Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Sai ligi võetud üks Passat 1.6 74kw, millel oli aeg ülevaatust teha. Käisin siis täna õhtul ülevaatusel ja selline probleem, et ei saanud ülevaatuselt läbi, sest heitgaasid ei mahtunud kõrgematel pööretel lubatud piiridesse
Andmed sellised:
Madalatel pööretel kõik OK
pöörded 870 (lubatud 950)
CO 0,05 (0,5)
CH 59 (100)
Kõrgemate pööretega läheb CO ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] lubatud piiridest välja
Pöörded 2780 (>2000)
CO 0,63 (0,3)
CH 89 (100)
lambda 1,026 (1)
Lisainfoks niipalju, et ÜV-ruumi tuli kahtlane kärsakas üles, ülevaataja ise ka imestas, et madalatel pööretel korras, aga kõrgetel pole.
Kuna õhtul oli pime ja aeg kiskus ka hiliseks, siis ei jõudnud veel õhufiltrit, küünlaid, andureid üle vaadata, homme uurib põhjalikumalt.
Kuna auto on alles minu kätte jõudnud, siis ei oska õli võtmise kohta veel midagi kommenteerida, sest praeguseks pole nagu midagi kadunud.(Loodan, et ei hakka ka kaduma ja, et asi pole õlirõngastes).
Äkki keegi targem oskab juba näitude järgi pakkuda milles võib viga olla ja millest viga otsida.
Andmed sellised:
Madalatel pööretel kõik OK
pöörded 870 (lubatud 950)
CO 0,05 (0,5)
CH 59 (100)
Kõrgemate pööretega läheb CO ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] lubatud piiridest välja
Pöörded 2780 (>2000)
CO 0,63 (0,3)
CH 89 (100)
lambda 1,026 (1)
Lisainfoks niipalju, et ÜV-ruumi tuli kahtlane kärsakas üles, ülevaataja ise ka imestas, et madalatel pööretel korras, aga kõrgetel pole.
Kuna õhtul oli pime ja aeg kiskus ka hiliseks, siis ei jõudnud veel õhufiltrit, küünlaid, andureid üle vaadata, homme uurib põhjalikumalt.
Kuna auto on alles minu kätte jõudnud, siis ei oska õli võtmise kohta veel midagi kommenteerida, sest praeguseks pole nagu midagi kadunud.(Loodan, et ei hakka ka kaduma ja, et asi pole õlirõngastes).
Äkki keegi targem oskab juba näitude järgi pakkuda milles võib viga olla ja millest viga otsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 176
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Kui asi oleks õlis siis poleks ka HC paigas . Vaata küünlad juhtmed ja eelkõige õhufilter üle . Kas sumbutaja on korras ? Küsin sest et lambda näidu Järgi vaadates ei ole rikas ....
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Summuti kohta oskan öelda niipalju, et ostes põhja alla piiludes oli päris viisakas, tundub, et hiljuti tegeletud. Homme vaatan kogu kupatuse üle, eks siis näis mis seda kõrget CO-d võib põhjustada.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Täpselt veel mitte, sest vahepeal oli natuke kiire. Sai siis lõpuks eile garaaži, küünlad olid väljanägemiselt normaalsed, samas peale küünaldekontrolli hakkas üks küünlajuhe piibu juurest üle lööma, sai puhastatud ja sätitud kuid läheb vahetusse. Õhufilter oli ilus pistab, et hiljuti vahetatud.
Lambdat mõõtsin siis esimesel mõõtmisel soojalt ja pööretel kõikus vool 0.2V-0.95V. Sai välja võetud puhastatud põletatud ja siis tuli näiduks 0.2V-0,86V mõõtsin testriga sest otsillograafi polnud kuskilt võtta.
Tegu oli boschi lambdaga. Sai mõõdetud ka ühte 2004 Opeli lambdat võrdluseks (opeli enda peal). Opeli peal andis sarnaseid näite 0.2V-0.87V, kas sellised lambda mõõdud on OK või peaks vahetama?
Vahepeal küsiks veel, et keegi kursis, kas A6 2.5 110kw- lambdad on sootuks teised või ühtivad 1.6 74kw omadega ka?
Lambdat mõõtsin siis esimesel mõõtmisel soojalt ja pööretel kõikus vool 0.2V-0.95V. Sai välja võetud puhastatud põletatud ja siis tuli näiduks 0.2V-0,86V mõõtsin testriga sest otsillograafi polnud kuskilt võtta.
Tegu oli boschi lambdaga. Sai mõõdetud ka ühte 2004 Opeli lambdat võrdluseks (opeli enda peal). Opeli peal andis sarnaseid näite 0.2V-0.87V, kas sellised lambda mõõdud on OK või peaks vahetama?
