Mehaaniline pritsung, ei käivitu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Rautamk
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mär 2017, 19:19
Auto: Vw golf gti
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Mehaaniline pritsung, ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Rautamk » 26 Mär 2018, 18:22

Auto käima ei lähe, 1-st pihustist tuleb tibake bensu kui süüdet anda ja käivitada, 4dast tuleb korralikult kui süüdet anda aga käivitades tuleb tibake aint. Käima ei lähe , natuke lubab ainult.
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Corra » 26 Mär 2018, 19:31

Kus kandis asud ? Tallinnas mine Speedsterisse, Hannes seal sätib mootori paika.
Tegelt on nii, et kui süüde sees, siis ei tohiks pihustitest midagi tulla. Kui käivitada, siis peaks sealt pritsima. Kogu see asi töötab, selle pealt, et see plaat/jalg mis õhufiltri peal on, sealt vastavalt õhukogusele reguleerib see sama hoob ka kütusekogust. Ehk kui see plaat on kinni, siis ei tohiks kütust pihustitest tulla.

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Zenki » 26 Mär 2018, 23:08

Teinekord võivad seismisega ka pihustid kinni jääda. Kui pelgalt süüte sisse keeramisega mõni pihusti juba pihustab, siis on pihusti väsinud. Ei hoia enam rõhku. Pihustite pihustamist saad nii kontrollida, et tõstad pritsepea sees taldriku üles ning fikseerid ära. Siis keerad süüte sisse ja vaatad kas pihustid pihustavad. Kui ei pihusta võivad pihustid kinni olla või siis bensurõhk liialt madal - bensiinipump enda töö lõpetanud.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2018, 11:12

Palju kütuserõhk on? Enamus probleeme hakkavad peale vigasest pumbast - pumpasid on 2 tk. (etteandepump on paagis).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Ussike » 27 Mär 2018, 11:37

Alustada oleks jah mõistlik paagisiseset pumbast ja sealt ettepoole liikuda,endal on selline asi läbi elatud ,suhteliselt värskelt vahetatud paagipump lõpetas töö.

Rautamk
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mär 2017, 19:19
Auto: Vw golf gti
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Rautamk » 27 Mär 2018, 18:13

Tänan asjalike vastuste eest.
Muidu paagisisene pump kõikidel g2-l erinevad?

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Ussike » 27 Mär 2018, 18:35

Tõenäoliselt mitte,kuna mina panin monopritsungi asemele 9A mootori ja kuni pumba koolemiseni töötas edukalt.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas intzu » 27 Mär 2018, 18:40

Endal näiteks lõpetas nädalavahetusel just paagisisene pump koostöö, põhjaalune pump hakkas kohe valjemalt tööle ja panin 9A pumba asemel 1.8 monoka pumba, välimuselt on 1:1, pistik sama ja sõites ei ole ka midagi aru saanud, et ei jõua suurt toita.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2018, 19:28

Paagisisene pump peab lihtsalt põhjaalusele kütet ette lükkama e. ringvoolu tekitama ja seal pole survetel suurt vahet - sobib ka monopritse pump. Põhjaaluseid pumpasid on kahe erineva välismõõduga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Rautamk
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mär 2017, 19:19
Auto: Vw golf gti
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Rautamk » 30 Mär 2018, 15:55

Kui küünlad maas käivitada siis ainult ühest silindrist silindrist lööb bensu aint (4dast).

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas intzu » 31 Mär 2018, 18:46

Kergem on sul kasvõi Hannesele Speedsteris helistada... Foorumi abiga sa võibolla ei saagi seda lahendatud.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Rautamk
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mär 2017, 19:19
Auto: Vw golf gti
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Rautamk » 31 Mär 2018, 20:31

Veaks osutus paagisisese pumba väike kummist tinehnd mis oli läbi. Peale vahetust toimib nüüd

Ussike
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Ussike » 01 Apr 2018, 16:00

Siis läks hästi,mina oma enesekindluses et paagipump hiljuti vahetatud ja monopritsung sõitis edukalt kui kütust oli üle poole paagi ka mittetöötava pumbaga ,asusin kohe põhjaaluse pumbaga toimetama,nüüd juba mitu aastat vaatan peaaegu uut pumpa nagu mälestusmärki oma lollusele,igakord kui arvutilaua taha istun.

Rautamk
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mär 2017, 19:19
Auto: Vw golf gti
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

K:mehaanilise pritsungi teadjatele

Lugemata postitus Postitas Rautamk » 28 Juul 2018, 10:13

Ei hakka uut teemat tegema. Aga probleem selline et golf ei jää käima peale mootori vahetust. Paar sekundit tõötab,siis töriseb ja sureb välja. Kütuse rõhk 5bari,õhukaal liigub ilusti..

Vasta

Mine “Mootor”