VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Crafteri hammasrhma vahetuse väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas Siim » 27 Jaan 2018, 23:01

Ka mul on käinud üks selline 1.9 mis "jooksis" foori taga kinni. Nimelt kukkus üks 4. silindri klappidest otse kolvi peale, ja nii õnnetult et enam mootor ringi ei käinud. Klapp jäi kolvi ja plokikaane vahele nii täpselt.. Mootor oli 1.9 85kw TDI PD. Visuaalselt oli keps sirge, aga proovima ei hakanud. 1 kepsu-kolvi komplekti vahetus, uued saaled, uus plokikaas ja sõidab siiani. Viimasel ajal(2 kuud) on rihmavahetuse käigus silma jäänud mitmel 1.9-2.0 PD mootoril(neid käib kõige rohkem ja nimelt nendel tuleb ju rihma vahetuseks 1 turbo surve toru lahti võtta, mis sisselaskesse läheb) sisselaskes vee piiskasid näinud ja ometi pole neil ju lambist keps kõveraks läinud siiani(ptui ptui ptui). Asi vist soojas ja niiskes talves.. Aga jah kolvi ja klapi kokkupõrkel keps kõveraks ei lähe naljalt, ei usu, ennem klapp kõver või äärmisel juhul kolb puruks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Jaan 2018, 19:11

Martty,kõver keps on minul kõrval. Huvi pärast teen ka pildi,kui fotograaf nädala sees koju tuleb. Ei aita oma jutuga kuidagi teema algatajat , kuid ei nõustu ütlemisega ,et õhuvahe jahutis on kondents vesi,mis sattus mootorisse. Õli koguneb sinna läbi turbo puksi. Kuigi selle vastu (et mootor märatsema ei läheks) on ka sisselaskesse pandud klapp ,mis sulgub süüte välja keeramisel,lähevad ,,kaasaja,, B M W. ja Audi mootorid oma õli neelamisega märatsema. Diislitest jutt. Kuidas siiski sisselaskesse satub kondents vesi sellises koguses? Nalja võib teha,kuid jäägu see juku ütlemise rubriiki. Mina vaidlen kategooriliselt ,tehniliselt sellisele jutule vastu. Karteri tuulutusel oli probleemi,G4 jal ja just 1,4 mootoriga. Kui just see Crafter on tehniliselt teisest maailmast,siis andeks küll ei palu oma postituse eest,kuid hea teada,et on mootoreid,mille sisselaskesse koguneb niipalju kondentsi,et taskaa. Kas sellise autoga PEAB iga päev sõitma,et hoida sisselase soojas? j n e.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Jaan 2018, 19:20

Tõnn kui tehas tunnistab probleemi ja lahenduseks on sisselaske toru vahetus siis on sellega probleeme. Teemaalgataja võiks ka sellest kinni hakata, ehk saab rem. kulusid kuidagi tootjaga optimeerida kui senine hooldusajalugu on korrektne (see on väga oluline garantii lõppedes ilmnenud probleemide puhul).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Jaan 2018, 19:30

Huvi pärast siiski küsin. Sisse laske T O R U on ju toru. Mida pergelit temal teisiti on? et probleem tekkis. Lauri,anna ka tehnilist mõtteainet,kuiskilt peab tõde välja tulema. Muidu lõppebki teema a,la poisid foorumis arutlesid,kuid h pella kuskile ei jõudnud. Saime targemaks,eks ju.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas vredestein » 28 Jaan 2018, 19:43

MAN tüüpi veoautodel oli suht tavaline kus cooleri kondentsi tõttu kinni külmunud. T6nis3 ja teadupärast tekkib kokku surutud õhust kondents seda võid leida ka töökoja kompressori paagis ja teistest suruõhul töötavatest süsteemidest( suht tavaline füüsika) selleks ka suruõhusüsteemidel vahel niiskuse eraldajad.
Veoks puhul oli lahenduseks väike viiene auk cooleri vanni kust siis üleliigne kondents välja tilkus.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Jaan 2018, 20:11

Kõik võib olla õige teoorias,kuid kui auto sõidab,õhk liigub ja siis tuleb mingil hetkel peoga vett sisselaskesse. Oleme nüüd siiski reaalsed. Kompressor toodab sooja õhku ,mis paakides jahtub. Sealt tekkiv kondents on hoopis teine teema. Mõtle õhuvoolule,mis on auto sisselaskes, ja kompressori paagis. Nagu siga ja kägu. Turbo annab suruõhku kuni 1.2 at. Kompressor ,vastavalt reguleeringule ,10 at. Vaks vahet ka kondentsi tekkimiseks.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 29 Jaan 2018, 09:24

t6nis3 kirjutas:
28 Jaan 2018, 20:11
Kõik võib olla õige teoorias,kuid kui auto sõidab,õhk liigub ja siis tuleb mingil hetkel peoga vett sisselaskesse. Oleme nüüd siiski reaalsed. Kompressor toodab sooja õhku ,mis paakides jahtub. Sealt tekkiv kondents on hoopis teine teema. Mõtle õhuvoolule,mis on auto sisselaskes, ja kompressori paagis. Nagu siga ja kägu. Turbo annab suruõhku kuni 1.2 at. Kompressor ,vastavalt reguleeringule ,10 at. Vaks vahet ka kondentsi tekkimiseks.
Sa ikka ise ka aru saad millest räägid. Kui siin kompressoreid ja auto mootoreid võrdlema tuled, siis alusta sellest et su küünis vedelev kompressor tootab healjuhul mõnisada liitrit õhku minutis. 2 liitrine turboülelaadimisega diiselmootor sööb 2000 rpm juures minutis suurusjärk 6000 liitrit õhku :!: Tänane ilmakaart näitab, et suures osas Eestist on relatiivne õhuniiskus 100%. Õhk on küllastunud olekus. Kui see õhk nüüd vahejahutisse uhatakse ja seal tuulekülma radiaatoriga kokku puutub .. on tulemuseks päris arvestatav kogus vett ( kuuma ja niiske ilmaga võib kuupmeetris õhus olla 44g vett, hetkel kuum ei ole .. aga niiske on küll ). Olenevalt nüüd sisselaske ehitusest ja paigutusest kollektori suhtes, võib see vesi sealt ühel või teisel viisil mootorisse sattuda.
Kes tänasid kasutajat 4ratast selle postituse eest:
vredesteinGolhvGTItito
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

