Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ParagonGS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Juun 2014, 12:00
Telefon: 58099372
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas ParagonGS » 24 Juun 2014, 18:54

Tervist!

Jagan natukene infot kahest masinast, milledel nüüdseks uus soft peale lastud.
Ühel on 2.0 TFSI mootor ja teisel 1.2 TSI mootor. Konkreetseid marke ja omanikke mainima ei hakka ja ega see ei oma tähtsust.

2.0 TFSI mootoriga isend tuli tehasest 147kW-ga ning dünos olid kõik need kW-id ka alles.
Peale sai lastud uus soft, mis andis masinale lisa 27kW ja seda 3500-4000 pöörde vahemikus. 4500 pöördest edasi oli auto täis võimsuse juures.
Juurde tuli ka 60Nm, mis annab eriti tunda. Samuti ei tõusnud ka omaniku sõnul kütusekulu.


Pilt

1.2 TSI isend pakkus aga üllatust. Nimelt tuleb see masin tehasest 63Kw-ga mootorist.
On olemas ka 77kW-ne variant. Dünos aga oli tulemuseks 66kW rattast, mis on pea 10kW rohkem väidetavast. Pärast uue softi peale laskmist tuli juurde pea 19kW ja 46Nm, mis on väikese ja kerge auto jaoks igati hea tulemus.


Pilt

Loodan, et selline lühike ülevaade pakkus huvi ning küsimuste korral saatke need kas privaatkausta või mailile.

Seniks aga parimat,

Viktor Sarap
vsarap84@gmail.com

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Juun 2014, 10:28

Ehk siis tehnika valetab nõnda palju või kuidas saab auto võimsam olla? Keegi juba kallal käinud.
Aga räägi siis hindadest ka ja üldiselt peaks see teema olema ju müügikuulutuste all, mitte tehnilises. Siis on võrdlus olemas näiteks chip.ee / jyrisoo hindadega, kes ka siin foorumis oma teenuseid reklaamib.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas h6bekuul » 25 Juun 2014, 11:25

Ei tahaks muidugi hästi uskuda, et stockina oli 147kw kõik alles. See mootor tehase seades tahmatas päris ägedalt katalüsaatori täis, kuhu taha siis kw jäid kinni :)
Minu masinal soft mTm-i kõige odavam var. (Praegu küsitakse 800 euri. Sain kunagi palju odavamalt) Võimu 147->180kw. Pööret ka 280 - >355. Küttes pole vahet märganud. Kuid üsna kiirelt harjud ja saad aru, et ikka vähe on :) ...võimu siis!
Viimati muutis h6bekuul, 25 Juun 2014, 13:55, muudetud 1 kord kokku.

ParagonGS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Juun 2014, 12:00
Telefon: 58099372
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas ParagonGS » 25 Juun 2014, 20:14

Sellel samal stendil mõõtsime kunagi ühte Alfa 156 GTA-d. Tuli lähedale stockile, nii et suht täpne näit peaks sellel olema.
Kui lugeda netis erinevate välisajakirjanikke ülevaateid selle mootori kohta siis päris tihti kohtab, et just 1.2 TSI on tegelikust võimsam.
Miks? Ei oska öelda, müüakse kui ökomat masinat kui tegelikult on.
Kuulutus ise oli ka siin alafoorumis olemas kui veidi alla vaadata. Juuni lõpuni on hinnaks 120 euri koos dünoga.
Pärast on 160 eur remap ja kui düno huvi siis see on eraldi tasu eest.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Juun 2014, 23:46

Äkki poisid täpsustaks mis aasta ja mis masina peal olev 2.0 motost räägime ja kas see TFSI on ainult turboga ilma kompressorita? Uuem tehase 2.0TSI,millel kompressor kui ka turbo,annab juba 167kw vms välja...ei tea mis saab kui veidi remappida. Ja jutt et mudel jne ei oma tähtsust,on BS...ei lase väga korralikul arutelul edasi minna.
Viimati muutis copilot, 26 Juun 2014, 23:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

enzo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas enzo » 27 Juun 2014, 09:11

