Probleem Diisli turboga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Sept 2013, 09:11
- Telefon: 53549157
- Auto: Volkswagen Golf VI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Probleem Diisli turboga.
Oman VW passat b6 2.0 103kw diisel. 2006 aasta
Väga jõulisel kiirendamisel läheb vilkuma "eelsüüte küünla tuluke" kui auto seisma jätan ja uuesti käivitan siis on see kadunud. Ja nii 1-2 korda kuus.
Diagnostiga vead:
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Ühesõnaga Turborõhk mingil hetkel vale.
Mis võib viga olla? kas saab seda probleemi kuidagi ise lahendada või vaja turbot remontida?
Kas keegi on kokku puutunud sellise jamaga?
Väga jõulisel kiirendamisel läheb vilkuma "eelsüüte küünla tuluke" kui auto seisma jätan ja uuesti käivitan siis on see kadunud. Ja nii 1-2 korda kuus.
Diagnostiga vead:
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Ühesõnaga Turborõhk mingil hetkel vale.
Mis võib viga olla? kas saab seda probleemi kuidagi ise lahendada või vaja turbot remontida?
Kas keegi on kokku puutunud sellise jamaga?
Viimati muutis m0ff, 18 Apr 2016, 13:48, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Probleem Diisli turboga.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=52965m0ff kirjutas:Kas kellegil polegi siis sellist probleemi olnud?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Diisli turboga.
SRis sulle ju juba soovitati ka, et alusta N75, vaata kas enne ja pärast on vaakum olemas. Arvutiga saab ka liigutada seda, et kontrollida kas aktuaator töötab jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Sept 2013, 09:11
- Telefon: 53549157
- Auto: Volkswagen Golf VI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Probleem Diisli turboga.
Diagnostiga testiti ja vaadati. Geomeetri vms oli korras olnud jne. Et viga turbo solenoid plokis. OStsin lammarist uue. Umbes nädal aega oligi ok. Nüüd jälle suurel kiirendamisel viskab errorisse :S Ei tahaks uskuda, et see plokk ka nüüd vigane oli... Lähipäevil uuesti diagnosti!
Viimati muutis m0ff, 23 Mai 2016, 09:28, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Diisli turboga.
ET siis lammarist ostetud blokk oli kah jama ja uus blokk lahendas asja?m0ff kirjutas:Sain asja korda.
Viga oli solenoid blokis.
Vahetasin ära ja kõik korras!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Sept 2013, 09:11
- Telefon: 53549157
- Auto: Volkswagen Golf VI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Probleem Diisli turboga.
Sain lammarist esimese bloki. Auto toimis ca 1 nädal korralikult, ning seejärel hakkas samamoodi jamama. Võtsin lammutusega ühendust.
Vahetasid välja "uue" bloki vastu( väidetavalt auto pealt mis 118 000 sõitnud) Sellega töötab siiani. ca 3 kuud
Vahetasid välja "uue" bloki vastu( väidetavalt auto pealt mis 118 000 sõitnud) Sellega töötab siiani. ca 3 kuud