Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 13 Dets 2017, 11:36

Tere, probleem järgmine mootor puterdab ja ei lähe nii kiiresti pöörde nagu peaks. Kõige kahtlasem veel see, et kui neljanda silindri juhe tõmmata coil packi tagant ära, siis hääl nagu natuke muutuks, aga, kui juhet hoida Coil packi lähedal pesa läheduses siis ei ole sädeme särinat ja ei ole sädet näha. Teistel küünlajuhtmetel kõigil on. Samas aga kui küünla otsast neljanda silindri sädet vaadata, siis on säde olemas. Põhi jama ongi selles, et mootor plödiseb täpselt selline tunne nagu üks silinder ei oleks taga? Mia targad arvavad?
Rasmus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Dets 2017, 12:31

Mõõda coilpacki kõrgepingeklemmide omavahelised takistused ära (ülemise ja alumise vahel kuna need on paaridena kokku ühendatud), igal paaril peaks olema umbestäpselt mingi 3...4 Koomi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 13 Dets 2017, 12:43

Eestpoolt paaridena mõõdetud:
1 paar 3,83 Oomi
2 paar 3,85 Oomi
3 paar 3,88 Oomi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Dets 2017, 13:05

Kas küünal ei või vigane olla - näit. vabas õhus annab sädet aga silindris surve all hakkab streikima? Tõsta prooviks küünlad ringi - vaata kas viga kolib ka ringi. Vaata kas coilpack on ilma pragudeta, pihusta töötava mootori korral talle vett peale ja kontrolli kas mootor töös on täheldada mingeid muutusi. Võid mõõta ära ka juhtmete takistused, kas otsad on puhtad ja oksiidivabad. Juhtmeid eriti ringi tõsta ei anna - erinevad pikkused aga prooviks võid selle 4. juhtme mõnega asendada kui ulatub ja vaadata kas viga kolib samuti üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 13 Dets 2017, 13:25

Proovisin teist küünalt aga ei midagi, sammuti proovisin teist juhet, aga ei midagi. Küünlad on muidu tutikad. Hetkel ikka selline kahtlane tunne et see coil pack võib jebida.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 13 Dets 2017, 17:48

Miks küll inimesed oma asukohta kirja ei pane. Kunagi nägin vist seda passatit Põlvas. Saaksin surve ära mõõta ja prooviks coilpacki vahetada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 13 Dets 2017, 23:05

Nii täna sai siis VR6-te diagnoositud ja neid vigu seal kahe käe sõrmedel kokku ei lugenud, aga noh õnneks enamik vead sai ära kustutada, alles jäi mootori poolele vaid üks viga.
Pilt

Targad VW mehed, tundub mingi tähtis andur, aga mis see täpsemalt on? Kas see võib põhjustada mootori puterdamist ja jõuetust? :D

nibiru
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: VW tüüpi sõiduauto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas nibiru » 13 Dets 2017, 23:31

Väntvõlli pöörete andur.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas Corra » 14 Dets 2017, 00:07

Vända andur näitab viga kui mootor ei tööta, see on ok. Kui see andur päriselt vigane oleks, siis su auto ei lähekski käima.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 14 Dets 2017, 07:58

See auto veel ei näita kõrgepinge vigu silindri kaupa. Lisaks veel, et eeldan selle veakoodi puhul seisva mootoriga testi. Kindlasti tuleks surved mootoris äramõõta.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 14 Dets 2017, 11:54

Võtsin väntvõllianduri küljest ja puhastasin ära, korra hakka päris ilusti käima, samas puhastasin ka nuka oma ära, ei muutunud midagi, mõlemad andurid oli kõrbenud õli kihi all

karpaants
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Juul 2015, 22:58
Auto: Golf ll 1989a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab

Lugemata postitus Postitas karpaants » 14 Dets 2017, 17:05

Jõudsin järgmise kahtlase tundemärgini. Käimise peal nuka anduri pistik tagant võtta ei muutu mitte midagi, käib samamoodi edasi? Nuka andur asub ju süütepooli peal? Multimeetriga peaks saama andureid kuidagi mõõta ka? Kuidas see täpsemalt käib?

Vasta

Mine “Mootor”