Kahemassiline hooratas

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
tsaar100
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas tsaar100 » 07 Okt 2019, 16:44

Kas passat b7 2012a. 1.8 tsi 118kw manuaalkäigukastiga on kahemassilise hoorattaga?

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b5.5 ja b6 R line
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas margus000 » 07 Okt 2019, 19:37

Liht sam on vist esindusest vin koodi järgi küsida . Tuttaval b7 1.6 diisel ja manuaal kastiga oli ilma 2 massilise hoorattata.

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 818
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 66 korda
Kontakt:

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas silverpik » 07 Okt 2019, 19:38

Ikka kahemassiline.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

nibiru
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: Touran 2,0 100kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas nibiru » 07 Okt 2019, 20:26

kahemassiline on vist rohkem diisel mootoritel. aga tänapäeval asendatakse ka kahemassilisi hoorattaid ühemassilistega. seega 100% õige vastuse saad, kui võtad kasti maha.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3987
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora (TDI,1.8T), Passat B7 CNG (man, DSG), Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Okt 2019, 08:12

Ei ole ainult disla teema. Juba Audi TT/S3 1.8T 165kw oli kahemassilisega. Ise viskasin ühemassilise asemele ja kerge kolin on nüüd olemas kui põhjagaasiga stardid, varem selliseid hääli polnud. Olen omanud ka ühte UK-s ühemassiliseks tehtud dislat ja kuna ma samasuguste mootoritega üksjagu sõitnud, siis ka sellel oli minu kõrvus erinevus olemas. Samas osa kiidavad ja väidavad et täpselt sama nagu enne. Võta nüüd kinni.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 818
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 66 korda
Kontakt:

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas silverpik » 08 Okt 2019, 22:43

nibiru kirjutas:
07 Okt 2019, 20:26
kahemassiline on vist rohkem diisel mootoritel. aga tänapäeval asendatakse ka kahemassilisi hoorattaid ühemassilistega. seega 100% õige vastuse saad, kui võtad kasti maha.
Asendatakse ühemassiliste vastu, kuna need ~ 30% soodsamad. Samas diisel ja ühemassiline on selline vaese mehe teema. Madalamatel pööretel väristab kenasti rooste kerelt lahti ning samamoodi aitab salongitüüblid liikuma saama ning hambaplommid suust 8)
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Intc09
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07 Okt 2016, 16:59
Auto: VW Passat B5 1.9tdi 81kw MY00; VW Passat B6 1.9tdi 77kw MY08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Intc09 » 10 Okt 2019, 10:04

Olenevalt automargist ja soetuskohast võib erinevus vabalt olla rohkem kui 30%. Endal samamoodi kahemassiline vahetatud ühemassilise vastu B6 1.9tdi. Ütlen ausalt, et mina erinevust ei tunne - ei paigalt võttes ega tühikäigul seistes, rääkimata miskist kolksust järsemalt startides. Auto salong on täielikult nagina vaba (minu kiiks, et ei suuda sõita autoga, mis tekitab kõrvalisi helisid). Ühemassilisega sõidetud 3a ja u. 60tuh (kahemassilise kogemus 25tuh). Puusalt pakkudes arvan, et need eelpool mainitud täiendavad helid tulenevad muude tegurite koosmõjul - vanus, ls, auto üldine korrasolek ja ehk ka hooratta valmistajast.

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 818
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 66 korda
Kontakt:

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas silverpik » 10 Okt 2019, 19:52

Ma ei mõtle, et kohapeal väristab. Ma mõtlen, et kiirendades sedasi, kus alguses pöördeid on 1200-1500 juures ning nt kolmas käik sees. Ei ole see normaalne käitumine, alati liht ei viitsi käiku alla vahetada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

OneWheel
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 10 Okt 2019, 21:04

B5 1.9tdi 81kw passati puhul võin öelda, et kahelt ühele üleminekut on tunda ainult madala pöördega näiteks linnas 50km/h 5käik kumisemist 1000-1200rmp(olgem ausad mina enda autol nii madalaid pöördeid sõites ei hoia ja suudan kätt liigutada :D ), ei vibra aga kumistab ja sidur on tundlikum "täpsem" kohalt minnes. Kuna teine b5.5 on kahene siis tunnen erinevust, valeo komplektis oli ka veel eraldi silt kleepimiseks, et see auto on varustatud ühemassilisega, tulevikus kellegil lihtsam ja nii peaks ka olema. Ja kui keegi küsiks miks, siis vastus on lihtne, töökindlam.
Viimati muutis OneWheel, 10 Okt 2019, 21:05, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas tito » 11 Okt 2019, 05:15

