Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 31 Jaan 2015, 12:05

Tere,
Mure järgmine: Külma mootoriga käivitades kostub mootorist tõsine kolin, Tegemist oleks nagu tiksuga, kuid see tuleb altpoolt.
Mida soojemaks mootor läheb seda vähem heli kostab.
Väga tugev tiks tekib siis kui mootori temp. on ca90kraadi.
Tühikäigu peal tiksub nii kõvasti, et võiks arvata et tegemist on pe***s diisel mootoiga.
Kui pöörded on ca 1400+ siis kaob tiks ära. Käib väga ilusti ja puhtalt.
tegemist on 1,8 92kw mootoriga.
Møller auto mehaanik ütles et tüüpviga, õlivõttur on umbes ja madalal pöördel ei saa piisavalt õli kätte.
Soovitati esialgu õli vahetada ja panna 10w40 õli originaal 5w40 asemele. Kuid see on juba tehtud ja asi paremaks ei läinud.
On kellegil kokkupuudet sama murega?
Mida esimesena vahetada?

Tänud juba ette,
Parimat.

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 31 Jaan 2015, 12:19

Kõik räägivad keti tallast ja pingutist ka muideks, Vw esinduse järgi on tegemist rihmaga mootoriga.
Õlipumbal on küll väike kett ja pinguti, kuid esinduse mehed ei usu et see läbi olla võiks.
Hääl selline nagu keegi toksisk pisikese haamriga alumiiniumi klotsi, ja tugevalt.

Parimat.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Jaan 2015, 12:21

kaheksa88 kirjutas:Kõik räägivad keti tallast ja pingutist ka muideks, Vw esinduse järgi on tegemist rihmaga mootoriga.
Õlipumbal on küll väike kett ja pinguti, kuid esinduse mehed ei usu et see läbi olla võiks.
Hääl selline nagu keegi toksisk pisikese haamriga alumiiniumi klotsi, ja tugevalt.
Parimat.
Jutt käib nukkadevahelisest ketist ja selle pingutist, foorumis on selle kohta ka teemasid olnud, kasuta otsingut.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 31 Jaan 2015, 13:49

Okei, ma tänan.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Jaan 2015, 20:38

Okey on väheüteldud mootori probleemi lahenduse kohapealt. Kas mootor omas kahte nukkvõlli. (teadmiseks minule).Küsin.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 31 Jaan 2015, 21:09

t6nis3 kirjutas:Okey on väheüteldud mootori probleemi lahenduse kohapealt. Kas mootor omas kahte nukkvõlli. (teadmiseks minule).Küsin.

Jah, 1.8 92kw on kõik kahe nukkvõlliga V20 ja 4 silindrit ühe nukkvõlli peale on pisut keeruline ehitada.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 31 Jaan 2015, 21:30

kaheksa88 kirjutas:Tere,
Mure järgmine: Külma mootoriga käivitades kostub mootorist tõsine kolin, Tegemist oleks nagu tiksuga, kuid see tuleb altpoolt.
Mida soojemaks mootor läheb seda vähem heli kostab.
Väga tugev tiks tekib siis kui mootori temp. on ca90kraadi.
Tühikäigu peal tiksub nii kõvasti, et võiks arvata et tegemist on pe***s diisel mootoiga.
Kui pöörded on ca 1400+ siis kaob tiks ära. Käib väga ilusti ja puhtalt.
tegemist on 1,8 92kw mootoriga.
Møller auto mehaanik ütles et tüüpviga, õlivõttur on umbes ja madalal pöördel ei saa piisavalt õli kätte.
Soovitati esialgu õli vahetada ja panna 10w40 õli originaal 5w40 asemele. Kuid see on juba tehtud ja asi paremaks ei läinud.
On kellegil kokkupuudet sama murega?
Mida esimesena vahetada?

Tänud juba ette,
Parimat.

