Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 19 Dets 2014, 21:41

Tere, küsimus siis suurele ringile, Passat v5 2.3 125kw. 2001a.
mis võiks viga olla, auto ei hoiia kohapeal käiies ühtlasi põõrdeid vaid mängib nendega ülesse ja alla, sureb maha pideval. Sõites 2000põõrdega olenematta käigust hakkab auto nagu hüppama, jõnksutama, kaasi mahalastes sureb maha. Ja siis kui piirajasse lasta siis ei hakka nagu ülelööma, vaid käib ühtlaselt,!
ehk oskab keegi abi anda, olen vahetanud küünlad ja süütepooled ära,!!

martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas martin89 » 19 Dets 2014, 23:01

diagnostika ehk abiks

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 20 Dets 2014, 14:12

Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.

Tannu19
Huviline
Postitusi: 907
Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
Auto: Buumer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Tannu19 » 20 Dets 2014, 14:41

HrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.
Ehk siis lambda vigane :) Ei ole ju seda vahetanud. Võta pistik tagant ära ning proovi käia mootoril ilma.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Dets 2014, 15:46

HrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.
See diagnoos näitab tavaliselt, et lambda näidud pole normi piires e. küttesegu paigast ära. Parem pane siia mis veakood lambda kohta käis, saab asjasse selgust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 21 Dets 2014, 18:37

GTI kirjutas:
HrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.
See diagnoos näitab tavaliselt, et lambda näidud pole normi piires e. küttesegu paigast ära. Parem pane siia mis veakood lambda kohta käis, saab asjasse selgust.

pühade ajal tuleb tuttav külla aparaatidega, siis kirjutan vea koodi, aga seni kaua häid pühi :)

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 26 Dets 2014, 17:13

no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 01 Jaan 2015, 12:23

Oskab keegi tark midagi öelda siis?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Jaan 2015, 12:53

HrSoobel kirjutas:Oskab keegi tark midagi öelda siis?
Pole küll mingi tark aga ma prooviks neile koodidele mingid seletused leida, näit. http://www.ross-tech.com" onclick="window.open(this.href);return false; lehelt või Google abiga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Stollu » 01 Jaan 2015, 15:39

G40 on nuka asendi andur , need p03.. koodiga on viga silindrites , et pole korraliku plahvatust , p011 oli siis lambda tänu sellele , et vigaselt töötab sul see mootor käivitusel.
Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga.
Igatahes ross wikist välja lugedes on sul nuka asendiga hetkel mingi probleem ja seega käivitub valesti.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Siim » 01 Jaan 2015, 18:32

HrSoobel kirjutas:no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
EOBD code Fault location Probable cause
P0011 Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance Valve timing, engine mechanical fault, CMP actuator

VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17550 P1142 Load calculation - signal too low Throttle control unit, MAP sensor, MAF sensor, APP sensor

VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17511 P1103 Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater output too low Wiring, HO2S

OBD code Fault location Probable cause
P0411 Secondary air injection (AIR) system - incorrect flow detected AIR pump, AIR valve, AIR hose(s)

EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s), low compression, wiring

p0301 esimene silinder
p0305 viies silinder
p0306 kuues slininder


VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17748 P1340 Camshaft position (CMP) sensor 1, bank 1/crankshaft position (CKP) sensor - out of sequence Valve timing, CKP/CMP sensor installation, CKP sensor rotor

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 06 Jaan 2015, 12:02

Tänan abi eest, nüüd hakkan siis sättima ja vaatama autot

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 06 Jaan 2015, 14:51

Siim kirjutas:
HrSoobel kirjutas:no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
EOBD code Fault location Probable cause
P0011 Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance Valve timing, engine mechanical fault, CMP actuator

VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17550 P1142 Load calculation - signal too low Throttle control unit, MAP sensor, MAF sensor, APP sensor

VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17511 P1103 Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater output too low Wiring, HO2S

OBD code Fault location Probable cause
P0411 Secondary air injection (AIR) system - incorrect flow detected AIR pump, AIR valve, AIR hose(s)

EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s), low compression, wiring

p0301 esimene silinder
p0305 viies silinder
p0306 kuues slininder


VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17748 P1340 Camshaft position (CMP) sensor 1, bank 1/crankshaft position (CKP) sensor - out of sequence Valve timing, CKP/CMP sensor installation, CKP sensor rotor

p0306 kuues slininder

Kus kohas V5 -el see kuues silinder on????