OneWheel kirjutas:
10 Okt 2019, 21:04
Ja kui keegi küsiks miks, siis vastus on lihtne, töökindlam.
No oleneb ikka kust vaadatuna, kui seisad rikkis mootori või käigukasti kõrval, siis see töökindlus väga kaugele paista.
Kui see on ehitatud tehasest keti nõrgimaks lüliks ja see asendada " töökindlama" versiooniga, siis see 30 % varuosalt võit ei kompenseeri võimalikke tekkivaid hilisemaid väljaminekuid.
Kui autol on DMF peab sinna sellle ka asemele panema, kui Eesti hinnad varuosadele pole taskukohased, siis tellige varuosa välismaalt.
ехали, ехали, ехали и приехали

Intc09
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 07 Okt 2016, 16:59
Auto: VW Passat B5 1.9tdi 81kw MY00; VW Passat B6 1.9tdi 77kw MY08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas Intc09 » 11 Okt 2019, 08:42

Kuna enda sõidustiil ei ole ülimadalatel pööretel kõrgete käikudega kiirendamine või linnas 5ndaga 50ga sõitmine, siis isegi ei oska kommenteerida erinevust ühemassilisega. Täna hommikul spetsiaalselt proovisin ja tõesti miskit plommide/tüüblite väristamist ei toimunud. Kui selline värin tekib, siis võiks ehk kriitilise pilguga üle vaadata mootoripadjad? Kas on välja tuua konkreetseid juhtumeid/sümptomeid, mis on süstemaatiliselt esinenud ühemassilisele üleminnes? Neid hirmujutte ja spekulatsioone olen lugenud (esinduse inimesed/varuosade müüjad), kuid isegi foorumites reaalseid näiteid väga täheldanud pole.

woody
Klubiline
Postitusi: 1641
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 5 korda

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas woody » 11 Okt 2019, 20:02

74 kw tdi Bora tuhises üle 70 tuh. km ühemassilisega, siis müüdi maha ja ma ei usu, et see siiani muuga asendatud on. samuti Valeo komplekt sees ja ei saaks küll öelda, et vibra suurem oleks olnud. Ja selle autoga ei sõidetud pühapäeval piima järgi :D
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

rendoqoz
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
Skype: rendoqoz
Auto: Audi A4
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Kahemassiline hooratas

Lugemata postitus Postitas rendoqoz » 11 Okt 2019, 22:01

OneWheel kirjutas:
10 Okt 2019, 21:04
B5 1.9tdi 81kw passati puhul võin öelda, et kahelt ühele üleminekut on tunda ainult madala pöördega näiteks linnas 50km/h 5käik kumisemist 1000-1200rmp(olgem ausad mina enda autol nii madalaid pöördeid sõites ei hoia ja suudan kätt liigutada :D ), ei vibra aga kumistab ja sidur on tundlikum "täpsem" kohalt minnes. Kuna teine b5.5 on kahene siis tunnen erinevust, valeo komplektis oli ka veel eraldi silt kleepimiseks, et see auto on varustatud ühemassilisega, tulevikus kellegil lihtsam ja nii peaks ka olema. Ja kui keegi küsiks miks, siis vastus on lihtne, töökindlam.
Sama moto, A4 ja kommentaar identne. Lisaks juurde, et ka 4-nda käiguga on 50 pealt väike kumin (sh DMF-iga), seega 5-s käik on kindlasti liiast.

Muud vahet ei märka. Sidur läks pärast vahetust märksa mõnusamaks (varem võttis pigem altpoolt), mingeid teisi anomaaliaid ei tekkinud. Komplekt poolakas vist, tootjaks Nexus (täpne mudel F1A077NX). Minu poolt 5+, sõitnud ehk 20-30 tuhat.

Samas Pump düsele (B5.5 74 ja 96kw) pigem vist ei soovitata panna. Mootorid võimsamad, veidi teistsuguse ehitusega ja endal ühemassilisega (96kw 1.9) kogemus, kus reaalselt madalalt kiirendades tekitas 1massiline jõhkra (ebameeldiva) vibra.

Valikut aitas teha tuttav ja kogemustega mehhaanik, kes ütles andis oma kommentaari: pani 66 või 81kw risti mootorile (täpselt ei mäleta) samuti Nexus 1 massilise ja 0 vibra ning probleemi. Seega otsustasin proovida ning jäin rahule.

Lõppude lõpuks: Tegemist vanakestega, ainult korralikul ja aastaid sõitval omanikul on mõtet DMF sinna külge pookida. Teinekord maksab see poolevõi veerandi auto hinnast... Teistel ajab paar aastat ka 1massiline asja ära. Igaühele oma.

Teema juurde tagasi tulles: Uuematele masinatele (st 2005+) kindlast soovitada ei julge.
Viimati muutis rendoqoz, 12 Okt 2019, 10:26, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Mootor”