Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
golf4omanik
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Dets 2017, 14:24
Telefon: 54612257
Auto: VW Golf Mk4
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas golf4omanik » 27 Mai 2018, 07:44

Tervist! Oleks tarvist teada, mida vaja ja mida vaja ümber ehitada, et saaks 2.0 85 kw vahele panna. Kas üldse saab 2.0 85 kw vahele panna? Kas mootori padja kinnitused klapivad või peab keevitama hakkama? Ette tänades!
Päikest!

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas argo » 27 Mai 2018, 08:27

Mis autost üldse jutt? Iseenesest kõik on tehtav.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mai 2018, 10:01

Midagi keevitada seal ei tohi, samale mudelile mõeldud mootori võib vabalt paigaldada. Lihtsam mõni avariiline doonor kõrvale hankida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

golf4omanik
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Dets 2017, 14:24
Telefon: 54612257
Auto: VW Golf Mk4
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas golf4omanik » 27 Mai 2018, 10:19

Tegemist VW G4.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Mai 2018, 12:13

Nagu eelnevalt öeldi, siis jah kui mootor on ka samat mudelilt, siis saab legaalselt vahele. Kinnitused peaks samad olema, aga kõige lihtsam on kui doonor kõrval. Teine asi on muidugi juhtmemajandus. Ma ei oska öelda kui erinevad on 1.6 vs 2.0, aga 1.6 vs 1.8T oli küll sisuliselt kogu aju klemmide majandus täiesti erinev, ehk sisuliselt tuli kõik otsad ringi teha. Sai siin kunagi ühele inimesele tehase skeemide järgi pilt valmis joonistatud. 2,0 oma mul kahjuks pole, et võrrelda. Nii suure töö vs auto hinna juures on see 1.6>2.0 küsitav (juhtmemajandus). Lihtsam on kohe õige mootoriga auto osta, kuna eks sa ilmselt googeldad ise ka välja mis elektriku tunnihind on, vs see auto väärtus mis ilmselt 1000ndet ei ületa. Kui muidugi doonor võtta ja kogu auto juhtmestik ringi visata on teine asi
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

golf4omanik
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Dets 2017, 14:24
Telefon: 54612257
Auto: VW Golf Mk4
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas golf4omanik » 28 Mai 2018, 07:59

Muidu põhimõtteliselt mootori ise saaks peale panna ilma, et ehitaks midagi ümber ja siis voolikud asjad saaks ära ühendada. Ainus, mis siin muret tekitab on elekter nagu aru saan?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Mai 2018, 08:09

Eks seal on neid agasid veel:
1) Mõlemad gaasipedaal trossiga või elektriga?
2) Käigukasti jätad millise? Kas 2.0-le 1.6 kast istub otsa?
3) Teisest tulenevalt milline on siduri lahendus ühel ja teisel.
4) Kliima torud võivad olla erinevad (pumba asetud võib olla eri kohtades ja seetõttu ka torud erinevad)
jne...
Nagu juba enne sai öeldud, kõige lihtsam on sellist asja teha kui komplektne doonor on kõrval.Ja seda muidugi eeldusel, et sul praegu 1.6 laiali on, muul juhul müü see 1.6 maha ja osta 2.0 (või siis pigem juba 1.8T).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

golf4omanik
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Dets 2017, 14:24
Telefon: 54612257
Auto: VW Golf Mk4
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas golf4omanik » 28 Mai 2018, 11:30

Pigem panna ka uus kast. Laiali veel ikka pole! Praegu uurisin, et millega pean arvestama, kui tegemiseks läheb. Suur tänu abi eest!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Mootori vahetus 1.6 -> 2.0

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Mai 2018, 21:22

2.0 käigukast ja 1,6 kasti erinevused ülekannetega on ilmselgelt erinevad. Siin ei koti tehniline kinnituste sobimine. Loomulikult sidur ,korv j n e.

Vasta

Mine “Mootor”