Milline TSI mootor töökindlam?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Veebr 2018, 19:10

Ja ega linnaski jääb see 1,4 passatil minuarust kudagi lödiks ja kiirendus meenutab aegajalt kummi nööriotsas olemist.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Veebr 2018, 19:12

Ma vist kahtlustan, kes see oli :D

Pigem 1.4 Golf / 1.8 Passat peaks võrdlema Nm/kg. Siis saab alles öelda, kas on piisav või ei.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

madoc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Mai 2017, 09:08
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas madoc » 16 Veebr 2018, 23:25

Ilmselt on Passatil kogetud efekt pigem DSG ja kõrgel pöördel jõuetu mulje jätva turbomootori kombinatsioon.
1.4 TSI 150 ja 1.8 TSI veavad keskmistel pööretel identselt, kuid 1.4 momendikõver kukub pärast 5000 pööret suht kivina. Samuti ei aita kiirendustunde puudumisele kaasa DSG sujuvad käiguvahetused.
Kokkuvõttes on kiirendus reaalselt täiesti piisav ja stopperi järgi hea, aga tunne ütleb muud.
Nt maanteel tundub (rõhk sõnal tundub) 7 käigulise DSG-ga, et 3ga möödasõit on aeglasem, kui nt 4ga kiirendades. Ehk ühel juhul 5000 pööret rauas ja momendikõver kukub (aga võimsus püsib). Teisel juhul alla 4000 pöörde, momendikõver veel püsib (ja võimsust alles lisandub).
Eks klassikaliselt on 250 nm olnud 2.5 L kuuesilindriliste pärusmaa, millel üldiselt 180-220 hj, siis tundubki 150 hj Passat "lahja".
Üldiselt - väiksemad TSI mootorid tunduvad <4000 pöörde võimekamad, kui võimsuse number lubab ja >4000 pöörde selgub nö kurb tõde, et tegu pole 200+ hj raketiga.
Samas mind see igapäevasõidus väga ei kurvasta, sest 95% ajast on vaja minekut 1500-4000 pöörde vahel, üle selle sõites hakkavad teised kaasreisijad virisema tõmblemise pärast.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 17 Veebr 2018, 08:35

Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?

Kasutaja avatar
S4BiT
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 36 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas S4BiT » 17 Veebr 2018, 09:13

murkamarko kirjutas:
17 Veebr 2018, 08:35
Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?
2014 saabki juba neid nö. uuemaid mootoreid ju.
Mul on mõlemad olnud sama aastakäigu, 1.4TSI 103kw ja 2.0TSI 169kw hetkel, Golfi peal oli esimene ka täiesti okei nagu juba korratud. Neid võidki näiteks eelistada, oleneb muidugi mis auto peal.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 17 Veebr 2018, 12:05

Kuna raha puuga seljas ei kasva ja liisingut ei anta ka nii et osta uus masin kuigi jõuaks isegi maksta jne. Aga ei anta siis küsingi et millised tsi vanematest töökindlamad on. Ehk siis vanemad kui 2014a.

S4BiT kirjutas:
17 Veebr 2018, 09:13
murkamarko kirjutas:
17 Veebr 2018, 08:35
Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?
2014 saabki juba neid nö. uuemaid mootoreid ju.
Mul on mõlemad olnud sama aastakäigu, 1.4TSI 103kw ja 2.0TSI 169kw hetkel, Golfi peal oli esimene ka täiesti okei nagu juba korratud. Neid võidki näiteks eelistada, oleneb muidugi mis auto peal.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 04 Mär 2018, 15:37

palju eelarve on?

tryku
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:19
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas tryku » 05 Mär 2018, 06:46

Varasemalt mainiti, et 1.4TSI 118kw on probleemseim. Mille poolest?

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas miilits » 19 Juul 2020, 07:01

Kas 16a b8 alltrack 162kw on koik 7kuivdsg otsas?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas siLc » 19 Juul 2020, 08:08

miilits kirjutas:
19 Juul 2020, 07:01
Kas 16a b8 alltrack 162kw on koik 7kuivdsg otsas?
Ei, märg.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 19 Jaan 2021, 12:29

Tere.

Ei hakanud uut teemat tegema, äkki sobib siia.

Kuidas on võimalik, et 2017a Octavia 1,4 TSI 110kW on oluliselt erksam ja kiirem, kui Passat B8 2016a 1,4TSI 110kW?
Autode kaal suht sama ja mõlemal on küljes 7 käiguline DSG kast. Mõlemad autod sünnist saadik enda käes ka olnud ja ainult esinduses hooldatud.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas martin333 » 19 Jaan 2021, 12:42

Googeldasin autode spekke ja selgus, et Combi vs Variant ja ka mõlema mudeli sedaanide kaaluerinevus on ca 140 kg - ilmselt sealt see tuleb.
Viimati muutis martin333, 19 Jaan 2021, 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 19 Jaan 2021, 13:28

Tehase andmetel on nende konkreetsete autode tühimassi erinevus tõepoolest 167kg. Aga kui võtta arvesse, et Octavia on heli ja müraisolatsiooni tõttu kleebitud pea 100kg. raskemaks, siis Octaviaga kahekesi sõites on kaal suht täpselt sama, mis Passatiga üksi sõites. Seega, kaaluvahe välistaks esimese asjana.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas martin333 » 19 Jaan 2021, 13:45

Kuna arvudele ja faktidele hetkel toetuda ei saa, siis hetkel arvan, et tegu lihtsalt tunnetuse küsimusega. Väiksem Octavia ilmselt tekitab rohkem äkilist ja kiiremat tunnetust kui suurem Passat.
Päev on lühike, kuid ööbik.

