Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 13 Juun 2017, 08:56

Tere. Taaskord vaja veidi hüvanõu !
Mure on mootori rihma märkides. Ei lähe kokku. Kuid mootor käib enamvähem ilusti. Tühikäigul pöörded veidi kõiguvad ja CO on paigast ära. Ei suitse. Hooratas sai TD oma pandud. Mõtlen kas mul on mōtet hakata rihma märke kokku ajama kui mootori käivitamisega ega sõitmisega brobleeme pole ? Vaja on CO paika saada. Kas jagaja keeramisega võib murele lahenduse leida ? Või pean ikkagi rihmamärgid kenasti kokku ajama. Nüüd nagu enne mainisin sai võõras TD hooratas alla. Mis visuaalselt teistsugune. Ega sel märk nüüd peal ei valeta ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Juun 2017, 09:03

Süüte seadmiseks on algsel hoorattal sälk peal - kas sel disla omal ka on ei oska öelda. Stroboga süüte kontrolliks igal juhul vajalik märk. Mis märk sel h.rihmal muidu mööda on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 13 Juun 2017, 09:13

Kui ajan hooratta märgi OT asendisse. Siis on ülemine nukkvõlli OT märk 6 hammast mõõda. Ja ka kolv ei ole ülevalt. Teisi märke pole veel vaadanud. Plastik on ees.

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas Rooma » 13 Juun 2017, 12:17

Kunagi sai aidata TÜV ist läbi üks golf, nii et panime süüte täiesti hiliseks, et CO välja annaks . Pärast keerasime nurga taga varaseks tagasi .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 17 Juun 2017, 17:35

Tegin nii - võtsin gaasitrossi lahti ja reguleerisin tühikäigu pöörete järgi 9000 ni. Läksin uuesti ülevaatusel ja nüüd on lambda näit korrast ära.
Öeldi, et võib lisa õhku vahele võtta. Täpselt selles aru ei saa kuid aimu on. Nimelt oli vaja summutil sukka vahetada. Huraaga keerasin kõik 4 polti pooleks mis väljalaskekollektori küljes olid. Proovisin läbi puurida. See ei õnnestunud. Lõhkusin ära. Võtsin kollektorid maha ja panin uue väljalaskekollektori paika. Uued tihendid ka ikka. Kinnikeerates murdus üks tikkpolt sisse. Kas tōesti võib selle ühe poldi pärast lisa õhku võtta ? Kõik teised 7 kinnitus on korras. Ja katalüsaatori juurest ei saanud ka päris hästi kinni. Veits Lõriseb kiirendades. Esmaspäev läheb keevitusse.


Vahetasin lambda anduri ära. Voltmeetriga mõõtes saan pinge 250 - 510 mV tühikäigul. Tuure andes reageerib kohe ja sain koheselt 0,7 V pingeks. Rohkem ei tuuritanud kohapeal. Eeldan et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] on korras. Lähen käin keevitan summuti ilusti alla ja teen ülevaatusele uue katse.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Juun 2017, 18:31

kristo23 kirjutas:Läksin uuesti ülevaatusel ja nüüd on lambda näit korrast ära.
Lambda väärtus millega tüv opereerib tähendab nende jaoks optimaalset kütuse ja õhu segu mille puhul on näit 1,000. Kui näit on paigast ära tähendab see tegelikult seda et kütuse/õhu segu on paigast ära ja põhjus võib olla mis iganes - ka lisaõhu võimalus (ka lambda andur võib olla üheks võimaluseks kuid mitte ainult). Enne lambda väljavahetamist oleks võinud selle tööd kontrollida mõne diagnostikaseadmega kas ja kui aktiivselt ta töötab (rusikareegel umbes 0,2...0,8 V vahemikus on hea näit). Multimeetriga mõõtes on oht lambda ära rikkuda kui seadme parameetrid ei sobi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 17 Juun 2017, 19:51

Mõõte tulemuse sain 0,2.. 0,8 V vahemikus. Sellest tulemusest võin oletada , et CO on paigas või kuidas ? Kui lisaõhku võtab, siis peab see seda võtma ennem lambda andurit ? Ja see vist ei mõjuta tulemust kui enne katalüsaatorit laseb veidike läbi ?


Ei saanud ülevaatajast ka hästi aru. Ütles et CO paigas aga lambda väärtused ei ole paigas. Imelik !
Kuigi esimesel ülevaatus korral oli lambda näit paigas. Kõik algas kollektori ja summuti lahti võtmisest. Katalüsaator on igaljuhul korras.

Pilt

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Juun 2017, 08:45

Gaasitrossist tühikäigu reguleerimine ei ole hea, tühikäiku peaks hoidma ikkagi see pritse küljes olev samm-mootor mis hoovastikku lükkab. Õige pinge lambda amduril näitab et lambda andur töötab. Kuna lambda on sel ju kollektori küljes siis leke enne seda on kollektori tihend? Igasugune summuti leke kajastub koheselt gaaside näidus, seega pead kõik lekked kõrvaldama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 18 Juun 2017, 12:46

Homme lähen keevitan summuti torud korralikult kokku ja teen uue katse ülevaatusel. Kui ei siis ikkagi kollektor lekib. Üks katkine polt on sellisel juhul määrava tähtsusega.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas vredestein » 18 Juun 2017, 14:48

kui õigesti mäletan on nendel motodel võimalik nukka märki kahte asendisse panna. Ühe puhul ütleb juhis, et märk peab olema kaane äärega teisel juhul üleval keskel.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Juun 2017, 10:02

vredestein kirjutas:kui õigesti mäletan on nendel motodel võimalik nukka märki kahte asendisse panna. Ühe puhul ütleb juhis, et märk peab olema kaane äärega teisel juhul üleval keskel.
Enivei pole nende 2 asendi erinevus 6 hammast ehk mingi kamm selle diisli hoorattaga (selle märgiga) on. Miks üldse bensukale pannakse diisli hooratas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas kristo23 » 19 Juun 2017, 15:18

Hooratas tuli kasutatud sidurikomplektiga kaasa. Vana oli kuuma saanud ja sooned olid sees. Polnud aega õiget otsida, pakkumisi ei olnud kohe võtta. Alla läks ka GTI sidurikorv. Ketas oli mõõtudelt sama mis vana.

Ülevaatuse sain nüüd kätte. Näidud korras. Viga oli kehvas summutitoru ühenduses. Kollektor õhku vahele ei võta. Õnneks üks katkine polt midagi ei muutnud.

Tänud teile kes aitasid kaasa mõelda. !

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW ABS mootori rihma märgid ja CO

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Juun 2017, 15:27

Hea et asi korras ja tänud ka teavitamast! :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”