Mul oli analoogiline\sama asi mitte 1,8 aga 2,3-ga ja viga oli selles, et ühe klapi sisemine vedru oli puru :) Ja silindri surve mõõtmisel viga ennast välja ei näitanud. Võtsin nukkvõllid ja hüdrotõikurid maha ning hakkasin haamri varre ja kogu keha jõuga klappe liigutama, üles-alla (vedrud klappidel on tugevad :) ) ja ühe klapi ülesse alla liigutamise käis heli ala klikk klikk ja asi selge klapi vedru pooleks. Vahetasin klapi vedru ära ja asi korras.
Minul juhtus asi nii, et jätsin parklas auto seisma, läksin poodi- tulin poest välja panin auto käima ja momentselt oli plagin\tiksumine sees.
Ja see on selline ebamääraselt vastik tiksumine aru õieti ei saa kas alt või ülevalt aga tegelikult on hääl ülevat.

Muidugi hullem variant on see kui saale on ringi peale teinud ja see seda kolinat tekitab. Kuigi saale viga pigem kolksub (ja tugevasti) mitte ei tiksu?!

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 31 Jaan 2015, 21:33

Ah jaaa kas see asi tekkis mootoril ajapikku või järsku?

northwood
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juun 2009, 17:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas northwood » 31 Jaan 2015, 23:21

Märgin teema endale ära. Endal pea täpselt sama probleem 1.8 92kw bensiinimootoriga 99' Passatil. Erinevus selles, et käima pannes kõik korras, aga mida soojemaks mootor läheb, seda enam hakkab kostuma klõksumist. Külmana klõksu pole ja käib vaikselt, aga nii umbes 70 kraadi juurest hakkab tekkima klõks, mis 90 kraadi juures siis muutub tugevamaks ja tõesti kõlab kui diisel. Mäletan, et varasemalt oli nii, et kohapeal käies klõbin aina tugevnes ja tugevnes ja siis mingi hetk saavutas oma maksimumi, kukkus ära ja hakkas uuesti ennast koguma. Ei tea, kas hetkel ka nii, ei ole koha peal autol käia eriti lasknud ja kuulanud teda.

Just üleeile sai tehtud õlivahetus ning klõgin/kolin/tiksumine muutus vaiksemaks.

Seega kui lahenduse leiad kuulan huviga vastust :)
Viimati muutis northwood, 31 Jaan 2015, 23:24, muudetud 3 korda kokku.

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas TEH » 01 Veebr 2015, 00:14

kaheksa88 kirjutas: Møller auto mehaanik ütles et tüüpviga, õlivõttur on umbes ja madalal pöördel ei saa piisavalt õli kätte.
Soovitati esialgu õli vahetada ja panna 10w40 õli originaal 5w40 asemele. Kuid see on juba tehtud ja asi paremaks ei läinud.

Kas see on uus tase remondi maailmas, et remont käib õli vahetusega. Mida siis arvata teenuse pakkujast?
deemonid lendavad põrgus

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 01 Veebr 2015, 11:58

tartuvaim kirjutas:Ah jaaa kas see asi tekkis mootoril ajapikku või järsku?

Ostsin auto sellises seisus.
Kummaline on ka see, et vahepeal külmalt käivitades teeb seda häält ja vahepeal mitte.
Täpselt sama lugu on ka sooja mootoriga, 80% ajast teeb jubedat kolinat kuid vahepeal täitsa vaikus. Nagu poleks midagi viga.
Esmaspäeval võtan laiali ja vahetan keti, piguti ja talla ära.
Siis vaatab edasi.

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 01 Veebr 2015, 12:01

Mul oli analoogiline\sama asi mitte 1,8 aga 2,3-ga ja viga oli selles, et ühe klapi sisemine vedru oli puru :) Ja silindri surve mõõtmisel viga ennast välja ei näitanud. Võtsin nukkvõllid ja hüdrotõikurid maha ning hakkasin haamri varre ja kogu keha jõuga klappe liigutama, üles-alla (vedrud klappidel on tugevad :) ) ja ühe klapi ülesse alla liigutamise käis heli ala klikk klikk ja asi selge klapi vedru pooleks. Vahetasin klapi vedru ära ja asi korras.
Minul juhtus asi nii, et jätsin parklas auto seisma, läksin poodi- tulin poest välja panin auto käima ja momentselt oli plagin\tiksumine sees.
Ja see on selline ebamääraselt vastik tiksumine aru õieti ei saa kas alt või ülevalt aga tegelikult on hääl ülevat.

