Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
SmoMK4
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Jaan 2016, 12:18
Auto: VW Passat B5.5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Lugemata postitus Postitas SmoMK4 » 14 Juun 2017, 17:27

Tere!

Tean, et foorumi kaudu autole diagnostikat teha võimatu, aga siiski uurin, mis targematel inimestel pakkuda on.

Probleem nimelt järgmine, et 1,8 66kw ABS moto kipub külma mootoriga kinni pooma, ei taha üldse pöördesse minna. Huvitav asjaolu on veel see, et hommikuti ja jahedate ilmadega ei pole probleem pooltki nii hull kui soojade suvepäevadega, ehk mingi seos on ka välistemperatuuril. Sooja mootoriga sõidab üpris reipalt, kerge misfire on kui piirajani kiirendada, ehk päris laitmatult ei lähe, aga pole absoluutselt häiriv.

Probleem on eksisteerinud ostust saati ehk ca kuu aega, proovisõitu tehes eelnevalt mootor käis pikalt ehk siis see ka välja ei ilmnenud.

Mootori temp on OK, kütusekulu ka vist mõistlik - MFA järgi keskmine sinna 8-9 vahele (linn ja mnt pooleks). Tühikäigu pöördeid hoiab hästi.

Mootori poolepealt on minu käes vahetatud klapikaane tihend, küünlad, õlid/filtrid ja kõik rihmad. Kaugemale pole veel jõudnud.

Ainuke veidrus mis esmapilgul mootoriruumis märkasin oli pidurivõimendist sisselaskekollesse minev voolik, kus vahepeal mingi plastikust asjandus, mida ma ei oska defineerida ja selle all on tuimalt kruvi vooliku sees? Tegin mingid pildid ka - https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Kuna kohapeal pidurdades esineb mõnikord ka mootoril hetkelit turtsumist siis peaks alustama selle vooliku väljavahetamisest? Aga ikkagi valgustage mind, mis plastikveidrus see seal vahepeal on? :crazy:

Tänan juba ette ära kui keegi viitsib probleemi lahata! 8) :thumbup:

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Lugemata postitus Postitas romeoD » 14 Juun 2017, 18:37

See plastikjunn on klapp, mis hoiab mingil määral vaakumit peal peale mootori seiskamist. See roheline junn seal on pime, Osadel mootoritel võtab sealt turbo juhtimiseks vaakumit.

ABS teema pealkirjas on ikka mootori kood, mitte AntiBlockSystem? :D
Ehk on jama temp anduris. Bensukatel juhib segu alguses temp andur, soojaks läheb, siis lambda.
Mu jutt ei pretendeeri 100% tõele, kohalik foorumitarkus, mis kogemata ehk valesti meelde jäänud.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

SmoMK4
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Jaan 2016, 12:18
Auto: VW Passat B5.5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Lugemata postitus Postitas SmoMK4 » 14 Juun 2017, 18:57

ABS on mootori kood ikka jah.

Võtan teadmiseks. Aga see kruvi seal klapi all tundub ikkagi väga vale olevat, esialgu vist üritaks sellest vabaneda ja klapi ning sisselaskekolle vahele uue vooliku panna. Seda klappi kuskil B osana ka saab? Ei hakanud kiirel otsingul silma nagu.

Temp andur ideepoolest vist niivõrd odav, et katsetada võib.

Veel kõiksugu arvamused on teretulnud! :D

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Juun 2017, 22:16

Seal kruvi asemel peaks veel teine pime olema aga need kipuvad katki murduma kui mudid/ millegiga vastu lähed. Eks see kruvi lihtsalt asendab pimedat :) Kindlasti vaadata kriitilise pilguga vaakumvoolik pidurivõimu üle, et seal mingei lekkeid poleks. Veel võib proovida vaakumvoolik "pimedaks" teha kui anduritest viga ei leia. Andureid annab testriga mõõta, kas on väärtused õiged või mitte.

SmoMK4
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Jaan 2016, 12:18
Auto: VW Passat B5.5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B4 1,8 66kw ABS poob kinni

Lugemata postitus Postitas SmoMK4 » 19 Juun 2017, 16:04

Nii, vaakumvoolik on vahetatud, natuke läks paremaks, aga külmast peast ei kannata ikka normaalselt sõita.
Järgmine kahtlusalune jahutusvedeliku temp. andur - sellega seoses aga küsimus, nimelt on minu eksemplaril 4 ühendusega andur ja seda on saadaval kollase ja sinise markeeringuga, on neil vahet ka? Varuosakoodid nagu kattuvad ladu24 lehel ja suuruse poolest ka samad. Iva selles, et praegu peal kollase markeeringuga, aga neid on tunduvalt vähem saada (mingid väga odavad maxgearid ja topranid ja siis üks kallima otsa mapco) ja rohkem valikut pole. Sinise markeeringuga on tunduvalt mõistlikumate firmade omasid ja keskpärase hinnaga.
Keegi oskab informeerida, mis see värvivahe tähendama peaks?
Või peaks veel mõni 2 ühendusega andur kuskil olema? Leidsin ainult ühe 4 ühendusega anduri, rohkem nagu ei paistnud kuskil mitte ühtegi.

Vasta

Mine “Mootor”