rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 07 Apr 2015, 19:08
- Auto: VW Scirocco 2009 1,4TSI 118 KW
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Mure selles, et soetasin endale 2009. a VW Scirocco 1,4tsi 118kw (manuaal). Probleeme ei olnud, kõik oli korras, hoolduses korrapäraselt käinud auto (ka ise jätkasin hoolduses käimist). Peale paari aastat sõitmist täheldasin, et turbo ei lähe igakord õigel ajal taha aga mulle väideti, et turbo lähebki alles teatud pööretel tööle, samas midagi oli selle turboga siiski teistmoodi (ise tunnetad alati oma autot kõige paremini). Eelmise aasta lõpus hakkas midagi toimuma mootoris (sn oli sel ajal üle 80 000km), tühikäigul olid autol nö värinad sees, pöörded madalal, siis mingi aeg läks mootorituli ja EPC tuli põlema, viisin remonti. seal öeldi et õlipump (tehase rike) ja kett ja veel igast vidinaid läks vahetusse. peale remonti ei töötanud turbo enam üldse, viisin tagasi, vahetati ära mingi turbo rõhuandur (lammarist leiti jupp). kõik oli jälle hästi... peaaegu. Peale remonti auto käivitusmoment oli palju pikem ja vahel lõi jälle väikse värina autosse ning sel ajal oli väga raske autoga koha pealt minema saada (pidi korraliku gaasiga, et välja ei sureks). Lõpuks peale 3 kuud läks mootorituli uuesti põlema (mootorit vaadates siis see täitsa rappus sees edasi-tagasi). viisin remonti teise juurde, kes ütles et tema seda ei tee, et eelmise tegija kokkukeeratud kräpp - ketti ei ole korralikult peale pandud - mingid mootorimärgid ei ühti ja samas täheldas et kulunud on ka kütuse kõrgsurvepump. Viisin siis esimese juurde tagasi, kes väitis et kõik on korras (ei tahtnud viga tunnistada). samas midagi tehti, kuna auto jälle töötas (aga arvet ei esitatud, seega ei tea mida tehti) ja käivitus oli peale seda jälle normaalne-lühike nagu algul. Kuigi autol jäi kerge vibra ikka sisse tühikäigul. Ja vahel lööb välja ka selle, et autoga ei saa koha pealt minema ja nüüd tundub, et asi veel hullem, ei aita ka tugevama gaasiga. Ei saa sidurit grammigi lahti lastagi, kui juba sureb välja. Kütuse kõrgsurvepump ka tellitud, läheb lähiajal vahetusse. Kas asi võib olla kõrgsurvepumbas, et see kulunud/läbi või võib asi veel milleski olla. Äkki oskab keegi öelda, mida ma peaks veel laskma kontrollida/teha? VW esindusest öeldi, et kui asi on mehaaniline, siis seda neil diagnost ei näita ja kui eelnevad remontijad on veateatad arvutiga ära kustutanud, ei näe ka nemad neid enam. Kui kõrgsurvepumba ära lasen vahetadas, siis lähen igaksjuhuks ka diagnosti. Kas kellelgi on sama probleem olnud või teab neist mootoritest palju ja oskab öelda, milles veel võib viga olla. Sellest olen nüüdseks aru saanud/kuulnud et see 1,4TSI mootor oli kehva valik. kas samad probleemid on ka 2.0TSI või on see töökindlam?
Ette tänades
Merle =)
Ette tänades
Merle =)
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Võiks üle mõõta ka silndri surved. Neil 1.4tsi'del lähevad kolvid puruks rõngaste vahelt.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Mõõda erinevaid teadjamehi on alati kasulik käia.
lase korralikult ära kontrollida milles asi saad ka ise rahulikult magada.
diagnostika ei tähenda ainult mingi arvutiga veamälus surfamist
lase korralikult ära kontrollida milles asi saad ka ise rahulikult magada.
diagnostika ei tähenda ainult mingi arvutiga veamälus surfamist
Viimati muutis vredestein, 07 Apr 2015, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
See peaks üsna loogiline olema, et mikromootor, millest on 118 kw välja võlutud, peab kõvasti rohkem tööd tegema (seega ka kuluma, suurtele pingetele ja temperatuurikõikumistele vastu pidama) kui seda 2 liitrine mootor.merle29 kirjutas:kas samad probleemid on ka 2.0TSI või on see töökindlam?
Need uued mootorid on küll kerged ja pisikesed, kuid see-eest eluiga märks väiksem. Nii väikese mootori puhul oleks 44 kw, 55 kw või 59 kw normaalne (nagu seda on Golf 3, 4, 5).
Huvitav, et VW esindus viga ei leidnud. Võiksid nagu kõige pädevamad VW-de puhul olla.
Viimati muutis vwgolf, 07 Apr 2015, 22:44, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Minu arust ei mainitud algses tekstis esindust. Räägiti korralisest hooldusest, aga mulle jäi tunne, et teenindus toimus kuskil kõrvalises garaažis, kus mehaanik hiljem ei tunnistanud oma vigavwgolf kirjutas:Huvitav, et VW esindus viga ei leidnud. Võiksid nagu kõige pädevamad VW-de puhul olla.
+1. Ega sellise väikse mootoriga pikka pidu pole. Tore on, et tootja on võtnud prioriteediks ökonoomsuse ja võimsuse ning ega sitane järelturg sellistele mootoritele on ainult kasumiks neilevwgolf kirjutas:See peaks üsna loogiline olema, et mikromootor, millest on 118 kw välja võlutud, peab kõvasti rohkem tööd tegema (seega ka kuluma, suurtele pingetele ja temperatuurikõikumistele vastu pidama) kui seda 2 liitrine mootor.
Need uued mootorid on küll kerged ja pisikesed, kuid see-eest eluiga märks väiksem. Nii väikese mootori puhul oleks 44 kw, 55 kw või 59 kw normaalne (nagu seda on Golf 3, 4, 5).
Kas nendel mikro-mootoritel pole mitte 2 turbot peal ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Nende mikromootorite probleemset ketiajamit on ka esindus tunnistanud (jäi kuskil mingi artikkel silma), vahest oleks auto veel mingi kampaania korras tasuta korda tehtud aga nüüd kus erinevad "mihaanikud" on sealt üle käinud enam vaevalt. Tagantjärele tarkus küll aga selliste raskete juhtumite korral tasub alati esindusega esmalt konsulteerida, isegi remont seal võib kokkuvõttes tulla soodsam kuna nad annavad ka oma töödele garantii.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: rike 1,4TSI (118kw) mootoris (2009. a scirocco)
Kompressor ja turbo on.vwgolf kirjutas: Kas nendel mikro-mootoritel pole mitte 2 turbot peal ?
Viimati muutis andrec, 08 Apr 2015, 08:16, muudetud 2 korda kokku.