1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
MAAGAAM
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Mai 2015, 09:47
Telefon: 56884410
Auto: VW Jetta Mk6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas MAAGAAM » 25 Sept 2016, 16:59

Tervist.
Uuriks teadjatelt, kas mu jettal on ketiga või rihmaga mootor.
Esmane registreerimine 10.2013
Mootor 1.4 tsi 90kw.
Küsimus:
Millal hakati uuesti rihma kasutama?
Viimati muutis J.Aru, 25 Sept 2016, 21:23, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1367
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

Re: 1.4 tsi mootor, KÜSIMUS!

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Sept 2016, 17:11

Selle aja Jetta 1.4 TSI on ketiga. Jetta facelift (2014 lõpust umbes) on juba Golf 7 pealt pärit rihmaga 1.4 TSI-ga.

MAAGAAM
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Mai 2015, 09:47
Telefon: 56884410
Auto: VW Jetta Mk6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, KÜSIMUS!

Lugemata postitus Postitas MAAGAAM » 25 Sept 2016, 17:40

Aitäh vastuse eest!
Kas peaks ka keti venimise pärast muretsema või pole põhjust?
Autol 68 tkm ees.
Võimalus osta veel 2a lisagarantii. Kas sel oleks mõtet?
Keegi äkki teab palju see ketijama maksma läheks? Või äkki on juba 2013 a kett teise ehitusega ja parem?

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, KÜSIMUS!

Lugemata postitus Postitas Gee60 » 25 Sept 2016, 18:11

2013 on juba uus tald ja kett. mu 2010 octavial vahetati 16000 pealt ära, sest tegi häält külmast peast.

MAAGAAM
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Mai 2015, 09:47
Telefon: 56884410
Auto: VW Jetta Mk6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas MAAGAAM » 26 Sept 2016, 09:21

Tänan vastuse eest!

mdt
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas mdt » 26 Sept 2016, 23:10

Uus mootor tuli Jettale kevadel 2015a koos faceliftiga.
2013 ei uuendatud midagi 1.4 mootoril, 1.2 mootoril jah vahetati vist keti tootjat ja ei midagi rohkemat. Sest 1.2 mootorid käisid veelgi vähem kui 1.4
1.4 mootoril ei olnud probleem tald vaid pinguti selle taga. Kui mootor välja suretada , siis kadus pingutil surve ja veninud kett jäigi lõdvaks, tulemusena käivitades viskab üle hamba. Sellepärast klõbin on kuulda vahetult peale käivitamist, sest pinguti ei jõua piisavalt ruttu suruda talda vastu ketti. Öö jooksul seistes valgub pingutist õli välja ja kett jääb lõdvaks, tulemuseks on vääga kulukas remont.....
Mina soovitaks hoolikalt kuulata mootorit just peale pikemat seisakut, hommikuti näiteks. Kui mingi kahtlane heli kostub, klõbina näol, siis ei tasu sellega venitada, sest keti vahetus on märksa odavam kui mootori remont. See keti häda hakkab välja tulema umbes al. 80-90 tuhandest km. Suuresti sõltub kuidas on autot kasutatud. Mõned ju sõidavad ka rahulikult üle 100th, mõnel viskab juba üle 70-80 pealt.
Mina isiklikult vahetaks keti 90th hoolduse ajal ära, nii oleks kindlam ja magada oleks rahulikum.

MAAGAAM
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Mai 2015, 09:47
Telefon: 56884410
Auto: VW Jetta Mk6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas MAAGAAM » 28 Sept 2016, 16:06

Läksin siin eile esindusse, garantiikorras värvitakse esistanget. Enne,sama päeva hommikul nagu oleksin kuulnud käivitamisel mingit kõrinat, õhtul esindusse viies ütlesin neile, et kui kõrv ei peta, siis käivitamisel kõriseb midagi mootoris.
Täna helistasid ja ütlesid, et kontrollis selgus, et kett tuleb vahetada, koos kõigega.
Kuna garantii lõpeb ülehomme (30.09.2016), siis läheb remont ilusti garantii alla.

Teistele teadmiseks, et kui vähegi midagi kuulete, minge esindusse, tehke asi korda, juhul kui muidugi garantii on. Läbisõit mu jettal 69 000.
Läks siis seekord õnneks.

Pilt

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas Gee60 » 31 Okt 2016, 20:30

Et siis Skodal tehakse sellised asjad enne korda kui volkaril. Minu Skodal (2010a.) oli vana pinguti ja 2011 aasta(juuni või juuli) olevat juba uue pingutiga tehasest väljunud. niiet way to go VW. You did it again!

mdt
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas mdt » 31 Okt 2016, 23:38

Gee60 kirjutas:Et siis Skodal tehakse sellised asjad enne korda kui volkaril. Minu Skodal (2010a.) oli vana pinguti ja 2011 aasta(juuni või juuli) olevat juba uue pingutiga tehasest väljunud. niiet way to go VW. You did it again!
Kas see väide, et "olevat" on stiilis: naised saunas rääkisid? Kas jutt on ikka 1.4 mootorist?

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas Gee60 » 01 Nov 2016, 07:59

1,4tsi-st jah. kui mu skoda käis 16k pealt talda ja ketti vahetamas siis auto100s öeldi, et need pillid mis praegu siin saalis on on juba uute juppidega.

MAAGAAM
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 24 Mai 2015, 09:47
Telefon: 56884410
Auto: VW Jetta Mk6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas MAAGAAM » 06 Nov 2016, 22:09

Iseenesest kui selline remont viia läbi oma rahasega ja väljaspool garantiid, oleks maksumus olnud 724€, mis ei ole just tappev summa. Halvem oleks, kui lendab mootor, aga see äärmuslik variant.

teet82
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas teet82 » 08 Juul 2019, 17:30

Väidetaval on kuulda hommikul keti häält ja klient soovib võimalukult odavalt remontida. Ehk siis minimaalselt kett, pinguti ja tallad. Kas on mõtet nii teha seda asja, on kogemusi kellelgi?
Hiljuti sai paigaldatud üks esinduse komplekt, see on siis mingit moodi paremaks muudetud nagu aru saan?
Viimati muutis teet82, 08 Juul 2019, 17:32, muudetud 1 kord kokku.

teet82
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

1.4 tsi mootor, rihma või ketiga?

Lugemata postitus Postitas teet82 » 10 Juul 2019, 18:31

Vastan siis ise, võib-olla on abiks kellelegi:
Sai tellitud Febi komplekt, mis sisaldas ketti, pingutit ja taldasid. Kaasas oli juhend, mis väitis, et keti enneaegset kulumist põhjustab tegelikult vigaselt toodetud "camshaft adjuster" ja see tuleks samuti vahetada, uuendatud versiooni vastu koodiga 03C 109 088E. Uus originaal maksab üle 500EUR ja B-osa hinnad alates 100EUR. Lisaks siis ketikoja kaane tihend, väntvõlli simmer, uued poldid nukkvõlli ketiratastele ja väntvõlli rihmarattale. Lisaks rääkis see kaasas olnud juhend aju "update-st" ja adaptsioonide nullimisest, aga eks töötab ilma selleta ka.

Huvitav on see, et eelmisele autole toodi täiskomplekt esindusest ja arve oli justkui 300EUR umbes. Kahtlane, kui see "camshaft adjuster" üksi 500EUR maksab, võib-olla polnud siis kõiki asju arve peal. Aga kui tõesti selle hinnaga saaks, siis pigem võtaks järgmine kord esindusest.
Viimati muutis teet82, 10 Juul 2019, 18:49, muudetud 2 korda kokku.

Vasta