2.0 85kw mootori "tuunimine"

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mustdeemon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Sept 2010, 14:07
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 85kw mootori "tuunimine"

Lugemata postitus Postitas mustdeemon » 09 Juul 2017, 20:29

Tervitus.

Küsimus targematele vanakooli 2.0 85 KW mootori kohta.
Kuna mootor tuleb nagunii lahti võtta siis sooviks ka seda natuke erksamaks teha.
Mida võiks teha ja kuidas ?
Mainin ka ära, et tegu on Audi 80 mootoriga ABK tähisega.
Kuna mootor peaks olema sama mis VW 2E siis loodan, et saan siit foorumist nõuandeid :)


Tänud juba ette ära
Viimati muutis J.Aru, 15 Juul 2017, 14:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 686
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: küsimus 2.0 85kw mootori kohta

Lugemata postitus Postitas Mattias » 09 Juul 2017, 20:41

Kaas ära portida, nukkvõll teravamaks(ja reguleeritavaks), torukollektor ja lisaks keegi kes seda seadesse ka ajada oskab.
Nende asjadega saad sinna jõudu juurde, kuid ka rahasumma on üsna muljetavaldav sel juhul.
Odavam ja mõistlikum variant oleks lihtsalt teha värskendusremont uute tihendite ja jullade näol,et asi ilusti tihe ja puhas oleks.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

mustdeemon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Sept 2010, 14:07
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus 2.0 85kw mootori kohta

Lugemata postitus Postitas mustdeemon » 13 Juul 2017, 19:46

Kas keegi oskab oletada mis hinnaga nukkvõllid liiguvad ja kes oskaks ka pärast seadistada ja häälestada ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: küsimus 2.0 85kw mootori kohta

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Juul 2017, 10:12

Kas parem poleks sinna juba 16V kaas peale istutada mida on kergem häälestada, ühe nuka reguleerimine kus nii sisse- kui ka väljalase koos on suht küsitav?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mustdeemon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Sept 2010, 14:07
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus 2.0 85kw mootori kohta

Lugemata postitus Postitas mustdeemon » 14 Juul 2017, 21:32

Hea küsimus.
Peale istub ta ilmselt üks ühele.
Aga siis tuleks ilmselt voolikute asukohti muuta ning kütuse voolikuid pikendada ja veel kindlasti nipet näpet.
16V mõte mulle isegi meeldiks :)

mustdeemon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Sept 2010, 14:07
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0 85kw mootori "tuunimine"

Lugemata postitus Postitas mustdeemon » 15 Juul 2017, 16:59

Natuke kolasin netis ja tõlkisin jutte teistest foorumitest Eesti keelde ja enam see 16V mõte ei tundugi nii hea.
Ilma turbota ei pidanud mõtet olema ja palju tööd :(
Jääks ikka 8V juurde.
Moto saaks nagunii uuenduskuuri ja kaas natuke kaasa aitamist :)
Aga nuka koha pealt sooviks ikka nõu ja infot.
Kus kaudu saaks ja mis hinnaga ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: 2.0 85kw mootori "tuunimine"

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Juul 2017, 15:13

mustdeemon kirjutas: Aga nuka koha pealt sooviks ikka nõu ja infot.
Kus kaudu saaks ja mis hinnaga ?
Nukkasid pakub ju iga teine netipood, alusta näitks e-bayst.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0 85kw mootori "tuunimine"

Lugemata postitus Postitas mkendra » 17 Juul 2017, 19:51

Kuna mootori ehitused ületavad selliste autode puhul alati mitmekordselt auto enda väärtust stockina, siis võib sama hästi toorikuks juba ABF mootori võtta.
Kui tahad 8V juurde jääda, siis plokikaane võid windorfi viia. Lisaks ilmselgelt "kõrgem" nukk, suuremad klapid, tugevamad klapivedrud. Alternatiiviks on siit terve kaas võtta -> LINK.
Sellele lisaks hingamine vabaks ning sisselase ära portida ja väljalaske osas torukollektor, igasuguste katalüsaatorite alt minema viskamine ja vabam hingamine arvestades seda, et väljalaskes oleks korrektne vastusurve. Tuleks vaadata, kas kütust ka piisavalt peale jõuab - vajadusel kütusesüsteem sobivaks ehitada. Siduri koos korviga kangema vastu vahetada ja hooratta lasta kergemaks treida. Kui nii palju juba tehtud, siis peaks kindlasti juba 100mm poolteljed olema, kui neid praegu pole. Kui poolteljed ka juba jämedamad, siis ilmselgelt on vaja LSD'd, sest sellest jõust pole grammigi kasu, kui seda kuidagi maha ei saa jne-jne-jne.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2.0 85kw mootori "tuunimine"

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 16 Aug 2017, 10:33

Võta selle raha eest juba AEB mootor. 85kw>110kw annab juba piisavalt, et mõneks ajaks naeratus näole saada. Kui väheks jääb, siis chip ja elu jälle lill(juba 140kw käes). Sealt edasi "disco potato" aka garrett gt2860rs turbo koos vajalike modifikatsioonidega(3" dp, fmic, pihustid, kepsud, remap) ning ca 270kw ei tohiks enam probleem olla. Esiveolise puhul on raskusi juba 140kw juures pidamise leidmisega. Sellest 85kw motost 110kw kätte saamiseks kulub ca sama suur summa, kui aeb puhul 250kw.

Vasta

Mine “Mootor”