Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Tere foorumi rahvas !
Alustan jutustusega algusest
Paar nädalat tagasi linna sõites käis mootoriruumis hirmus kolin. Justkui miskit oleks alt ära kukkunud. Sättisin kiirest auto tee äärde, uurida mis juhtus. Aärde jõudes avastasin mootori töö oli seisma jäänud. Proovisin uuesti käivitada, kuid töö katkes igal üritusel. Läksin, siis uurima mis juhtus. Ōli tilgub. Ok. Tuleb köie otsas ära lohistada. Nii ma tegin. Koju jõudes sõbraga uurisime lähemalt kus viga on. Alumises mootoriplokis ees auk sees. Leppisin olukorraga. Võtsin mootori maha. Uurin plokki, taga on ka auk sees. Ega midagi mõelda, teha ei ole. Tuleb teine asemele otsida. Saatsin lammutustesse päringu laiali. Kaks vastus tuli, hirmsa hinnaga. Otsustasin mujalt otsida. Leitsin plokikaane veaga. Mõtlen - mul kaas olemas. Teen kahest ühe. Mõeldud. Tõin toonori ära. Järgmine päev ostsin veebipoest vajaliku kraami, Tarneaeg kaks nädalat. Ok, asi jäi seisma. Sain vajaliku kraami kätte, oh nüüd lähen teen asja korda. Rõõmsalt katkun asja laiali. See rõõm oli üürike. Kolvides tükid väljas ja tipuks ei käi ringi Oma viga, ei kontollinud
Nüüd ma siin omaette mõtlen. Kas otsida töökorras plokk või võtta vanast katkisest plokist kolvid välja ja asendada need toonor mootori omadega. Kahtlustan, et tuleb ka väntvõll ja muud osad välja vahetada. Eelistaksin esimest varjanti kuna ma tean sellest tööst väga vähe. Mis te asjast arvate ? On mõtet pusima hakata, mis uusi osasid vaja läheb ? Muidugi oleksin väga õnnelik kui mõni foorumi kasutaja mulle töökorras ploki müüks. Või viitaks kus saab. Kumbagi plokki pole veel lahti võtnud.
Mootori kood - ASV. 1.9 81 kW Diisel
Alustan jutustusega algusest
Paar nädalat tagasi linna sõites käis mootoriruumis hirmus kolin. Justkui miskit oleks alt ära kukkunud. Sättisin kiirest auto tee äärde, uurida mis juhtus. Aärde jõudes avastasin mootori töö oli seisma jäänud. Proovisin uuesti käivitada, kuid töö katkes igal üritusel. Läksin, siis uurima mis juhtus. Ōli tilgub. Ok. Tuleb köie otsas ära lohistada. Nii ma tegin. Koju jõudes sõbraga uurisime lähemalt kus viga on. Alumises mootoriplokis ees auk sees. Leppisin olukorraga. Võtsin mootori maha. Uurin plokki, taga on ka auk sees. Ega midagi mõelda, teha ei ole. Tuleb teine asemele otsida. Saatsin lammutustesse päringu laiali. Kaks vastus tuli, hirmsa hinnaga. Otsustasin mujalt otsida. Leitsin plokikaane veaga. Mõtlen - mul kaas olemas. Teen kahest ühe. Mõeldud. Tõin toonori ära. Järgmine päev ostsin veebipoest vajaliku kraami, Tarneaeg kaks nädalat. Ok, asi jäi seisma. Sain vajaliku kraami kätte, oh nüüd lähen teen asja korda. Rõõmsalt katkun asja laiali. See rõõm oli üürike. Kolvides tükid väljas ja tipuks ei käi ringi Oma viga, ei kontollinud
Nüüd ma siin omaette mõtlen. Kas otsida töökorras plokk või võtta vanast katkisest plokist kolvid välja ja asendada need toonor mootori omadega. Kahtlustan, et tuleb ka väntvõll ja muud osad välja vahetada. Eelistaksin esimest varjanti kuna ma tean sellest tööst väga vähe. Mis te asjast arvate ? On mõtet pusima hakata, mis uusi osasid vaja läheb ? Muidugi oleksin väga õnnelik kui mõni foorumi kasutaja mulle töökorras ploki müüks. Või viitaks kus saab. Kumbagi plokki pole veel lahti võtnud.
Mootori kood - ASV. 1.9 81 kW Diisel
Viimati muutis kristo23, 26 Okt 2021, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Vii parem töökotta ja lase kahest üks teha
Või tee varuosapäring mootorile https://www.varuosakeskus.ee/
Kindlasti leidub neid romulates, otsida on vaja.
