2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Asukoht:
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas lkraav » 05 Mai 2018, 14:56

Tere. Suht mootori-/käigukastivõhik küsib järgnevat:

käisin täna B6 universaaliga (läbisõit ~170 tuh km, kontrollitud Eesti ajalugu) proovisõitu tegemas, linn + Tartu mnt 110-130km/h, kokku ca 30min. Mootor mingisuguseid kahtlaseid hääli ei teinud.

Sõidu lõpus parkides sattusin kasti N peale vahetama ja andsin gaasi kuskile 4000rpm kanti. U. 3000rpm pealt käis autost selgelt tuntav jõnks (või mingi tuhmi jalamütsatuse taoline asi?) läbi. Uuesti proovimisel asi kordus, seega näib reprodutseeritav olevat.

Tänane omanik pole viimase 30 tuh läbimisel (143 - 173) ühegi õlivahetusega pidanud vajalikuks tegeleda.

Kas siinsed spetsialistid oskavad hoobilt öelda mis jõnksuga on tegu? Töökotta üldkontrolli tuleb niikuinii viia, aga küsingi üle, et kas on üldse mõtet teda töökottagi kutsuda.
Viimati muutis lkraav, 07 Mai 2018, 09:23, muudetud 1 kord kokku.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 07 Mai 2018, 07:13

Kui on tavaline tiptronic automaat, siis enda kogemuste pealt ütleks, et hydraulika plokk hakkab õhtale minema. Sama moodi ei vahetanud käigukasti õli kuni 220000km siis hakkas juba kahtlaselt käituma.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 07 Mai 2018, 07:14

Hydraulika ploki vahetus läks maksma 660€ .

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Asukoht:
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas lkraav » 07 Mai 2018, 08:50

Tänan mõtte eest. Hmm, käigukangi peale DSG tätoveeritud pole, seega tiptronic näib tõenäoline küll. Kas Hõbenool on hea variant ülaltoodud hüpoteesi kontrolliks, või saab ka nt Carfox hakkama.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Mai 2018, 09:17

Ära sa ütle, mis mootor on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Asukoht:
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas lkraav » 07 Mai 2018, 09:23

R36 kirjutas:
07 Mai 2018, 09:17
Ära sa ütle, mis mootor on.
Ah milleks seda ebaolulist detaili.

3C 118kW 1.8L

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 07 Mai 2018, 10:31

Mina ise käisin lätis Recro firmas remontimas. Annavad 6kuud garantiid ja kui täielik käigukasti remont siis 2 aastat. Jäin rahule. Eestis küsivad hinge hinda

lkraav
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Apr 2018, 20:34
Asukoht:
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas lkraav » 07 Mai 2018, 10:51

R36 kirjutas:
07 Mai 2018, 09:17
Ära sa ütle, mis mootor on.
Võtsin sinu allkirjast veebilingist motiveerituna Forssiga ka ühendust ostueelse kontrolli teenuse teemal.

kristj4nt
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas kristj4nt » 07 Mai 2018, 10:52

Peamine põhjus miks käigukast anomaaliaid sisse viskab ongi
Mitte ōigeaegne õli vahetus. Recro soovitas iga 60000 tagant vahetada. Minul oli seega kolm korda üle läinud juba. Kuigi oli esinduses hoolduses koguaeg käinud.
Kes tänasid kasutajat kristj4nt selle postituse eest:
lkraav

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Mai 2018, 14:27

kristj4nt kirjutas:
07 Mai 2018, 10:52
Peamine põhjus miks käigukast anomaaliaid sisse viskab ongi
Mitte ōigeaegne õli vahetus. Recro soovitas iga 60000 tagant vahetada. Minul oli seega kolm korda üle läinud juba. Kuigi oli esinduses hoolduses koguaeg käinud.
Kasti õlivahetus ei kuulu väidetavalt tehasepoolse hooldusprogrammi hulka - seega esindused seda ka ei tee.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”