Probleem turbo või EGR-ga??

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Mägi
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
Asukoht: Luige
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas Mägi » 27 Dets 2013, 00:06

Olen saanud siit palju informatsiooni. Olen läbi lugenud need teemad mis puudutavad EGR-i. Minujaoks lihtsalt selline nikerdamine ikkagi sinna nn raketiteaduse poole läheb. Arvutiga autokallal ei oska midagi teha, minukohta öeldud, et mind ei tohi arvutite lähedale lasta, lähevad kuidagi imelikult katki :mrgreen: veelvähem ma julgeks ise hakata arvutiga autokallal nikerdama.
Sharannil on kapotiall nii vähe ruumi, et pole hakanud niisama seal lammutama, et teada saada kas see vidin töötab või mitte. Eelmine kord kui lammutasin turbot siis ei osanud edasi otsida jne. Aga nu kui vaja siis võtab uuesti maha. VNT-klapi pean vist mingilajal ikka vahetama ning turbo küljes seda vist väga ebameeldiv teha.
Nagu arusaanud siis see egr kuskil seal turbo lähedal pesitseb, tehniline inglise keel pole ka nii tugev, et siin antud linkidelt täit tõde endale ammutada.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Dets 2013, 17:49

Ära võta isiklikult, kuid leian, et sellisel juhul vii auto mõnda remonditöökotta.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Dets 2013, 18:50

Nüüd küsimus suurele ringile. Kuidas nimetatakse ,,roheliste,, leiutist,mis suunab osa väljalaske gaase järelpõletuseks sisselasskesse? Kas E G R. või E R G. Teil vastustes on puterdusi.Ise samamoodi,võtsin teema pealkirja ja jahusin.
Viimati muutis t6nis3, 27 Dets 2013, 18:53, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas copilot » 27 Dets 2013, 19:23

T6nn,mis sa plärad...tead väga hästi et EGR.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Dets 2013, 19:40

Exhaust gas recirculation, ehk siis väljalaske gaaside taastsirkuleerija. :mrgreen: VGT :mrgreen: Maakeeles.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Dets 2013, 19:47

Küsimus oli küsimises. Lugege teksti. Kord on ERG samas EGR. Copilot,palun ära tõmble isiklikult minu kallal,küsimine oli kõigile. Vastavad asjatundjad.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 27 Dets 2013, 20:17

t6nis3 kirjutas:Küsimus oli küsimises. Lugege teksti. Kord on ERG samas EGR. Copilot,palun ära tõmble isiklikult minu kallal,küsimine oli kõigile. Vastavad asjatundjad.
Irw. Aga samas pole ilus naerda asjatundmatu inimese üle
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

krebekas
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
Telefon: 65639796
Skype: -
Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem turbo või ERG-ga??

Lugemata postitus Postitas krebekas » 01 Jaan 2014, 22:12

copilot kirjutas:Mina kasutasin tavalist mootoribensiini nii klapi kui sisselaske kolde enda puhastamiseks. Ei ole see EGR klapp mingi ulme asi, et peaks mingeid erivahendeid kuskilt taga ajama. :wink:
Kui ise maha võtta,kas pärast puhastatud egr-i tagasi panekut on juhtmega kontoll vajalik ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas copilot » 02 Jaan 2014, 08:31

Eih...pealegi oli mul sellelt niikuinii vaakum tagant võetud ja seega ei toiminud enam.
Diesel Power KEEPS ME GOING

volx
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
Asukoht: L.-Viru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas volx » 25 Juun 2014, 14:24

Kus kohast vnt actuatorit kasutatuna leida võiks,teab keegi?Või on pakkuda?
Vaja 81kw mootorile.Uut pole plaanis osta,vähemalt praegu mitte.

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 03 Mai 2018, 07:14

Äratan teema üles. Mis võib põhjustada et turbo toimib mõnikord erinevalt. Vahepeal on minek super, ärkab seal 2000 peal umbes. Vahepeal minek pooe nii hea, turbo ikka taga aga tõmbab natuke seal 1800 juures ja kõik. Ei jõnksuta aga ei ole minek see õige. Kas see on õige et mootori käivitamisel tõmmatakse turbo VNT klapp kõige ülemisse asendisse? Maanteel viskas ka üle 100 sõites turbo avariisse. VCDS näitab ülerõhu riket. Millest peaks alustama ja mida puhastama?