Või tee varuosapäring mootorile https://www.varuosakeskus.ee/
Kindlasti leidub neid romulates, otsida on vaja.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Võtsin aukliku ploki lahti. Sellel üks keps on pooleks ja teised kõik kõverad. Arvatavasti on teisel plokil samuti kepsud kõverad. Ei tule komplekteerimisest midagi välja. Peab töökorras ploki otsima. Ja sellele hooldus teha. Muidu mõne aja pärast jälle kepsud kõverad. Tundus, et väga hull ettevõtmine ei ole.
Viimati muutis kristo23, 27 Okt 2021, 14:41, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Seda tüüpi autode probleemiks on cooleri põhja kogunenud õli, mis lõpuks silindritesse jõuab, tagajärg ongi selline.
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Lõdvikud on õlised. Järelikult on ka radikas õline. Saab seda kuidagi puhastada, või peab uue panema ?
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Cooleri kuju on selline, et ega ei ole lihtne õli kätte saada sealt põhjast, kui cooler on auto küljes. Mõned on sinna vist isegi augu puurinud ja pärast kruvi ette keeranud. Enne ülevaatust tuleks ka cooler ära puhastada, muidu võib tahmatesti ajal samamoodi juhtuda. Seda ei ole vaja 100% puhtaks ja kuivaks saada, suurem õli vaja välja saada lihtsalt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
õlipumbaga saab. Aga pigem on see tagajärg, mitte põhjus.
Olen ka ostnud katkise mootoriga. Pärast leidsin vaakumi poolel vähemalt 5 auku. See ilmselt polnudki ammu korralikult edasi käinud. Teine asi jah tuleb minna ka anda autoga, muidu ei tõmba seda kaasa. Aga eks pigem on põhjuseks ka lekkiv turbo, mis osa õli sisselaske poolde laseb.
Üldiselt on sinna suht lihtne ka PD mootor vahele toppida. Ehk siis avardab su valikut ka 74, 85, 96 ja 110kw peale (kopmplektselt ostes muidugi koos turbo, ajuga jne). Viimast ilmselt ei leia muidugi. Kogu vahe on selles, et tuleb ajust üks juhe salongi vedada, etteandepumba relee panna ja paaki pump panna ja releest sinna juhe vedada.
Ühele 81sele sai pandud vahele 96kw, aga siis sai muidugi päris kiirelt hooratta kolisema (kui kastipool sama jäi). Mis need ulmelised pakkumised muidu olid siis?
Iseenesest komplekte 96kw mootor ja kast (6ne) oleks isegi pakkuda koos kogu kraamiga. Oli plaan ühele autole vahele sokutada, aga pole väga aega tegelda.
Olen ka ostnud katkise mootoriga. Pärast leidsin vaakumi poolel vähemalt 5 auku. See ilmselt polnudki ammu korralikult edasi käinud. Teine asi jah tuleb minna ka anda autoga, muidu ei tõmba seda kaasa. Aga eks pigem on põhjuseks ka lekkiv turbo, mis osa õli sisselaske poolde laseb.
Üldiselt on sinna suht lihtne ka PD mootor vahele toppida. Ehk siis avardab su valikut ka 74, 85, 96 ja 110kw peale (kopmplektselt ostes muidugi koos turbo, ajuga jne). Viimast ilmselt ei leia muidugi. Kogu vahe on selles, et tuleb ajust üks juhe salongi vedada, etteandepumba relee panna ja paaki pump panna ja releest sinna juhe vedada.
Ühele 81sele sai pandud vahele 96kw, aga siis sai muidugi päris kiirelt hooratta kolisema (kui kastipool sama jäi). Mis need ulmelised pakkumised muidu olid siis?
Iseenesest komplekte 96kw mootor ja kast (6ne) oleks isegi pakkuda koos kogu kraamiga. Oli plaan ühele autole vahele sokutada, aga pole väga aega tegelda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Pakkumised olid 650 , 575 , 320. Hetkel on pakkumised ilma agregaatideta 200, 180, 100. Viimasele ootan arvet. Võimalik, et saan homme kätte.
Turbo tõepoolest korralikult ei tööta. Saan teise peale panna mille katkise mootoriga kaasa sain. Vaatlusel on puhas ja ristilõtku ei ole. Pikki väike lõtk on. Vaakumvoolikute vahetus on planeeritud.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Tavaliselt risti lõtk ikka väike on ja see on normaalne.
Pigem hakkavad hädad just pikki lõtkuga.
Kuigi jah, ega vanadel tundmatu läbisõiduga turbotel pole see minimaalne pikkilõtk ka midagi erilist.
Pigem hakkavad hädad just pikki lõtkuga.
Kuigi jah, ega vanadel tundmatu läbisõiduga turbotel pole see minimaalne pikkilõtk ka midagi erilist.
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Toodi plokk kohale, Täiesti vale asi Hetkel jätan oma teada kus romulas praaki tehakse. Igaljuhul lubati õhtul raha tagastada. Plokk jäi minu kätte.