Muidugi hullem variant on see kui saale on ringi peale teinud ja see seda kolinat tekitab. Kuigi saale viga pigem kolksub (ja tugevasti) mitte ei tiksu?![/quote]

Saale kolks see kindlasti ei ole, sellisel juhul oleks kolin ainult kõrgetel pööretel ja kogu aeg.
Jah, saale kolks on tugev ja metallne.
minu mootoril aga siuke teravam tiks/tonks/kolin.

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 01 Veebr 2015, 12:43

Küsimus suurele ringile: Kas 1,8T 110kw mootori ketipinguti ja tald on samad? Kas sobivad omavahel?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 02 Veebr 2015, 23:24

kaheksa88 kirjutas:Küsimus suurele ringile: Kas 1,8T 110kw mootori ketipinguti ja tald on samad? Kas sobivad omavahel?
Turbo mootori ketipinguti pole selline nagu tavalise 1,8 oma. 058109217B ,see siis 110kw ja 058109088B tavaline 1,8. Googeldades neid koode saad pildid ja näed erinevusi.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 04 Veebr 2015, 11:33

Turbo mootori ja tavalise mootori tald ja pinguti sobivad ilusti, midagi ringi tegema ei pea.
Näevad välja küll täitsa erinevad aga istuvad ilusti.
Minu autol oli pinguti korpuse küljes veel pistik. 1,8T mootori omal seda polnud.
Vahtasin talla koos pingutiga ära. Pistikut ei ühendanud.Käib nagu kell. Tiks on KADUNUD, JEEE :D
Kelle sama mure siis soovitan esimese asjane kohe tald ja pinguti ära vahetada.
Pole kordagi sellist mootorit lahti võtnud, kuid sai ilusti hakkama, kõige suurem mure on muidugi märkide jälgimine, nii nukkade omad kui mootori rihmaratta omad.
Rihmaratas tuli ära võtta, nukad maha. Nukkadelt ketti maha ei võtnud vaid sealt vahelt lasin pinguti lõdvaks ja vahetasin ära lihtsalt.
Nukkade peal hoidsin ketti kätega kinni et see ei liiguks paigalt, sõber vahetas samal ajal pinguti ja tallad ära.
Kokku läks aega ca. 2H
Uue pinguti sain foorumist 30€, küll kasutatud aga täitsa korraliku ja toimiva.

Mina olen rahul.
Tänan tähelepanu eest.

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 04 Veebr 2015, 11:35

Pinguti ja korpus tõesti erinevad, kuid kinnitused kõik samad ja istub ilusti.
Kui asja rahulikult ja läbimõeldult teha saab hakkama iga mees kellel mootori juures natuke nupp nokib.

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas ziimz » 04 Veebr 2015, 22:16

Tegelikult tuleks kett ka vahetada, ei ole kallis. Eks ta joppamise asi ole kui kaua see kasutatud pinguti vastu peab.

kaheksa88
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03 Sept 2014, 14:19
Auto: Passat B4 2,8 syncro.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas kaheksa88 » 05 Veebr 2015, 16:28

Keti peaks vahetama jah, kuna ise ei ole spetsialist märkide paika ajamisel, tundus loogiline et ei liiguta kett nukkade pealt ära. Kett tundus korralik. Igatahes asi töötab ja mina olen rahul, remont oli ka odav ja küllaltki lihtne.
Kasutatud varuosadega on jah nii, et ei tea kunagi mida saad.
Minul joppas ja asi toimib.

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas ziimz » 05 Veebr 2015, 19:19

Kett lihtsalt venib välja, muud viga tal ei olegi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Passat B5 Lagiseb/tiksub/koliseb! AIDAKE PALUN.

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Veebr 2015, 20:07

ziimz kirjutas:Kett lihtsalt venib välja, muud viga tal ei olegi.
Eks seda see pinguti kompenseeribki - teatud ulatuses.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”