Tere,
Probleem selline, et hommikuti käivitades ei hakka diagnosti järgi mootoris 2. silinder tööle, auto käivitamisel iseenesest probleeme pole - poole pöörde pill nii soojalt kui külmalt. Mootor hakkab korralikult käima alles peale mõneminutilist puterdamist ja ainult peale taaskäivitamist (umbes 3-6x) st. pöörete andmine mittetöötavat silindrit taha ei võta.Kui mootor on normaalselt käima hakanud ei ole terve päeva jooksul probleeme tekkinud, isegi peale mahajahtumist käivitades. Samuti ei anna mootor enam veakoodi, kuid hommikul kordub kõik taas. Olen selle probleemiga sõitnud juba omajagu kilomeetreid, aga hakkab tüütuks muutuma juba see igahommikune 10 minutit "jamamist".
Lugesin, et osadel on piisanud kaablipuu vahetusest ja "klemmide pigistamisest", kuid kas selline viga saab siis esineda ainult täielikult mahajahtunud mootoril?
Võib soovitada ka mõistliku hinna-kvaliteedi suhtega remondikohta Tallinnas, kuhu sellise probleemiga pöörduda võiks.
Kütusekulu kohapeal 0,8l/h ja keskmine u. 6l/100km, seega ei ole täheldanud ka kütusekulu tõusu.
Läbisõit 300k ringis, ei tahma-tossa.
Lisan pildid veakoodidest ja pihusti näidud umbes pool-sooja mootoriga.
1.9tdi 74kw AVB probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.9tdi 74kw AVB probleem
Mul jamas alati hommikuti sõites ja ülejäänud päeva oli korras kuni kadus 1 silinder täitsa ära. Aitas pihusti klemmide puhastus ja nö. klemmide pigistamine. Tegin ise töö ära, kuskil 1h tööd oli.