Hakkasin ploki peal koode võrdlema, erinevad koodid on peal. Kuigi mõlemad peaksid olema ASV
02
038AP
V1600
038AN
80HBH
V1600
Neil kahel mootoril tundub ehitus sama olema. 1:1 Kui midagi märkamatta ei jäänud. Googlest sain justkui aru, et need numbrid on plokikaane identifitseerimiseks ?
Hakkasin ploki peal koode võrdlema, erinevad koodid on peal. Kuigi mõlemad peaksid olema ASV
02
038AP
V1600
038AN
80HBH
V1600
Neil kahel mootoril tundub ehitus sama olema. 1:1 Kui midagi märkamatta ei jäänud. Googlest sain justkui aru, et need numbrid on plokikaane identifitseerimiseks ?
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Koode peast ei tea öelda, aga tegelikult vist päris mitmed erinevad koodid ühtivad. Et automaatselt ei pruugi tähendada, et ei sobi.
Endal kogemus Auy mootoriga ja doonor tuli üldse kuskilt golfi pealt. Kood oli erinev, aga reaalselt kõik raud sama
Endal kogemus Auy mootoriga ja doonor tuli üldse kuskilt golfi pealt. Kood oli erinev, aga reaalselt kõik raud sama
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
See plokk mis täna kohale toodi. Tuli välja, et on võetud Seat Alhambra pealt. Silma jäid erinevused. Väntvõlli hammasratas suurem, rihma pingutusrull teise kohapeal ja karteripõhi täiest erinev. Muud kinnitused ja avad paistsid klappivat. Silindrit ei mõõtnud. Koode võrdlesin ASV mootori omasid.
Viimati muutis kristo23, 30 Okt 2021, 00:19, muudetud 1 kord kokku.
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Pakkumisel 1.9 66kW AGR mootor. Erinevused ASV - ga. Lugesin välja, kolvid on teistsugused, ei ole extra õlitust kolvidele ja õlijahuti on väiksem. Muud erinevust ei täheldanud. Kannatab kuni 200 hobujõudu. Plokikaas sain aru, sama. Seega ei näe probleemi 81 kW turbot ja pihusteid kasutada. ( lihtsalt tõstan plokikaane ringi ) Käigukasti sobivuse kohta otseselt infot ei leidnud. Eeldan, sobib. Oskate miskit lisada. On asjal mõtet ?
Turbo on ka erinev.
Turbo on ka erinev.
Viimati muutis kristo23, 30 Okt 2021, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Lihtsam vist osta korras mootor kuskilt, elementaarne hooldus ära teha ja vahele tõsta
Ilmselt kõige lihtsam variant
Ilmselt kõige lihtsam variant
-
- Veteran
- Postitusi: 3386
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 716 korda
- Tänatud: 97 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Lihtsam on terve korras auto osta millel hooldus ära teha.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Sildadele on tehtud põhjalik remont. Kere korras. Uued kabid, vedrustus, rooste eemaldatud, koopad korras, rattalaagid. Täis mäng Mootori remondiga jäin lihtsalt hiljaks. Võinuks ennem katki minna. Ei näeks üldse vaeva.
Jätkuvalt uurin AGR mootori sobivust. (Kõige sootsam pakkumine) Sobivuses olen peaegu veendunud. Vanem variant on. Kas parem või halvem ? ei tea. Üks on kindel. See ei vaja mingit lisa õlitust / jahutust kolvidele. (Kuum õli jahutab kolve ) Mõned väidavad, tegemist hea vanakooli mootoriga.
Diagramm kataloogis - AGR, ASV , ALH, AHF, AQM ühte patta pandud. Mootori numbrid peaaegu ühesugused - 038103101E , 038103101M Oskate sobivust kinnitada ?
https://www.ilcats.ru/seat/?function=ge ... anguage=en
wikipedia ütleb, Toledol on AGR mootor täitsa olemas https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Tole ... el_Engines
Viimati muutis kristo23, 30 Okt 2021, 17:01, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3386
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 716 korda
- Tänatud: 97 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Tegelt Passatil see AHF mootor olemas ja kui õiged käpad ja muud asjad leiad siis saaksid selle ka sinna peale tõsta.
Passatil muidugi pikkimootor ja 96kw, aga seda leidus ka golfil kus oli risti.
Jäin mõtlema, et mis iganes 1.9 sobib sinna, aga mitte just kõige lihtsamat teed mööda.
Passatil muidugi pikkimootor ja 96kw, aga seda leidus ka golfil kus oli risti.
Jäin mõtlema, et mis iganes 1.9 sobib sinna, aga mitte just kõige lihtsamat teed mööda.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Kriimud silindris , kas normaalne hoonimis jäljed või vigastused ?