frl
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Jaan 2018, 09:51
Telefon: 56560279
Auto: VW Caddy, VW Crafter
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas frl » 29 Jaan 2018, 17:12

Postitas Jurmola » 26 Jaan 2018, 10:13
Crafteril tehase poolt info täitsa olemas, et võimalik on kepsu kõveraks minemine eeltoodud probleemi korral (niiskus, kondents).
Probleemi vältimiseks näeb tehas ette vahetada üks sisselaske toru.

Kus see koht on kus see kirjas on ja tegelikult huvitaks kas on kuskil infot kas tehas oleks pidanud sellised autod ise tagasi kutsuma sisselaske toru vahetuseks või vähemalt omanikke sellest informeerima kui oli teada probleem?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Jaan 2018, 19:54

t6nis3 kirjutas:
28 Jaan 2018, 19:30
Huvi pärast siiski küsin. Sisse laske T O R U on ju toru. Mida pergelit temal teisiti on? et probleem tekkis. Lauri,anna ka tehnilist mõtteainet,kuiskilt peab tõde välja tulema.
Vahest on uuel sisselaske torul drenaaziklapp küljes? Silver võiks pildimaterjaliga aidata vana vs. uus toru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Jaan 2018, 20:11

frl kirjutas:
29 Jaan 2018, 17:12
Jurmola kirjutas: Postitas Jurmola » 26 Jaan 2018, 10:13
Crafteril tehase poolt info täitsa olemas, et võimalik on kepsu kõveraks minemine eeltoodud probleemi korral (niiskus, kondents).
Probleemi vältimiseks näeb tehas ette vahetada üks sisselaske toru.

Kus see koht on kus see kirjas on ja tegelikult huvitaks kas on kuskil infot kas tehas oleks pidanud sellised autod ise tagasi kutsuma sisselaske toru vahetuseks või vähemalt omanikke sellest informeerima kui oli teada probleem?
https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do

Maksad raha tunni/päeva/kuu/aasta eest ja vaatad kõik oma VIN-ga seonduvat.

Kuna probleem pole ilmselt nii massiivne, et vajab suuremat tagasikutset, siis seda ka pole. Ja kuna keegi neid TPI-sid läbi ka ei vaata enne kui probleem ilmneb, siis ei jäägi muud üle kui hiljem fakti tõdeda, et selline probleemilahendus on üleval, kuid ennetada ei jõudnud.

Seetõttu peabki omanik ise hoolas olema ja vajadusel ka dokumentide eest maksma.
Nende TPI-de läbisurfamine pole ka, mis 3minuti töö, et neid surfata samalajal kui teine töö ootab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Mär 2018, 09:13

Toru koodiga:
JKV 145 762


Pilt

Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas vredestein » 15 Mär 2018, 09:39

Täpselt see ta on
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Krusspea
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Aug 2014, 08:49
Telefon: 5577711
Auto: vw passat b5 18T
Asukoht: tallinn nõmme ja lasnamägi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas Krusspea » 25 Mär 2018, 18:33

eesti ilm max 60 kraadi kõikumist servast serva. metalli väändumiseks ei piisa sellest ja niiskest ilmast sest mootoris kinnine kliima koos õliga. samas esindus on kohustatud esitama arvega ka põhjendatud remondi või vea. kui esmane vea tateerimine on kustutatud või puudulik on nad kohustatud tellima experdi kui sinul tekib kahtlus
lihtsam minna tarbiakaitsesse

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Mär 2018, 16:09

R36 kirjutas:
15 Mär 2018, 09:13
Toru koodiga:
JKV 145 762
Hea oleks seda vanaga võrrelda et mis seal siis teistmoodi on. Metalli väändumine on täiesti reaalne kui vesi sisselaskest kolvi peale lendab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Mär 2018, 16:12

GTI kirjutas:
26 Mär 2018, 16:09
R36 kirjutas:
15 Mär 2018, 09:13
Toru koodiga:
JKV 145 762
Hea oleks seda vanaga võrrelda et mis seal siis teistmoodi on. Metalli väändumine on täiesti reaalne kui vesi sisselaskest kolvi peale lendab.
Vaatan, kas on kuskil prügis veel alles. Aga reaalselt on vana sama kurviga toru plastmassist ja ilma selle paunata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Mär 2018, 17:07

Pilt

Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2018, 17:57

Ilmselt see lisatud paun on kondentsi kogumiseks mõeldud ning eeldab hoolduse käigus perioodilist kontrolli ja tühjendamist?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1489
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

VW Crafteri hammasrihma vahetusega väga ebameeldiv kogemus

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 28 Mär 2018, 08:49

Pigem sellesse pauna koguneb niiskus, mis ei satu ühe korraga mootorisse, vaid veetakse mootorisse vaikselt ja aurustunult?
Link piltidele

Vasta

Mine “Mootor”