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 19 Jaan 2021, 14:35

Vaatasin nüüd, et Passati kohta on kirjas et 0-100km/h on 8,4 sekundit.
Octavial 0-100 km/h 8,2 sekundit. Sellist vahet tndejärgi vist ei eristaks keegi, on see auto siis suurem või väiksem.

https://www.autodata1.com/en/car/volksw ... hp-dsg-act

https://www.autodata1.com/en/car/skoda/ ... 150-hp-dsg

Kummalilne. Reaalselt on minu Octavial mõõdetud 0-100km/h 7,0 sekundit. Passatil reaalselt pole mõõtnud.
Ehk siis tundub hoopis niipidi, et see Skoda on mingi anomaaliaga ja Passat nii nagu peab...
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

svaratu
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas svaratu » 19 Jaan 2021, 14:45

Ükski 1.4 tsi ei lähe 0-100ni 7 sekundiga kui see on stock :D kui siis aint kaljust alla sõites. Mul 1.5tsi golhv ja selline 8,5 täiesti tavaline ja vastavuses tehase lubatuga

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 19 Jaan 2021, 15:15

Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Jaan 2021, 15:55

No näed, siis, ACTil ju rohkem vidinaid mida mida mootoris ringi ajada, eks iga pöörlema hakkav asi võtad mõne mikrosekundi maha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

merchant
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas merchant » 19 Jaan 2021, 16:45

Tehasetiimid valivad stendist "kerge jooksuga" mootori välja, mida siis alles arendama hakkavad. Millegipärast on samalt liinilt tulevad mootorid siiski pisut erinevad.

leits
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Juul 2014, 20:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas leits » 20 Jaan 2021, 17:27

Tere
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?

B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?

Tänud
Viimati muutis leits, 20 Jaan 2021, 17:28, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 21 Jaan 2021, 13:30

renxx9 kirjutas:
19 Jaan 2021, 15:15
Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
ja millega sa seda mõõtsid?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 21 Jaan 2021, 14:45

Õliprobleemi neil enam pole. Jah, nagu turbokal ikka, siis võib liitrikese 10 000km peale küsida, aga see oleneb sõidustiilist. Ma oma 206kW variandil 15k jooksul juurde ei pidanud valama, teine raskema jalaga pidi 10k peal juurde valama.

Kettide eluiga raske ennustada, läbisõidud pole neil veel väga suured. Vanemal generatsioonil kestis ca 200k ja vahetus polnud oluliselt kulukam kui hammasrihmal. Kõik nad teevad külmkäivitusel väikse kõrina vms laadse hääle, et sellest ära ehmata.

Diislitel jah hooratas tavaline. 150k peal tundub see pigem juba reegel, kui erand olema. Nelikvedustel on haldexi pump, mis aegajalt kipub läbi minema. Muidu meeletult kulukaid tüüpvigu raske välja tuua. Mu 2017a ja 98k sõitnud 2.0 TSI ainukesed hooldustevälised asjad 20k ja 1.5a jooksul on kliimasüsteemi tihendite vahetus, mis oli esinduses ca 150€(tavainimene poleks vast märganudki, mind häiris veidi liiga häälekas pump. Külma puhus kenasti) ja sildade reguleerimine(neil sama mure nagu B7, et tagasild läheb vahel paigast ja sööb keskelt ära).

Korraliku varustusega leiab kindlasti, aga eks kõik oleneb eelarvest.
leits kirjutas:
20 Jaan 2021, 17:27
Tere
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?

B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?

Tänud
Viimati muutis KuldarA, 21 Jaan 2021, 14:47, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 21 Jaan 2021, 18:38

Golhv kirjutas:
21 Jaan 2021, 13:30
renxx9 kirjutas:
19 Jaan 2021, 15:15
Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
ja millega sa seda mõõtsid?
Tehase laboratoorsetes tingimustes tuulekoridoris kindlasti mitte :)
"Skoda One" äpp oli mõõdikuks ja stopperiga dubleerides suuri erinevusi ei täheldanud.
Link:
https://www.icloud.com/photos/#0RxtFU8- ... KBy4p4ApKQ
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 22 Jaan 2021, 10:58

no eks need on suht võrdelised "per5edünoga :) proovi draggy või mõne muu sellisega ka samad ajad saada siis on uhke küll

merchant
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda

Milline TSI mootor töökindlam?

Lugemata postitus Postitas merchant » 22 Jaan 2021, 16:58

Vaevalt, et asi niipalju äpis kinni on, kui selles, et telefoni GPS on liiga aeglane. 1Hz on info uuendamine 1x sekundis, mis ei anna lühikeste ajavahemike pealt kuigi usaldusväärset tulemust. Vaja oleks info uuendamist min 10Hz sagedusega, selleks saab kasutada välist BT GPS-i, nagu näiteks Garmin GLO vms.

Vasta

Mine “Mootor”