Õlituli

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Õlituli

Lugemata postitus Postitas liked7 » 05 Veebr 2017, 17:17

Tegu pole küll volkswageniga aga äkki keegi oskab midagi tarka öelda. Mitsubishi outlander 2005 2.4 bensiin . Sai ostetud avariiline auto millel oli õliradikas katki. Auto sai taastatud ja kokku pandud ja nüüd soojalt käies tühikäigul õlituli põleb. Eemaldasime karteripõhja ja seal oli paptiit liistakuid ja puru, on eemaldatud kepsu saale põhjad, need on korras. Raam saalet on heeblitega lõtku kontrollitud ja lõtku ei tuvastanud. Mida edasi vaadata?mingit kõrvalist heli ei ole.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas tlauri » 05 Veebr 2017, 17:32

Palju on reaalne õlisurve? Kui see mõõdetud siis võib edasi mõelda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas liked7 » 05 Veebr 2017, 21:12

Õlisurve 0.6bar siis kui mootor soe ja tuli põleb

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas teet82 » 06 Veebr 2017, 18:55

Heebliga nüüd küll saalesid ei kontrollita.
Kunagi sai ostetud üks Bora, millel oli karteripõhi katki sõidetud. Ilma õlita sõidust olid kannatada saanud just raamsaaled, kepsusaaled olid korras. Ja asi oli nii halvasti, et üks raamsaale oli plokis ringi käinud, tuli uus plokk panna.

Kessu00seitse
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Veebr 2017, 13:55
Auto: Omega
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas Kessu00seitse » 17 Veebr 2017, 13:59

Tre. Selline mure, et ölituli vilgub. Ja seda juba käivitades. Ölitase on normis. Kuidas ja kus on vöimalik kontrollida ölisurvet?
Mure suur ja ootaks suht kiirelt vastust!

terv Kessu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Veebr 2017, 16:34

Kessu00seitse kirjutas:Tre. Selline mure, et ölituli vilgub. Ja seda juba käivitades. Ölitase on normis. Kuidas ja kus on vöimalik kontrollida ölisurvet?
Mure suur ja ootaks suht kiirelt vastust!
terv Kessu
Tere,
ja auto on - Omega? :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

elu
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 12 Dets 2010, 18:55
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Õlituli

Lugemata postitus Postitas elu » 17 Veebr 2017, 16:48

Passat B5 õlituli käima pannes vilgub 4 korda ja siis rahu. Üks arvamus oli, et karteri põhja minev andur koostöö lõpetanud. Arvuti näitab veaks: 1 Fault Found
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to Plus
Sai avastatud, et kaabel mis anduri juurde läheb katkenud, aga peale parandamist vilgub rõõmsalt edasi. Ehk andur ise ära järgmine mõte...aga kas sel testriga mõõtes peab mingi takistus olema või kuidas kontrollida?
Või mõni teine arvamus?

Vasta

Mine “Mootor”