copilot kirjutas: Uuem tehase 2.0TSI,millel kompressor kui ka turbo,annab juba 167kw vms välja...ei tea mis saab kui veidi remappida. Ja jutt et mudel jne ei oma tähtsust,on BS...ei lase väga korralikul arutelul edasi minna.
Uuem 2.0TSI on samuti ainult turboga mootor, millel VW Golf 7 peal 2 versiooni - 162 ja 169 KW. Mõlemast versioonist saab MTM-chipiga 221kw - 430NM. Golf 6 peal 155KW - MTM seades 199KW - 380NM ja 173KW - MTM seades 228KW - 400NM. Turbo+kompressor (Twincharger) pandi peale ainult 1.4TSI ja seal ka mitte kõikidele versioonidele. Ja väidetavalt kas juba võeti või tahetakse võtta see tootmisest maha, kuna liiga keeruline oma ehituselt. Ülevalpool käib jutt 2.0TFSI 147kw mootorist, mida pandi Audile, Vw, Seatile, Skodale.
Viimati muutis enzo, 27 Juun 2014, 09:17, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Juun 2014, 10:16

enzo kirjutas:
copilot kirjutas: Uuem tehase 2.0TSI,millel kompressor kui ka turbo,annab juba 167kw vms välja...ei tea mis saab kui veidi remappida. Ja jutt et mudel jne ei oma tähtsust,on BS...ei lase väga korralikul arutelul edasi minna.
Uuem 2.0TSI on samuti ainult turboga mootor, millel VW Golf 7 peal 2 versiooni - 162 ja 169 KW. Mõlemast versioonist saab MTM-chipiga 221kw - 430NM. Golf 6 peal 155KW - MTM seades 199KW - 380NM ja 173KW - MTM seades 228KW - 400NM. Turbo+kompressor (Twincharger) pandi peale ainult 1.4TSI ja seal ka mitte kõikidele versioonidele. Ja väidetavalt kas juba võeti või tahetakse võtta see tootmisest maha, kuna liiga keeruline oma ehituselt. Ülevalpool käib jutt 2.0TFSI 147kw mootorist, mida pandi Audile, Vw, Seatile, Skodale.
Miks maha?
http://www.vwvortex.com/news/volkswagen ... al-winner/" onclick="window.open(this.href);return false;
TSI technology from Volkswagen today once again received the ‘International Engine of the Year Award’: the 1.4 litre TSI twincharger, which won for the ninth time in succession in the 1.0 to 1.4 litre cubic capacity category, is thus the most successful engine in the history of this international competition for engine technology.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

enzo
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas enzo » 27 Juun 2014, 10:45

http://www.autocar.co.uk/car-news/2013- ... -announced

Ja sealt tsitaat:

The technologically advanced (but expensive to make) 158bhp 1.4-litre TwinCharger engine, endowed with both a turbocharger and supercharger, has been dropped.

Kui Googlest otsida, siis leiab veel viiteid selle kohta.
P.S Ei pretendeeri selles osas absoluutsele tõele, võibolla vale info selle koha pealt.
Viimati muutis enzo, 27 Juun 2014, 10:52, muudetud 1 kord kokku.

ParagonGS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Juun 2014, 12:00
Telefon: 58099372
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kiiremaks tehtud 2.0TFSI ja 1.2TSI

Lugemata postitus Postitas ParagonGS » 27 Juun 2014, 19:01

copilot kirjutas:Äkki poisid täpsustaks mis aasta ja mis masina peal olev 2.0 motost räägime ja kas see TFSI on ainult turboga ilma kompressorita? Uuem tehase 2.0TSI,millel kompressor kui ka turbo,annab juba 167kw vms välja...ei tea mis saab kui veidi remappida. Ja jutt et mudel jne ei oma tähtsust,on BS...ei lase väga korralikul arutelul edasi minna.
Kirjutasin, et mark ja omanik ei oma tähtsust. Seda nimelt selle pärast, et see sama mootor oli peal nii Skoda Octavia vRS-l, Golf GTI-l, Jettal jne.
Samuti oli kirjas, et tegu on tehasest 147kW mootoriga. Väljalaskeaastaks selle konkreetse TFSI puhul on 2007.

Vasta

Mine “Mootor”