1.9tdi 74kw AVB probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Marko55
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Mär 2017, 17:51
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 74kw AVB probleem

Lugemata postitus Postitas Marko55 » 29 Nov 2017, 21:13

Tere,

Probleem selline, et hommikuti käivitades ei hakka diagnosti järgi mootoris 2. silinder tööle, auto käivitamisel iseenesest probleeme pole - poole pöörde pill nii soojalt kui külmalt. Mootor hakkab korralikult käima alles peale mõneminutilist puterdamist ja ainult peale taaskäivitamist (umbes 3-6x) st. pöörete andmine mittetöötavat silindrit taha ei võta.Kui mootor on normaalselt käima hakanud ei ole terve päeva jooksul probleeme tekkinud, isegi peale mahajahtumist käivitades. Samuti ei anna mootor enam veakoodi, kuid hommikul kordub kõik taas. :think: Olen selle probleemiga sõitnud juba omajagu kilomeetreid, aga hakkab tüütuks muutuma juba see igahommikune 10 minutit "jamamist". :lol:
Lugesin, et osadel on piisanud kaablipuu vahetusest ja "klemmide pigistamisest", kuid kas selline viga saab siis esineda ainult täielikult mahajahtunud mootoril?
Võib soovitada ka mõistliku hinna-kvaliteedi suhtega remondikohta Tallinnas, kuhu sellise probleemiga pöörduda võiks.
Kütusekulu kohapeal 0,8l/h ja keskmine u. 6l/100km, seega ei ole täheldanud ka kütusekulu tõusu.
Läbisõit 300k ringis, ei tahma-tossa.
Lisan pildid veakoodidest ja pihusti näidud umbes pool-sooja mootoriga.


Pilt


Pilt

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9tdi 74kw AVB probleem

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 29 Nov 2017, 21:45

Mul jamas alati hommikuti sõites ja ülejäänud päeva oli korras kuni kadus 1 silinder täitsa ära. Aitas pihusti klemmide puhastus ja nö. klemmide pigistamine. Tegin ise töö ära, kuskil 1h tööd oli.

Vasta

Mine “Mootor”