kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 10 Veebr 2018, 15:07

Väga hea. Ega tulebki kirja saada kogemusi ja ütlusi. Muidu siin mindi juba ei tea selle tsi jutuga ei tea kuhu. Ma võin ka väita et 2.0 tdi 125 kw. Mootor on ka väga hea passat b6 peal. Kuna see saanud ka pelgalt aint hoooldusi ja õlivahetust. Kuluosad. Ls üle 400 000.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 656
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Ford Focus mk3
Asukoht: Tallinn / Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 10 Veebr 2018, 16:37

et siis kokkuvõttes on kõige töökindlam uuema tüübi 1.4 TSI 92 kw-ga, kuna mootor on rihmaga, mitte ketiga.

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 574
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 35 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 10 Veebr 2018, 19:03

S4BiT kirjutas:
01 Veebr 2018, 08:03
GTI-ga on ka pöörded alla 2k kui mälu ei peta, seda siis 6dsg puhul.
Täna oli meeles tahhokat vaadata, ning selle järgi oleks justkui 1800rpm juures pööre, kui 100km/h püsikiirusehoidjaga sõita.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

cocco
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 12 Veebr 2018, 21:33

S4BiT kirjutas:
10 Veebr 2018, 19:03
S4BiT kirjutas:
01 Veebr 2018, 08:03
GTI-ga on ka pöörded alla 2k kui mälu ei peta, seda siis 6dsg puhul.
Täna oli meeles tahhokat vaadata, ning selle järgi oleks justkui 1800rpm juures pööre, kui 100km/h püsikiirusehoidjaga sõita.
kas võiksid öelda mis on sul kasti tähis?

Erx666
Klubiline
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juun 2014, 22:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Erx666 » 12 Veebr 2018, 23:46

Kas pole mitte ,et 1.4TSI 118kw mootoritele tuli 2012 aasta teises pooles upgrade ja mootori tähiseks CTHD? Nendga vist pole nii palju probleeme kui eelkäijaga?

Maahärra
Veteran
Postitusi: 984
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: Škoda Octavia
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 14 Veebr 2018, 04:53

Siin ka huvitavat lugemist ja erinevaid linke -

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=160204

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 39 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 14 Veebr 2018, 09:07

see kõige jaburam jutunurk seal üldse minuarust :D enne oma eelmist TSI (kasutatud auto) ostu vaatasin ka korra sinna, sügasin korra kukalt ja läksin ostsin TSI.

Igale mootorile on õige klient ja igale kliendile on õige moootor, ühele tuleb õige müüa ja teine peab õige ostma. Õige kombo korral kestavad mõlemad ilma "jonnimiseta".

madoc
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 7 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 14 Veebr 2018, 09:33

Äkki keegi viitsib TSI mootorid korralikult lahti kirjutada.
Sest on tegelikult on olemas juba 1.4 TSI väga palju erinevaid variante, kus kw number ei ütle alati mitte midagi:
EA111 (ketiga vanem versioon) 90, 92, 103, 110, 118, 125, 132kw kasutusel 2006-2016.
EA211 (long-life rihmaga) 90, 92, 103, 110kw - kasutusel 2012-siiani

Mudelite järgi saab paremini aru
EA111 - Golf V ja VI, Passat B6 ja B7, Tiguan mk1, Jetta mk5 ja mk6 kuni 2015 jne
EA211 - Golf VII ja 7.5, Passat B8, Tiguan mk2, Jetta mk6 alates 2015 lõpp jne

Kokkuvõttes, mida vanem auto võtta, seda hoolsam tasub olla. 2006-2010 autodel oli kindlasti rohkem probleeme ja tasub tähelepanelikum olla. Eestlased pigem selliseid mujalt ülejäänud vanemaid volkswageneid hetkel ka ostavad ja siis kiruvad ka uusi.
1.4 TSI EA111 ja EA211 on põhimõtteliselt täiesti erinevad mootorid (kolvikäik ja kolvid erinevad), turbo vanal mootori ees, uuel mootori taga. Jahutussärk täiesti erineva loogikaga jne.

cocco
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Okt 2017, 14:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas cocco » 14 Veebr 2018, 22:31

madoc kirjutas:
14 Veebr 2018, 09:33
Äkki keegi viitsib TSI mootorid korralikult lahti kirjutada.
Sest on tegelikult on olemas juba 1.4 TSI väga palju erinevaid variante, kus kw number ei ütle alati mitte midagi:
EA111 (ketiga vanem versioon) 90, 92, 103, 110, 118, 125, 132kw kasutusel 2006-2016.
EA211 (long-life rihmaga) 90, 92, 103, 110kw - kasutusel 2012-siiani

Mudelite järgi saab paremini aru
EA111 - Golf V ja VI, Passat B6 ja B7, Tiguan mk1, Jetta mk5 ja mk6 kuni 2015 jne
EA211 - Golf VII ja 7.5, Passat B8, Tiguan mk2, Jetta mk6 alates 2015 lõpp jne

Kokkuvõttes, mida vanem auto võtta, seda hoolsam tasub olla. 2006-2010 autodel oli kindlasti rohkem probleeme ja tasub tähelepanelikum olla. Eestlased pigem selliseid mujalt ülejäänud vanemaid volkswageneid hetkel ka ostavad ja siis kiruvad ka uusi.
1.4 TSI EA111 ja EA211 on põhimõtteliselt täiesti erinevad mootorid (kolvikäik ja kolvid erinevad), turbo vanal mootori ees, uuel mootori taga. Jahutussärk täiesti erineva loogikaga jne.

uuemad 1.2 ja 1.4 lisaks kahe hammasrihmaga :D
ja neil väga hea surveaste 10.5 !!