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 06 Jaan 2015, 14:54

Stollu kirjutas:G40 on nuka asendi andur , need p03.. koodiga on viga silindrites , et pole korraliku plahvatust , p011 oli siis lambda tänu sellele , et vigaselt töötab sul see mootor käivitusel.
Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga.
Igatahes ross wikist välja lugedes on sul nuka asendiga hetkel mingi probleem ja seega käivitub valesti.

Nii 110kw kui ka 125kw on mõlemad ketiga, rihmaga V5-te väga ei tea.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Jaan 2015, 14:55

veakood p030 on tõesti 6-s silinder misfire aga mulle tundub, et on mööda pannud veakoodiga ja õige peaks olema p0506, ehk tühikäigu pöörded madalamal kui ettemääratud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Siim » 07 Jaan 2015, 17:11

tartuvaim kirjutas:

p0306 kuues slininder

Kus kohas V5 -el see kuues silinder on????
Sorri, lugesin koodi valesti ja tegelik kood siiski p0506.

p0506 Idle speed control (ISC) system - rpm lower than expected Wiring, ISC actuator/IAC valve, throttle motor, throttle valve tight/sticking, ECM

termo
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:37
Telefon: 55578468
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas termo » 10 Jaan 2015, 09:35

Kõigepealt nukkvõlli andur ja siis vaata vasakul taga on nurgaga voolik kus on alt väljavõte kas see on terve.

HrSoobel
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
Telefon: 53989085
Auto: vw g3 vr6, passat v5,
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas HrSoobel » 14 Jaan 2015, 16:14

Pilt

Pilt
Ehk piltidest rohkem kadu, vooliku vahetasin alles hiljuti välja, kui mõtlesite vaakum voolikut?

termo
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:37
Telefon: 55578468
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas termo » 16 Jaan 2015, 10:26

Ikka otsast jälle peale.Kõigepealt vaakum ja nukkvõlli andur.Kas andurile tuleb toide peale ja on korralik mass.On see nii keeruline?

Kristjan22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
Telefon: 54004072
Auto: Passat v5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Kristjan22 » 31 Mai 2016, 12:17

Tere , ja küsiks siis ära ,et mis sellest sai , mul on sellised veakoodid :17748 /Active / Static : Camshaft Positsion Sensor
: G40,Engine Speed Sensor
: G28 Incorrect allocation
Ehk oskab keegi midagi targemat öelda või on ehk kellelgi samasugune jama olnud ?
Igasugune info teretulnud , ettetänades : Kristjan .

Kasutaja avatar
Etzi
Veteran
Postitusi: 595
Liitunud: 07 Apr 2011, 08:57
Asukoht: Mere ääres...
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Etzi » 31 Mai 2016, 12:25

Stollu kirjutas:Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga..
Mõlemad on ketiga.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

Kristjan22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
Telefon: 54004072
Auto: Passat v5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Kristjan22 » 31 Mai 2016, 12:31

Kett tundub esmapildul korras , numad ja rihmaratas on paigas aga kiirust peaks ta ju vända andurist lugema ?

Kasutaja avatar
Etzi
Veteran
Postitusi: 595
Liitunud: 07 Apr 2011, 08:57
Asukoht: Mere ääres...
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Etzi » 31 Mai 2016, 12:36

Kristjan22 kirjutas:Kett tundub esmapildul korras , numad ja rihmaratas on paigas aga kiirust peaks ta ju vända andurist lugema ?
Jah, aga minul avaldus selle viga nii, et masin ei soostunud enam käivituma umbes 1/4 kordadest.
Ühtigu muud viga kaabliga samuti ei näidanud, kui ainult konkreetse anduri oma.
Viimati muutis Etzi, 31 Mai 2016, 12:51, muudetud 1 kord kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

Kristjan22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
Telefon: 54004072
Auto: Passat v5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Kristjan22 » 31 Mai 2016, 12:40

Käima läheb , kui gaasi peal hoida vahest läheb niisama ka , panen nina kokku tagasi ja tellin nuka anduri ära vahetan ära ja annan teada mis saab v ei saagi midagi .

Kristjan22
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
Telefon: 54004072
Auto: Passat v5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!

Lugemata postitus Postitas Kristjan22 » 31 Mai 2016, 21:22

Ja mis kõige imelikum on et andurid on terved nii vända kui nuka mõlemad ,kas keegi oskab nendest solenoididest midagi ehk rääkida ? , mis on kahe nuka anduri vahel ? Ja auto teeb nii et vahest töötab väga ilusti annad gaasi ja siis läheb lolliks...

Vasta

Mine “Mootor”