VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Erx666
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08 Juun 2014, 22:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas Erx666 » 03 Mai 2017, 22:09

Tere,

Nimelt probleem , siis selline VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG DSG ei taha bensiiniga sõita. Alguses kui gaas otsa sai sõitis auto umbes 50-100km ilusti. Vahepeal oli tunda ,et jätab vahele aga üldiselt sõitis. Viimasel ajal on asi , aga nii hulluks läinud ,et ei taha bensiiniga kohe üldse sõita. Käima pannes kohe puterdab, jõudu pole , edasi ei lähe. Mootori tule viskas ka põlema. Gaasiga sõidab aga auto ilusti.

Kogu selle jamaga lööb sisse sellised vead :

001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 155955 km
Time Indication: 0
Date: 2057.14.27
Time: 11:27:25

Freeze Frame:
RPM: 1655 /min
Load: 42.7 %
Temperature: 84.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.605 V

12378 - Gasoline Operation
P305A - 000 - Random/Multiple Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 156120 km
Time Indication: 0
Date: 2057.14.30
Time: 00:10:48

Freeze Frame:
RPM: 1867 /min
Load: 65.5 %
Temperature: 81.0°C
Temperature: 23.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.605 V

000771 - Cylinder 3
P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 156120 km
Time Indication: 0
Date: 2057.14.30
Time: 00:10:48

Freeze Frame:
RPM: 1867 /min
Load: 65.5 %
Temperature: 81.0°C
Temperature: 23.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.605 V

000770 - Cylinder 2
P0302 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 153699 km
Time Indication: 0
Date: 2056.14.30
Time: 20:32:47

Freeze Frame:
RPM: 3103 /min
Load: 86.6 %
Temperature: 45.0°C
Temperature: 20.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.478 V

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 155706 km
Time Indication: 0
Date: 2057.14.26
Time: 00:29:22

Freeze Frame:
RPM: 2491 /min
Load: 48.6 %
Temperature: 84.0°C
Temperature: 6.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.605 V

008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 000 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 153347 km
Time Indication: 0
Date: 2056.14.22
Time: 21:52:07

Freeze Frame:
RPM: 1500 /min
Load: 40.4 %
Temperature: 84.0°C
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.605 V

004874 - Cylinder Disabling
P130A - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 155782 km
Time Indication: 0
Date: 2057.14.26
Time: 08:18:22

Freeze Frame:
RPM: 2881 /min
Load: 82.7 %
Temperature: 61.0°C
Temperature: 8.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.732 V

Algselt mõtlesin ,et ilmselt jamab lambda andur enne katalüsaatorit (03C906262BH). See sai ära vahetatud , aga abi sellest polnud.
Siis kuna viga 001056 viitab ka lekkele sissevõtu/väljavõtu kollektoris siis vahetasin ära trosselklapi 03C128063B. Polnud ka sellest abi.
Vahetasin ära MAP anduri G71 (03G906051E). Polnud ka sellest kasu.
Vahetasin ära kütuseanduri G247 (06J906051D) Polnud ka sellest kasu.
Kuna Misfire Detected on teises ja kolmandas silindris , siis kontrollisin üle ka süüteküünlad , aga need tundusid nagu uued. Tõstsin ringi süütepoolid teine esimesse ja kolmas neljandasse. Aga viga ikka sama.

Kui vead kustutada , siis esmalt lööb sisse viga 001056. Siis peale mõningat sõitu tuleb 000770 , 000771. Auto käinud ka levautogaasis kus öeldi ,et segu liiga rikas ja esinevad süütehäired.

Kas oskab keegi öelda milles võib viga olla? Või kedagi soovitada kes ütleks ära milles viga on.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Re: VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Mai 2017, 09:54

Kas kütusepihusteid saad ringi tõsta et vaadata kas viga kolib ringi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

cngpower
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
Asukoht: TLN/HKI
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas cngpower » 04 Mai 2017, 11:42

Siit foorumist on analoogne probleem korduvalt läbi käinud, lahendused on olnud individuaalsed - alates küünaldest, süütepoolidest, pihustitest kuni bena kõrgsurvepumbani... Mõnda pädevamasse Möllerisse ei taha viia?