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2324
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 13 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 15 Veebr 2018, 11:16

Küsimus tarkadele:
Kas see 1.8 TSI 118 kw tõesti on kolvi probleemidega või ei ole?
Ja kui on kas siis lahenes see ka mida aastad edasi või ei?
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 564
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Elevant » 16 Veebr 2018, 11:51

See 1,5t rauda oli mõeldud auto kaaluna ja kaks eluslooma oli mõeldud inimesena. :D

Aga ma ka endiselt ei saa aru, mis dünaamika puudusest siin rääkida saab sellise kompoti puhul, isegi 1.2 81kw TSI liigutas Golfi päris vahvalt edasi. B8 peal 110kw'ne ACT 1.4 oli muidugi veel vahvama minekuga.
Igasuguste raskete haagiste/koormate vedamiseks on teised autod.

Ma olen 5a sõitnud autodega, mis tohivad 2+t haagist vedada, selle aja jooksul on 2t haagis kokku sabas rippunud miski kuu aega. Ülejäänud 4 aastat ja 11 kuud ajaks igapäeva asjad ka ära tegelikult igasugune 1,xl'ne purk.

Ussike
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Ussike » 16 Veebr 2018, 13:04

Kui nüüd sealt eestpoolt seda hülgemöla ära kustutada siis jääb mu jutt seosetuks.No vot selle Moskva olümpia ja Jaak Uudmäe hüppamisega oli selline lugu et seda tuli kuulata autoraadiostkuna olin Tallinn -Narva maaanteel autos ja pealekauba tuli veel seisma ka jääda kuna raadiolevi oli autos kaunis nigel aga tänasel päeval vist võiks eestlaste mehetegudele kui neid vaid oleks kaasa elada autos ja ekraani pealt seda vaadata.Eelneva jutu mõte on see et aeg pole seima jäänud vaid tehnoloogia on teinud ikka päris suure hüppe nii elektroonikas kui mootoriehituses.Olen omanud 1,2 TSI 81 kw mootoriga Skoda Fabiat siis minu arvamus on et pisikese tarkvara tuuninguga ja võrdsete kilode juures liigutaks ta autot vist isegi paremini kui hobi Golfil olev2,0DOHC.Selle auto liigutamiseks oli seda mootorit küll ja veelgi sest sõidanme naisega kahekesi nagunii.Aga kuna see auto juhtus täiesti tühjalt kohalt minu kätte siis peale paarikümne tuhande kilomeetri läbimist ta uus inimene juba hirmsasti selle autoga sõita ja nii ta omanikku vahetas.Uue auto otsingul olid sõelal nii 1.4,1.8kui ka 2.0 TSI mootoriga autod aastast 2014 ja ülesse.Olles näinud kuidas nõevad välja alla 100000 km läbinud autode kolvid siis 1,8 118 kw mootor langes kohe välja,jäi 132 kw ainult.Kui näitasin 155kw 2,0 TSI mootoriga autot väga pikalt asjaga kokku puutunud inimesele siis ta ütles ainult et ära siis üllatu juba oleva või tekkiva õlikulu üle.Kuna otsisin väikese läbisõiduga autot ja mille varustus vastaks minu kriteeriumitele siis jäi ette 1,4 92 kw mootoriga auto mille kohta ei kohta ei ole siiamani erilisi muresid olnuda asjaga lähedalt seotud inimeste väitel kes igapäevaselt nende mootoritega kokku puutuvad.Ja kui mulle tundus et äkki see mootor ei jaksa autot liigutada siis praeguseks võin öelda minu igapäeva asjad ajab ta ära ja kui vaja jaksab käru ka vedada niipalju kui mul vaja on .Ma lihtsalt ei näinud mõtet igaksjuhuks 100kw lihtsalt niisama tagavaraks osta.Vist on viga vanuses.Väga õieti on eespool öeldud et auto tuleb valida vastavalt vajadusele ja ma täiendaks veel et piisavate rahaliste võimalustel korral võib ka neid hobuseid lisaks osta.

Kasutaja avatar
murf
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG/ Rapid 1.4 TSI DSG
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murf » 16 Veebr 2018, 18:39

Eks aeg muudab arusaamu dünaamikast kindlasti ja see mis eile oli kiire, see täna enam nii ei pruugi tunduda. Samuti on inimeste vajadused ja soovid erinevad.
Minu jaoks algab OK tasemelt 0-100 km/h alla 8,5 sek. Miks nii on? Pagan seda teab, tagumikudüno lihtsalt hindab nii. Loomulikult ka NM ehk maantee möödasõit ja millise tundega see käib. Kui ikka tunne “palju kisa, vähe villa”, siis see sõidurõõmu ei paku.
1.0-1.2 TSI lahe vahest sõita, näiteks puhkuse ajal rendikal.
1.4 TSI Golfile sobiv.
1.8 TSI miinimum Passati jaoks.
Ma siin nime ei nimeta, aga kodanik kes autot ostes kaalus kas võtta Passatile 1.4 või 1.8 ja otsustas siiski suurema kasuks, proovis hiljuti ka 1.4 ning kommentaar oli: “Sellise konnaga maanteele küll ei julgeks minna”.
:)

Vasta