Vahepeal küsiks veel, et keegi kursis, kas A6 2.5 110kw- lambdad on sootuks teised või ühtivad 1.6 74kw omadega ka?
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
- Telefon: 56733168
- Auto: Vw T4 Transporter 2.5
- Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
mul sama mure sama motoga, üks tark ütles klapisääre tihendid läbi õli jookseb põlemiskambrisse siis ei saagi co paika
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Siis oleks HC näit täiega paigast ära kui õli põleks mootoris.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Nii, vahepeal sai vahetatud filtrid ja õli, peale mida sai CO-d mõõtmas käidud.
Näitude poolest midagi paremaks ei läinud. Kohapeal kõik normis ja pööretel CO näit sama, mis enne, aind et nüüd oli tõusnud ka HC
Panen hiljem ka täpsemad näidud, kui leht käepärast.
Ülevaataja ise vaatas, et hapniku heitgaasides ikka liiga palju ja arvas, et probleem võib olla vigases temp anduris, mis ajule signaali annab.
Vahetasin siis temp anduri ja selle käigus tuli välja et karteri tuulutus oli kondentsist tekkinud beezi õlijat ollust täis ja jäljed viisid kollektorini välja. Puhastasin õhutorustiku kuni kollektorini ära ja heigaaside lõhn läks justkui paremaks.
Kas viga võis olla selles, et tõmbas õhuga koos sisse seda mõginat ja ajas näidud paigast?
Näitude poolest midagi paremaks ei läinud. Kohapeal kõik normis ja pööretel CO näit sama, mis enne, aind et nüüd oli tõusnud ka HC
Panen hiljem ka täpsemad näidud, kui leht käepärast.
Ülevaataja ise vaatas, et hapniku heitgaasides ikka liiga palju ja arvas, et probleem võib olla vigases temp anduris, mis ajule signaali annab.
Vahetasin siis temp anduri ja selle käigus tuli välja et karteri tuulutus oli kondentsist tekkinud beezi õlijat ollust täis ja jäljed viisid kollektorini välja. Puhastasin õhutorustiku kuni kollektorini ära ja heigaaside lõhn läks justkui paremaks.
Kas viga võis olla selles, et tõmbas õhuga koos sisse seda mõginat ja ajas näidud paigast?
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Lisan ka näidud:
Tõstetud pööretel:
Co: 0.68
Co2: 13.66%
HC: 134ppm
O2: 0.92%
Lambda: 1.018
Pöörded: 2700
Tühikäigupööretel:
Co: 0.09
Co2: 14.00%
HC: 72ppm
O2: 1.17%
Lambda: 1.052
Pöörded: 870
Lisaks selline huvitav asi, et temp andurisse minevad juhtmed olid kõik korras, aga nendega ühes pundis koos oli üks klemmühendusega lahtine juhe, mis juhtmega võib tegu olla?
Tõstetud pööretel:
Co: 0.68
Co2: 13.66%
HC: 134ppm
O2: 0.92%
Lambda: 1.018
Pöörded: 2700
Tühikäigupööretel:
Co: 0.09
Co2: 14.00%
HC: 72ppm
O2: 1.17%
Lambda: 1.052
Pöörded: 870
Lisaks selline huvitav asi, et temp andurisse minevad juhtmed olid kõik korras, aga nendega ühes pundis koos oli üks klemmühendusega lahtine juhe, mis juhtmega võib tegu olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Aug 2014, 15:45
- Auto: Passat B5 1.6 74kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Passat b5 1.6 74kw CO pööretel kõrge
Nii, sain siis üv läbitud.
Aitas vist see, et panin karteri tuulutuse ajutiselt jooksma kapoti alla ja õhutorude otsad pimedaks.
Andsin natuke kuuma ka enne üv-punkti jõudmist ja läks hädapärast läbi. Pööretel CO näidu sai ca 0,25peale. Ülejäänd tulemusi ei olnud mahti kaasa küsida.
Üleliigsele jahutusanduri juhtmele pole siiani jälile saanud , niiet kui keegi miskit teab võib pakkuda siia, et mis juhtmega tegu on:
https://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php ... fb061f6c2e
Aitas vist see, et panin karteri tuulutuse ajutiselt jooksma kapoti alla ja õhutorude otsad pimedaks.
Andsin natuke kuuma ka enne üv-punkti jõudmist ja läks hädapärast läbi. Pööretel CO näidu sai ca 0,25peale. Ülejäänd tulemusi ei olnud mahti kaasa küsida.
Üleliigsele jahutusanduri juhtmele pole siiani jälile saanud , niiet kui keegi miskit teab võib pakkuda siia, et mis juhtmega tegu on:
https://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php ... fb061f6c2e