Volkswagen passat b5 1.8T 110kw TEEMA KINNI

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Kasparpärn
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Mär 2018, 12:57
Telefon: 59074363
Auto: Vw passat b5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw TEEMA KINNI

Lugemata postitus Postitas Kasparpärn » 21 Mär 2018, 13:06

Küsimus selline et milles võib peotuda viga.
Auto kohapeal käib ilusti põõrdesse aga kui sõita siis hakkab jõnksutama. Kui sujuvalt kiirendada ja tunnetades seda kohta kus hakkab jõnksutama ja sel hetkel lasta gaasi maha ja uuesti kiirendada sujuvalt siis saab ilusti 90 kellale. Aga kui äkiliselt kiirendada siis hakkab jõnksutama ja turtsuma. Sain veast jagu, veaks oli kütusepump.
Viimati muutis Kasparpärn, 23 Mai 2018, 19:26, muudetud 1 kord kokku.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 21 Mär 2018, 13:15

Pihustid? Kütusepump? Tundub nagu ei saaks piisavalt kütet peale või õhku(?)
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
Kasparpärn
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Mär 2018, 12:57
Telefon: 59074363
Auto: Vw passat b5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas Kasparpärn » 21 Mär 2018, 14:01

Pihusteid näitab arvuti ka? Ja kuidas saaks kütusepumpa testida? Alguses tegi seda nalja alla kui oli alla poole paagi kütet.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Mär 2018, 16:04

1,8 tavaline probleem on ülelööv kõrgepingeosa - süütepool, küünlad jne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 21 Mär 2018, 16:39

Süüte ülelöömine ei tohiks selliseid sümptomeid vist ette visata? Ma kaldun arvama et on kütusepumbaga miskit jama. Võta sõber/elukaaslane või kui on nii kehvasti läinud siis lapsed või abikaasa (nali..) appi, ning las panevad süüte sisse samal ajal kui sa kanalis auto all kütusepaagi juurest kuulad kas pump hakkab ilusti urisema. Pihusteid peaks arvuti näitama vist ikka.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas h4rz » 21 Mär 2018, 20:42

Rikkis pool võib küll sellist hakkimist põhjustada.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 22 Mär 2018, 06:06

Huvitav. Aga kui üle taob, siis peaks seda nägema ka küünalde pealt- juhul kui ta on juba pikemat aega sellist nalja teinud.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Mär 2018, 08:53

Lilleke92 kirjutas:
22 Mär 2018, 06:06
Huvitav. Aga kui üle taob, siis peaks seda nägema ka küünalde pealt- juhul kui ta on juba pikemat aega sellist nalja teinud.
Pidevalt mittetöötav (e. sädet turja mitte saav) küünal on nõgine, kuna aga antud juhul sujuvalt sõites hakkab küünal tööle siis on seda keeruline tuvastada. Enne saab ülelöömistest aru plõksuva süütepooli, juhtmete või piipude järgi, olenevalt kohast on säde vahel ka tuvastatav. Mõnikord tekib ka misfire veakood ajusse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Kasparpärn
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 21 Mär 2018, 12:57
Telefon: 59074363
Auto: Vw passat b5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Volkswagen passat b5 1.8T 110kw

Lugemata postitus Postitas Kasparpärn » 31 Mär 2018, 00:20

Vahetasin küünlad ja ka sai vahetatud ühe süütepooli küünla piip. Küünlad sai vahetatud suhteliselt kvaliteetsete küünalde vastu "BOSCH super 4".
Aga ikka teeb seda sama kammi. Käima pannes mitu korda küttepumpa andes läheb kaks korda ilusti põõrdesse ja kui natuke aega juba käinudbon siis hakkab 3000pealt puterdama ja kuskil 4000ni puterdab ja sealt edasi käib jälle ilusti põõrdesse, kas viga võib olla selles et kütte surve vajub alla ja pump ei jõua korraga laksust nii palhu ette lüüa?!
Autole arvutiga mootorile ligi ei saa. Sai võetud aftermarketi makk välja ka see ei aidanud. Ehk keegi oskab aidata, passat muidu igati kena ja kannataks sõita😀
Pilt

Vasta

Mine “Mootor”