Tuvastatud reklaamiblokeerija: Tuvastasime, et teil on sisselülitatud reklaamiblokeerija. Palun lisa meie leht reklaamiblokeerija erandite hulka.
Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru
-
Krizten
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 04 Jaan 2012, 08:44
- Telefon: 53311633
- Auto: vw passat b3 VR6 ; jetta mk2 coupe ABF ; Superb mk2 1.8TSI
Lugemata postitus
Postitas Krizten » 16 Apr 2018, 17:39
Tervist!
Vr6 AAA kaas sai lihvitud 0,2 mm ja vahele läheb Mk4 metall tihend. Kas kolb ja klapp saavad ilusti üksteisest mööda?

-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
- Asukoht: Nõmme
Lugemata postitus
Postitas GTI » 16 Apr 2018, 18:22
Vr6 plokikaas on täiesti sile e. ilma põlemiskambriteta. Palju see metalltihend erineb paksuse poolest tavatihendist?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
-
Krizten
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 04 Jaan 2012, 08:44
- Telefon: 53311633
- Auto: vw passat b3 VR6 ; jetta mk2 coupe ABF ; Superb mk2 1.8TSI
Lugemata postitus
Postitas Krizten » 16 Apr 2018, 21:08
Tava tihend peaks olema 1.65 mm aga Mk4 metalltihend 0,65 mm ehk 1mm + 0,2mm kaane lihvi siis tuleb kokku 1,2mm lähemale..