
Ehk on kellegil mingeid mõtteid milles võiks viga olla

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mis solenoidist sa selle mootori puhul räägid?evian kirjutas:Solenoid sai ära vahetatud ja vahepeal probleemi polnud, aga nüüd täna uuesti,maanteel sõites ei olnud viga, korra seistes ning auto käima pannes pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste.![]()
Kas kellegil on mõtteid?Bensupump äkki?
Kõik abi on teretulnud
BensupumbasolenoidNOTFAST kirjutas:Mis solenoidist sa selle mootori puhul räägid?evian kirjutas:Solenoid sai ära vahetatud ja vahepeal probleemi polnud, aga nüüd täna uuesti,maanteel sõites ei olnud viga, korra seistes ning auto käima pannes pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste.![]()
Kas kellegil on mõtteid?Bensupump äkki?
Kõik abi on teretulnud
Solenoid on elektriliselt juhitav klapp ja sellel autol seal küll sellist asja pole. Küll on mootori küljes veel FPR ehk siis kütuse surve regulaator, kuid see pole solenoid. Sooviks ikkagi täpsemalt teada, et mis sul vahetati ja kas üldse vahetati. Maru lihtne on veaks tembeldasa mingisugune kõlava nimega asi aga kui sellel autolgi sellist asja pole, siis on keeruline aru saada, et mida tegelikult tehti.evian kirjutas:Bensupumba solenoid, vähemalt nii öeldi mulle.
Ma ei tea, kas see üldse haakub sinu auto probleemiga, aga mul oli rõhuanduri tõttu analoogne probleem (just maanteel, kus pöörded olid stabiilsed 2100-2300rpm). Lõi avariisse ja siis kaobki "jõud ära". Minul oli muidugi ainult pistik viga saanud ja ei lukustanud end ära.annakuuma kirjutas: ↑19 Mai 2023, 15:03 Tere!
Ei hakka uut teemat tegema, sest endal väga sarnane saaga Golf4-ga (74 kw 1,9 TDI). Läbisõit tagasihoidlikud 432 000.
Mootorituli põleb, jõud kaob x hetkel (enamasti kiirusel 90+, aga mõnikord ka täiesti suvaliselt, viimati ca 40km/h pealt).
Veakoode andis auto mitmeid, muuhulgas väntvõlli kiiruse anduri ja õhulugeja kohta. Sai need ära vahetatud.
Siis kerkis esile EGR klapi häire süsteemis.
Sai ka see ära vahetatud.
Teel teenindusest koju hakkas mootorituli taas põlema ja jõud kadus, nagu tavapäraselt.
Mootor sisse ja välja = jõud tagasi mõneks ajaks. Mootorituli jäi küll põlema, aga kiirendus ja turbo töö ka 110+ kiirusel jäi täiesti adekvaatseks. Koduni (10+ km) töötas masin selles mõttes veatult.
Kindlasti kaob see jõud taas kõige tüütumal hetkel (maanteel möödasõidul vms), ma väga selles osas lootust enam ei hellita, et see saan üldse päris korda saaks, kuigi investeeritud on omajagu... Tundub, et päris pädevasse autoteenindusse pole ma seni jõudnud, olematuid tulemusi silmas pidades.
Kas oskab keegi soovitada Tallinnas või Tartus mõnd PÄRISELT pädevat asutust, kes selliste diiselvanurite anomaaliatega tegeleks? Ametlikke esindusi pole mõtet soovitada ja Flameko ei ole samuti pädev variant ega ka liigselt huvitatud selliste masinatega tegelemisest (vähemalt selline mulje on jäänud).
Konkreetset kone ei tea aga siis oleks tavaliselt camshaft timing veakood vm. sellist sees.
Siin see põhjus ongi, tuleks korda teha nagu tehasest tuli. Tavaline viga on et klappide telje puksid kuluvad ära ja klapid kiiluvad korpusesse kinni.