Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas tito » 04 Nov 2015, 20:09

Siim kirjutas:Sp vw pidigi peaaegu pankrotti minema 90nendatel, et autod ei lagunenud. Eks seal se point peitubki, et 1.4 mootorist on 118kw välja võlutud ja tõenäoliselt on need kolvid ka nii pasast materialist, et ei kesta.
Pead ei anna, aga minu meelest teeb kolbe mahle ja kõikvõimaliku ettekirjutused ikka tehas. Kui tehas soovib kolbe mis kestaks 120 k km siis selle nad ka saavad :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas Siim » 04 Nov 2015, 20:42

tito kirjutas:
Siim kirjutas:Sp vw pidigi peaaegu pankrotti minema 90nendatel, et autod ei lagunenud. Eks seal se point peitubki, et 1.4 mootorist on 118kw välja võlutud ja tõenäoliselt on need kolvid ka nii pasast materialist, et ei kesta.
Pead ei anna, aga minu meelest teeb kolbe mahle ja kõikvõimaliku ettekirjutused ikka tehas. Kui tehas soovib kolbe mis kestaks 120 k km siis selle nad ka saavad :wink:
Tundub loogiline. :mrgreen:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Nov 2015, 21:08

Miks need kolvid siis purunevad - turbomootor ja segu liiga lahja?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 05 Nov 2015, 06:52

Eks ikka kokkuhoiu poliitika ja roheliste teema. Ehk siis materjalid sitad. Rohelised keelavad igast asju ja materjalide kasutamist nagu ka näiteks seda et uue auto eluiga olekski 100 000 km. max. See oleks ok kui eesti inimene jõuaks auto osta ja siis selle välja vahetada mingi aeg aga kahjuks on meie elatustase teiste eur. riikidega madal. Et arvatavasti selle auto oma tootmis hind tehases ja ehitus kvaliteet annab soovida.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Nov 2015, 09:05

murkamarko kirjutas:Eks ikka kokkuhoiu poliitika ja roheliste teema. Ehk siis materjalid sitad. Rohelised keelavad igast asju ja materjalide kasutamist nagu ka näiteks seda et uue auto eluiga olekski 100 000 km. max. See oleks ok kui eesti inimene jõuaks auto osta ja siis selle välja vahetada mingi aeg aga kahjuks on meie elatustase teiste eur. riikidega madal. Et arvatavasti selle auto oma tootmis hind tehases ja ehitus kvaliteet annab soovida.
Päris nii ei ole, et kolbe tehakse nüüd tammepuust. Jah eks nad katsetavad alumiinium/teras koosluseid jms. Kuid see ei kahanda kvaliteeti, kõik tehnilised nõudmised esitab siiski tehas, mille arvutuste järgi siis tehakse valmisprodukt- kui ei suudetaks valmistada tehase nõuetekohaseid osasid, siis ilmselt leitaks uus tootja jne. keegi ei riski aga sellises biznexis millegiga, ka 0,00000001 väiksema tolerantsiga ( ok nüüd ehk liialdasin, aga saate aru küll mis ma mõtlen)
Eks vag grupp eesotsas vw on niigi suures augus ja mis edasi saama hakkab on vaid spekulatsioon spekulatsioonidest. Ma isiklikult usun, et paljud on pettunud mikromootorite vastupidavuses, diislinormide lollitamises ja ma ei tea milles veel. Ja jään ikka oma tõekspidamise juurde, et viimane auto millega sõita kannatab on neljanda põlve Golf :roll:
Üha rohkem olen pööramas ida usku ja ma ei pea silmas siin vene tehnikat, vaid kaugemast idast tulevaid koereapoiste ja japside üllitisi :shifty:
GTI kirjutas:Miks need kolvid siis purunevad - turbomootor ja segu liiga lahja?
Ilmselt mitte, ma olen aru saanud, et nad lihtsalt kuluvad liiga kiiresti 80k ja mured juba paistavad... :)
Viimati muutis tito, 05 Nov 2015, 09:09, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Haava
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas Haava » 05 Nov 2015, 09:15

