Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 191
- Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
- Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Jahutus temp. seier läheb sõites üle 90 kraadi ja salongi sooja õhku ei puhu. Kui jätta kohapeale käima siis seier hakkab langema, aga jääb ikka üle 90 kraadi.
Radikasse minev ülemine lõdvik on kuum, alumine külm. Radikas ise soojaks ei lähe, radika ventikas töötab.
Mis viga võiks olla? Kas termostaat võib sellist asja põhjustada, või veepump läbi?
Mootoriks 1,9TDI 96kw
Radikasse minev ülemine lõdvik on kuum, alumine külm. Radikas ise soojaks ei lähe, radika ventikas töötab.
Mis viga võiks olla? Kas termostaat võib sellist asja põhjustada, või veepump läbi?
Mootoriks 1,9TDI 96kw
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
kas viimasel ajal midagi tehtud on ?
see kuidagi jah veepumba teema või õhk süsteemis. (kui midagi tehtud on )
see kuidagi jah veepumba teema või õhk süsteemis. (kui midagi tehtud on )
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 191
- Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
- Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Tehtud ei ole midagi viimasel ajal. Sõitsin umbes 7km, jätsin auto kohapeale käima ja uuesti sõitma hakates nägin, et seier tõusnud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Kas ennem salongi sooja puhus?
Viimati muutis J.Aru, 24 Juun 2013, 17:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
imelik on see, et radika vendikas töötab külma radikaga ei tohiks (kliima/kont) on välja lülitatud ikka?
aga mite soojenemine ja üle kuumenemine võiks ikkagi tuleneda lahjast vee ringlusest.
võta paisupaagi kork maha kas seal liikleb midagi ?
aga mite soojenemine ja üle kuumenemine võiks ikkagi tuleneda lahjast vee ringlusest.
võta paisupaagi kork maha kas seal liikleb midagi ?
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 682
- Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
- Auto: T4
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Kui radikas külm, võta peale maha jahtumist radika üks lõdvik lahti ja ürita läbi puhkuda, võibolla radikas umbes. Kontrolli ka seda, kas paisupaagis ringlus on, st. kas paisupaaki minevast väikesest voolikust jahutusvedelikku tuleb, sama võid teha ka salongiradikasse minevasse või sealt tuleva lõdvikuga. Kui jahutusvedelik ei ringle, ei saagi salongiradikas soojaks minna. Juhul kui salongiradikasse jahutusvedelikku ei lähe, siis veepump arvatavasti otsakorral, võimalik et labad võllilt lahti tulnud vms. Ma ei tea kuidas 96kW isendil aga 81kW AFN motol sai termostaadi korpuse lahti võttes kontrollida mingi kruvikeeraja vms kas veepumba labad on kinni või mitte. See tähendab seda, et mootori seistes ei tohi labad ringi käia.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mootor kuumeneb üle, salongi sooja ei puhu
Sellel mootoril nii veepumba labasi ei saa kontrollida.Pump maha ja siis saab teada.Minu teada on sellel pumbal metallist labad ja need eralduvad vaid siis kui pumba laager väga kulunud.Kuna pump käib hammasrihma kaudu siis pole soovitav edaspidiseid katsetusi töötava mootoriga teostada sest äkki ongi nii et pumba laager laiali minemise äärel ja siis kui see juhtub on pahandust ...kui palju.Vaatasin erinevaid pumbapakkujaid ja osadel ka plastikust labadega pumbad.Kogu tõde selgub ikkagi siis kui lahti võtad.kase89 kirjutas:Kui radikas külm, võta peale maha jahtumist radika üks lõdvik lahti ja ürita läbi puhkuda, võibolla radikas umbes. Kontrolli ka seda, kas paisupaagis ringlus on, st. kas paisupaaki minevast väikesest voolikust jahutusvedelikku tuleb, sama võid teha ka salongiradikasse minevasse või sealt tuleva lõdvikuga. Kui jahutusvedelik ei ringle, ei saagi salongiradikas soojaks minna. Juhul kui salongiradikasse jahutusvedelikku ei lähe, siis veepump arvatavasti otsakorral, võimalik et labad võllilt lahti tulnud vms. Ma ei tea kuidas 96kW isendil aga 81kW AFN motol sai termostaadi korpuse lahti võttes kontrollida mingi kruvikeeraja vms kas veepumba labad on kinni või mitte. See tähendab seda, et mootori seistes ei tohi labad ringi käia.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681