Caddy mk1 kommutaator.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
k2pp
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Veebr 2018, 21:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas k2pp » 20 Veebr 2018, 09:11

Tere kõigile

Kas keegi oskab öelda põhjust miks Caddy 1.8 70 kw kommutaator kolmandat korda juba rikki läheb. Kogu pull algas, kui aastaid seisnud auto sai käima meelitatud, liigutasin veidi, siis jätsin seisma. Järgmisel korral auto enam ei käivitanud. Kiire diagnoos: säde puudub. Hakkasin järjest minema, süütepool toimib, halliandur vahetatud, rootor ja kaas vahetatud, süüteluku põhi vahetatud, aga kibin ikka puudus. Viimase asjana vahetasin kommutaatori ja voila auto käis. Umbes täpselt 2 korda sain veel auto käima ja täpselt sama pull, säde puudub. Kuna 12 evroga sai kommutaator soetatud mõtlesin, et äkki lihtsalt tehase praak. Tellisin uue, 2 või 3 korda käivitus ja nüüd jälle sama seis.
Minul on hetkel mõistus kinni, äkki keegi teab, mis probleem võib olla.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 20 Veebr 2018, 12:07

Loogiliselt võttes tuleks kogu kõrgepinge teema üle vaadata, küünaldest poolini. VBolla need uued vuffel kommutaatorid ei kesta enam nagu originaalid ka.

simo88
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 15 Nov 2009, 16:09
Auto: golf3 vr6, , golf 4 VR5, D2 A8 , B5 A4q
Asukoht: Eesti-Valga
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas simo88 » 21 Veebr 2018, 12:05

Vaata kõik juhtmed+ küünlad üle, tundub, et kuskil on mingi lühis või kehv kontakt.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Veebr 2018, 14:41

Tavaliselt puudulik massiühendus võib tekitada anomaaliaid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas tlauri » 21 Veebr 2018, 16:07

Generaatorist väljuvat pinget pööretel üle 2000p/m oled mõõtnud? Tühipööretel vähemalt 13,8V ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

k2pp
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Veebr 2018, 21:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Caddy mk1 kommutaator.

Lugemata postitus Postitas k2pp » 21 Veebr 2018, 21:17

Üldiselt küünlad ja küünlajuhtmed on vahetatud. Kommutaatori kaablid sh mass(uuesti otsastatud) sai ka korralikult üle testitud. Süütepooli võtan veel luubi alla. Generaatori sain ka toimima ja laadima enne seda muud jama. Küll ei ole 2000 p/m + juures pinget mõõtnud , tühikäigul oli üle 13 V täpselt ei mäleta.

Vasta

Mine “Mootor”