Erx666
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08 Juun 2014, 22:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas Erx666 » 05 Mai 2017, 13:19

Ausalt öeldes ei tahaks väga Möllerisse minna kuna ei ole eelnevalt saanud sealt head kogemust. Üks kord öeldi ,et sillas puksid läbi. Maksumus tööga 500€ aga siis tuli välja ,et silla puksid jumala korras.
Teine kord oli autol pihustite kontroll. Öeldi ,et kõik 4 pihustit vahetatakse . Lõpuks tuli välja ,et vahetati ainult üks. Sain 2 nädalat sõita ja hakkas auto jamama. Lõi jubeda vibratsiooni sisse. Viisin auto sinna öeldi, et kõik ok. Auto ikka jamas. Viisin teist korda tagasi öeldi ,et lapiti EGR-juhtmeid. Öeldi ,et korras on. Auto ikka jamas. Sõitsin siis autoga ümber nurga ja auto uuesti jamas. Kutsusin siis tööde vastuvõtja välja vaatama ,et kas see on korras kui mootor lonkab. Tõdeti ,et ei ole. Planeerime autole terve päeva kinni, et uurida mis viga. Lõpuks tuli välja ,et pihusti alune tihend oli katki ja pidin kogu eelneva töö kinni maksma. Kuigi eelnevalt autoga probleeme polnud , siis minu küsimus oli ,et enne pihustite kontrolli auto sõitis ilusti, et kas nad ise ei teinud neid pihusti aluseid tihendeid katki. Vastus oli EI ja näitas mulle O-rõngast millel oli füüsiliselt tükk väljas. Pole reaalne ,et O-rõngal tükk välja tuleb. Saan aru ,et väsiks ära läheb kõvaks, muudab kuju vms.
Muidugi kõige parem oli veel selle poole toobise autoga sõita kuna iga kord kui aja broneerisin pidin 2 nädalat ootama oma aega. Kokku läks selle jama peale umbes 2 kuud.

Aga tagasi CNG juurde. Iseenesest on pihustite asukoha muutmine hea mõte! Aga kuna need pihustid asuvad kuskil väga x kohas , siis selle katsetamiseks läheb mul natuke aega. Aga tänan hea vihje eest! Anna teada kui olen ringi visanud ja tulemuseni jõudnud.

CutlessRattler
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 21 Juun 2016, 11:27
Telefon: 57502950
Auto: VW passat 1.4 TSI EcoFuel Highline - 2011
Asukoht: Raplamaa/Saue
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas CutlessRattler » 05 Mai 2017, 18:54

Minul oli kogemus kus oli õli sattunud pealtpoolt ilmselt õlivahetuse korras (mölleris) 4-nda silindri süütepooli peale. See sõi ära selle fikseeriva kummi osa ja hakkas puterdama. Järjest läks hullemaks. Lõpuks oli võimatu sõita. Uurisin ise ka selle puterdamise kohta. Soovitatav on sõita bensiiniga peale 2x gaasi tankimist natuke sest kui sa ei sõida bensiiniga, siis bensiini pihustid "väsivad" ära. Kui kohapeal seisad anna lapp põhja hoia seda veidi. Kui see sedasi ära ei kao, pead ilmselt hakkama pihustite vahetusele mõtlema. Minul hetkel puterdab gaasiga, ilmselt gaasi pihustid hakkavad otsa saama ls 128 000 .
CNGPower - Mikromootor

cngpower
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
Asukoht: TLN/HKI
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas cngpower » 22 Mai 2017, 12:34

Erx666 ehk annab ka teistele silmaringi laiendamiseks teada, kuidas asi lahenes.

Erx666
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08 Juun 2014, 22:16
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas Erx666 » 01 Jaan 2018, 21:23

Tõstsin lõpuks pihustid ringi ( teine esimesse ja kolmas neljandasse) ja Misfire Detected kolis ringi neljandasse silindrisse. Vahetasin pihusti ära ja sõidab nagu siidi. :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Jaan 2018, 21:26

Tänan et probleemi lahenduse teada andsid! :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

cngpower
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 27 Mai 2014, 11:30
Asukoht: TLN/HKI
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW PASSAT B7 1,4l 110kw CNG bensiiniga sõites puterdab

Lugemata postitus Postitas cngpower » 02 Jaan 2018, 13:12

Gaasipihustite väsimisest annab märku see kui külmema ilmaga gaasikäivitus raskelt(pikalt) ja pudistades toimub.

Ei puutu otseselt antud juhtumisse, lihtsalt infoks kuna üldist cng teemat siin foorumis pole.
Kes tänasid kasutajat cngpower selle postituse eest:
veix2

Vasta

Mine “Mootor”