Kolvid loksuvad ja kolksuvad, kas suur probleem ?
Kolvid loksuvad ja kolksuvad, kas suur probleem ?
Viimati muutis kristo23, 02 Nov 2021, 16:04, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Pildipealt tunduvad ikka hooni jutid, aga kolb loksub küll mehiselt.
Pildilt hästi ei seleta ka, et kas hülsi ülemises ääres on mingi kulumise rant ka tekkinud?
Hooni jäljed lõppevad kuidagi enne lõppu ära, aga kui oleks nii julmalt külss kulunud, siis hooni jutte ka näha vist poleks
Pildilt hästi ei seleta ka, et kas hülsi ülemises ääres on mingi kulumise rant ka tekkinud?
Hooni jäljed lõppevad kuidagi enne lõppu ära, aga kui oleks nii julmalt külss kulunud, siis hooni jutte ka näha vist poleks
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
On tekkinud rant, nõgine / õline samuti. Kõik silindrid ühesugused. Kõik kolvid loksuvad pikki ja risti pidi. Risti loksu ei tohiks üldse olla. Manuaali järgi min lõtk 0,04 mm Kui ma ikka õiget asja vaatan - https://workshop-manuals.com/volkswagen ... imensions/
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Kõik kolvid samasugused ja loksuvad samamoodi?
Tundub nagu hull kulumine, aga pole kindel kas see ainult rõngaste kulumisest saab olla nii hull. Hülsi sein tundub nagu liiga hea, et midagi muud oleks juba nii hullult kulunud.
Kruti üks kolb välja ja vaata mis nägu on kolbi küljed ja kas on väga nõgised, või kuidagi veidralt kulunud.
Tundub nagu hull kulumine, aga pole kindel kas see ainult rõngaste kulumisest saab olla nii hull. Hülsi sein tundub nagu liiga hea, et midagi muud oleks juba nii hullult kulunud.
Kruti üks kolb välja ja vaata mis nägu on kolbi küljed ja kas on väga nõgised, või kuidagi veidralt kulunud.
Viimati muutis Alhambra, 02 Nov 2021, 19:10, muudetud 1 kord kokku.
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Nii see on. Üleval randil on kulumist näha. Metall on kohati teist värvi.
Mõtlen ise samamoodi. Seda mis kulunud saab vist ainult mõõtmisega teada. (Tööriistu ei ole.)kirjutas:Tundub nagu hull kulumine, aga pole kindel kas see ainult rõngaste kulumisest saab olla nii hull. Hülsi sein tundub nagu liiga hea, et midagi muud oleks juba nii hullult kulunud.
kirjutas:Kruti üks kolb välja ja vaata mis nägu on kolbi küljed ja kas on väga nõgised, või kuidagi veidralt kulunud.
Saan veel kolvi tagurpidi silindisse panna ja, siis loksu tunnetada. Kolvid peaksid altpoolt jämedamad olema. Kui silinder muu korras peab loks väga väike olema. Pea tundmatu. Tegelikult saan seda lihtsamalt kontrollida. Võtan õlivanni alt ja poovida seestpoolt loksutada.
Kui juba lahti võtan kas võin kokkupanemisel vana laagi tagasi panna? Eeldusel, et sealpool midagi ei logise. Või sellisel juhul kohustuslik kõik üle teha. Vända lihv, uued laagid / rõngad ?
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Saaled nii odavad tegelt, et kui juba nii legoks on, siis uuetega kokku panna ikka, aga kui on korras, siis otsest reeglit ei ole, et vanadega kokku ei või panna.
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
Kolvi ülevalt on nõgine ja all kulumis jäljed. Võtsin teisest plokist terve ilma loksuta kolvi. See samamoodi jäi logisema. Järeldan, et silindrid on ülemäära kulunud.kirjutas:Kruti üks kolb välja ja vaata mis nägu on kolbi küljed ja kas on väga nõgised, või kuidagi veidralt kulunud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Mootor koodiga ASV 1.9 81 kW, mootori plokk ( Seat Toledo 2 )
No ma juba nii mõnigi post tagasi pakkusin komplekset 1.9 96kw töötavalt autolt (Golf / Bora) ehk kõik sobivalt baasilt. Kogu kombo, lappad ainult ringi.MustVälk kirjutas: ↑30 Okt 2021, 17:37 Tegelt Passatil see AHF mootor olemas ja kui õiged käpad ja muud asjad leiad siis saaksid selle ka sinna peale tõsta.
Passatil muidugi pikkimootor ja 96kw, aga seda leidus ka golfil kus oli risti.
Jäin mõtlema, et mis iganes 1.9 sobib sinna, aga mitte just kõige lihtsamat teed mööda.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335