tito kirjutas:
murkamarko kirjutas: Üha rohkem olen pööramas ida usku ja ma ei pea silmas siin vene tehnikat, vaid kaugemast idast tulevaid koereapoiste ja japside üllitisi :shifty:
GTI kirjutas:Miks need kolvid siis purunevad - turbomootor ja segu liiga lahja?
Ilmselt mitte, ma olen aru saanud, et nad lihtsalt kuluvad liiga kiiresti 80k ja mured juba paistavad... :)
Esimene kord kolvid purunesid kui läbisõit oli 104000, nüüd oli 120000. Kas siis hakkan iga 15000 tagant kolbe vahetama...no ma ei tea. Selle kahe korraga peaaegu pool uue mootori rahast hakkama pandud...

Vaadates mis vw peakontoris toimub, siis ka ise olen mõeldnud, et vist järgmine masin saab kas korea või jaapani oma olema. Aitab nendest vag autodest.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Nov 2015, 10:13

Haava kirjutas:Vaadates mis vw peakontoris toimub, siis ka ise olen mõeldnud, et vist järgmine masin saab kas korea või jaapani oma olema. Aitab nendest vag autodest.
Kui soovid uut Hondat, annan kontakti müügimehele edasi :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas Siim » 05 Nov 2015, 15:10

tito kirjutas:
murkamarko kirjutas:Eks ikka kokkuhoiu poliitika ja roheliste teema. Ehk siis materjalid sitad. Rohelised keelavad igast asju ja materjalide kasutamist nagu ka näiteks seda et uue auto eluiga olekski 100 000 km. max. See oleks ok kui eesti inimene jõuaks auto osta ja siis selle välja vahetada mingi aeg aga kahjuks on meie elatustase teiste eur. riikidega madal. Et arvatavasti selle auto oma tootmis hind tehases ja ehitus kvaliteet annab soovida.
Päris nii ei ole, et kolbe tehakse nüüd tammepuust. Jah eks nad katsetavad alumiinium/teras koosluseid jms. Kuid see ei kahanda kvaliteeti, kõik tehnilised nõudmised esitab siiski tehas, mille arvutuste järgi siis tehakse valmisprodukt- kui ei suudetaks valmistada tehase nõuetekohaseid osasid, siis ilmselt leitaks uus tootja jne. keegi ei riski aga sellises biznexis millegiga, ka 0,00000001 väiksema tolerantsiga ( ok nüüd ehk liialdasin, aga saate aru küll mis ma mõtlen)
Eks vag grupp eesotsas vw on niigi suures augus ja mis edasi saama hakkab on vaid spekulatsioon spekulatsioonidest. Ma isiklikult usun, et paljud on pettunud mikromootorite vastupidavuses, diislinormide lollitamises ja ma ei tea milles veel. Ja jään ikka oma tõekspidamise juurde, et viimane auto millega sõita kannatab on neljanda põlve Golf :roll:
Üha rohkem olen pööramas ida usku ja ma ei pea silmas siin vene tehnikat, vaid kaugemast idast tulevaid koereapoiste ja japside üllitisi :shifty:
GTI kirjutas:Miks need kolvid siis purunevad - turbomootor ja segu liiga lahja?
Ilmselt mitte, ma olen aru saanud, et nad lihtsalt kuluvad liiga kiiresti 80k ja mured juba paistavad... :)
Olen nõus, kuid b5 passati võib ka lisada golfi kõrvale. :D

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Nov 2015, 16:58

Siim kirjutas:
Olen nõus, kuid b5 passati võib ka lisada golfi kõrvale. :D
Mõned mootorid välistaks ja esisilla teeks wisefabi peale ümber, siis oleks ok :mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Reimob5
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Mai 2014, 16:15
Telefon: 54563874
Auto: vw pasast b7 bensiin 1.4 118kw
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas Reimob5 » 22 Jaan 2019, 11:00

Tere.Mul täpselt sama probleem autoga abi oleks hea:D

pudelihari
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Okt 2018, 14:17
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat

Lugemata postitus Postitas pudelihari » 22 Jaan 2019, 17:53

Küsin mis aasta /mootor/ läbisõit?

Vasta

Mine “Mootor”