Tänud

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Mai 2018, 07:31

Mis mootorist jutt käib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 03 Mai 2018, 10:43

1.9 96kw

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 03 Mai 2018, 18:59

Jälgin teemat.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas silverpik » 03 Mai 2018, 21:03

Ülerõhu puhul on ikka kolm klassikalist: N75, vaakumilekked või turbo tahma täis. Kõiki kolme saad suht lihtsalt ise kontrollida ning soovitan nendest alustada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 04 Mai 2018, 21:22

Vaakumlekkeid ei tohiks olla. Kõik vaakumvoolikud uued. N75 klapp VCDSiga testides toimib. Varras liigub ilusti ka. Selline probleem on ka, et kiirendades ka vahepeal samamoodi on minek ja ei ole nagu jõnksutab. Aga ei ole nagu mootori jõnks vaid turbo tuleb ja turbo läheb. Või põhjustab seda EGR klapp, et tõmbab äkki kiirendusel kinni või jääb kinni?

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 05 Mai 2018, 08:14

Kõoge kindlam on lasta võtta turbo maha. Kui muid lekkeid ja vigu ei tuvasta. Turbo lasta puhastada ja kontrollida
Ise vast lähen seda teed et lasen maha võtta ja üle vaadata spetsalistidel.

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 05 Mai 2018, 18:42

On sul sarnane probleem või milles asi seisneb?

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas silverpik » 05 Mai 2018, 20:01

Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.

Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 05 Mai 2018, 21:47

Just lugesin selle Muscle või EGR puhastusvahu kohta. Kui kaugele ma selle vooliku saama saaksin? Mida lähemale turbole seda parem? Kus eestis seda Mr Musclet müüakse ja kuidas sa selle vahu sinna turboni saad, kasutad mingit voolikut või kuidas?
silverpik kirjutas:
05 Mai 2018, 20:01
Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.

Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 05 Mai 2018, 23:22

teemarendaja kirjutas:
05 Mai 2018, 21:47
Just lugesin selle Muscle või EGR puhastusvahu kohta. Kui kaugele ma selle vooliku saama saaksin? Mida lähemale turbole seda parem? Kus eestis seda Mr Musclet müüakse ja kuidas sa selle vahu sinna turboni saad, kasutad mingit voolikut või kuidas?
silverpik kirjutas:
05 Mai 2018, 20:01
Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.

Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
Ära päris turboni seda voolikut aja :) Lükkad natuke õhuvõttu sisse ja keegi hoiab pöörded seal 2000 kandis ning hakkad pihustama, mootor töötab ja imeb õhuga selle aine sinna kuhu vaja. See, siis mõeldud selle spreiga puhastamisel mitte muskliga.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Probleem turbo või EGR-ga??

Lugemata postitus Postitas silverpik » 06 Mai 2018, 11:59

EGR puhastusspreiga kui sellisega (müügil automaailmas, prismas jms kohtades) jah lükkad vooliku õhuvõtust lihtsalt sisse, pihustama ning pöörded 2000 peale (nagu juhendis kirjas).

Mr. Muscle on K-Rautas nt müügil, vist olen ka Bauhofis näinud. Selle puhul pead silikoonvooliku vms juurde ostma. EGR eest ära ja lükkad vooliku turbo kuumkotta (sest seal asi kinni kiilubki). Olen mõlemad korrad kasutanud varianti, et keeran armatuuri sidumise traadi veel vooliku ümber, et seda paremini suunata saaks (kuigi piisab ka jubist 1,5 mm - 2 mm traadist). Ja siis Mr. Muscle kuumkotta ja lased sel settida. Vahepeal liigutad turbo geomeetria liigutamise hooba (kasutasin juppi silikoonvoolikut, panin sinna kuhu käib vaakum ja lihtsalt imesin). Kui asi tükkmaad paremini liigub, siis kokku tagasi ja lõõrid puhtaks.
Kusjuures, testi ka seda, kas klapp ise töötab korralikult. St voolik otsa ja ime - vaata kas sellega liigub ja kas vajub tagasi kui vaakum taga. On olnud juhuseid, kus membraan ise annab sabad ja seepärast geom. juhtimine ei toimeta.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Vasta

Mine “Mootor”