Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu- veakoodid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
RavenK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Dets 2017, 13:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu- veakoodid

Lugemata postitus Postitas RavenK » 23 Jaan 2018, 12:54

Kas keegi teab 1.4 bensuka karbussi või õigemini pritsungi hingeelu.!? Kui küttekulu 10l, kas siis saab seda nn kruvikaga regullida nagu vanasti tehti? :think:
Või miks on küttekulu 10L?
Viimati muutis RavenK, 18 Veebr 2018, 22:01, muudetud 2 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

golf 4, 1.4 bensupump

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Jaan 2018, 14:20

Maantee? Linn? Linnas praeguste ilmadega on 10 täitsa ok, isegi suvel ilmselt tuleb 10 kanti.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jojoonas
Huviline
Postitusi: 226
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 54 korda

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 23 Jaan 2018, 16:54

Tehas lubas sellele ligemale 20 aastat tagasi ideaaltingimustes linnakuluks 8,9, seega täna auto vanust, ilma jms arvestades tundub see 10 üsna realistlik kulu...

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 23 Jaan 2018, 17:45

Asja kapremondist mõõtja tulnud sama auto andis maanteel 8 ringi suvel. Tundmatus olukorras, pisike vabalthingav - No tegelikult hea tulemus.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

RavenK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Dets 2017, 13:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas RavenK » 24 Jaan 2018, 20:18

Maantee ja linna keskmine kipub 10L olema

tuhajuhan1
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Nov 2017, 19:38
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan1 » 24 Jaan 2018, 20:29

Umbes nii see ongi...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Jaan 2018, 20:31

Kui pikad otsad? Mootor töösoojaks ikka läheb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RavenK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Dets 2017, 13:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas RavenK » 18 Veebr 2018, 21:57

Tervitus. Täna siis võtsin nõuks ja läksin kütusekulu pärast diagnosti.
Ja vot... Andis üsna palju koode arvuti. Kohe olid ees need numbrid. Kustutasime koodid sõitsin ca 10-15km ja uuesti arvuti taha. Samad koodid tagasi. Seega kehtivad vead.

00525 - Lambda sensor, -Signal too low,- Permandent
00515 - Hall sensor, - Short circuit to positive or open circuit, - intermittent
00609 - ignition output stage/ignition coil 1, - output signal, open circuit,- intermittent
00610 - ignition output stage/ignition coil 2, - output signal, open circuit,- intermittent
00282 - throttle control valve, - output signal, open circuit, - intermittent

Ps. need veakoodid peaks mootori tuld näitama... nojah ju on tule pirn välja võetud või üle värvitud :oops:

Huvitav kas lambda andur ja nuka andur mõlemad või tekitab ühe vigasus ka teises anduris anomaaliaid?! Samas mingi jama ka süütevärgiga...
Mida teie siin ette võtaksite???? Või mis arvate???

RavenK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30 Dets 2017, 13:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas RavenK » 19 Veebr 2018, 07:19

GTI kirjutas:
24 Jaan 2018, 20:31
Kui pikad otsad? Mootor töösoojaks ikka läheb?
Huvitav on see et kompuuter näitas töösooja mootori temperatuuriks tiba üle 70 kraadi.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Golf 4, 1.4 kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 19 Veebr 2018, 12:51

RavenK kirjutas:
19 Veebr 2018, 07:19
GTI kirjutas:
24 Jaan 2018, 20:31
Kui pikad otsad? Mootor töösoojaks ikka läheb?
Huvitav on see et kompuuter näitas töösooja mootori temperatuuriks tiba üle 70 kraadi.
Ta näitabki sealt 70 ja üles, et nõel ilusti keskel

Vasta

Mine “Mootor”