00550 peale kastivahetust

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Ventilaator
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 17 Mär 2012, 19:45
Auto: Audi S4 B5 / Passat B7
Asukoht: Järvamaa / Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

00550 peale kastivahetust

Lugemata postitus Postitas Ventilaator » 20 Juun 2018, 18:41

Tegin kastivahetuse automaadilt manuaaliks.

Vana oli DEY kast viiene automaat, asemele läks 01E FTL kast 2001 A6 C5 pealt, 2002a.

Sai siis testkäivitus tehtud ja proovitud kas mootor jäi ikka toimima - ei jäänud.
Praegune aju mis küljes oli: 8D0 907 401 F - tiptronic

Sellega on ajus veakood:

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Mõtlesin et hea küll, proovin manuaali aju (8D0 907 401 G) mis tuli A4 2.5TDIq AFB pealt ja 6ne manu.

Panin akujuhtme peale, süüte sisse ja relee 214 läks hulluks (klõbises ja möllas, samuti pump paagis pani non-stop, vahet pole kas süüde sees või väljas, relee klõbises samamoodi vahet pole kas süüde sees või väljas). Tõmbasin relee välja, pump jäi vait. Samuti N75 klapp läks tuliseks ja klõbises, vahet pole kas süüde sees või väljas.

Sellega sama teema, veakood:

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Proovisin timingut vaadata VCDSiga, hakkas süüdet hilisemaks ja varasemaks kruttima, aga selleni ei jõudnudki, et saaks reaalset süüdet näha - lõputu ring, hilisemast varajaseks ja tagasi. Peale seda kui ta ise süüdet timmis, hakkas mootor ilusti tööle ja tekkis üks uus veakood (koos selle 00550-ga):

01126 - Engine Speed Signal
16-00 - Signal Outside Specifications

Kustutades tulid kohe tagasi.

Mõtteid? Manuaali aju ise läbi? Automaat vs manuaal juhtmestik erinev? Engine Speed Sensor läbi? Pumpa esimese hooga ei kahtlustaks, sest remonditud ja kapott sai avatud ainult amordi poltide lahtikeeramiseks, pumba juurest ma ei kruttinud midagi. Proovisin ka nii, et automaadi aju ja käigukasti aju küljes, aga ikka sama seis.

Proovisin ka automaadi engine speed sensorit manuaali distantsseibiga, aga seis täpselt sama. Enam ei saa isegi vcdsiga süüdet proovimagi hakata, ütleb kohe, et too advanced.

Nii kui akujuhe peale panna, tõmbab turbo aktuaator end kokku ja aju ise läheb soojaks koos selle releega, mis aju karbis on. Seda siis manuaali ajuga, automaadi ajuga vähemalt need asjad korras.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

00550 peale kastivahetust

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 21 Juun 2018, 10:55

Mõni juhe mootori ja kasti vahele ei võinud jääda?

Vasta

Mine “Mootor”