Passat b6 2.0 103kw ei käivitu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 2.0 103kw ei käivitu

Lugemata postitus Postitas lehtla009 » 08 Juul 2018, 23:44

Tere! Pöördun siis viimases hädas oma murega foorumi. Nimelt autoks on passat b6 2005 aasta. mootoriks 2.0 103 kw yhe nukvõlliga mootor. Eelnevalt oli mootoril läinud puruks väntvõll. Vahetasin ära mootori, kõik turbod ja vidinad mootori ymber tõstsin ringi. Probleemiks siis nimelt, et ei saa masinat tööle. Kui ma võtan ära esimesest ja kolmandast silindrist eelsyytekyynlad, et ei tekiks survet ja põlemist, saan ma mootori teise ja neljanda silindri pealt tööle ja jääbki tööle. aga kui m panen kasvõi esimesse silindrisse eelsyytekyynla tagasi, käivitamisel tekib nagu pidurdus effekt, mootor käima ei lähe ja rappub tugevasti. sama on ka siis kui keeran kylge kolmanda silindri kyynla. kui panen kõik kyynlad kylge nii nagu peab, jõuab starter veidi aega mootorit käiata vaevaliselt ja justkui mootor kiiluks kinni mõneks ajaks. isegi käsitsi ei jõua ringi ajada. Pihustite kohapealt. Kuna tegemist on pumppihustiga, vahetasin pihusti asukohtasi, et veenduda, et pihusti ei oleks koguaeg avatud asendis ja kytus ei voolaks koguaeg mootorisse. minu loogika põhjal pihustid on korras ja reguleeritud. Mootori ostsin romulast, kus oli hammasrihm peal ja ma hammasrihma maha ei võtt ega muutnud ka võllide ajastust. mootor oli tulnud sõtva auto pealt, mingi aju vea tõttu. Delphi diagnostika seade vigu ei näita tekkivat. Oskab keegi mind sellise keerulise murega aidata? Surveid ma mõõtnud ei ole, kuigi ei taha uskuda, et viga selles on. Muidugi vahendi leides teen seda.
Igasugused arukad pakkumised on teretulnud ja kui keegi tõesti tahab mind aidata, lisan ka oma numbri, et helistades saab ehk kiiremini infot vahetada 55548176

Tänades, Silver Lehtla
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Mure passat b6 2.0 103kw

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 09 Juul 2018, 15:03

Kui surve silindris tõuseb ja tekib poomine siis minu mõte juhatab edasi kolvi ja rõngaste poole . Aga eks targemad oskavad midagi veel pakkuda .

lehtla009
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Juul 2018, 23:21
Telefon: 55548176
Auto: Passat c6
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mure passat b6 2.0 103kw

Lugemata postitus Postitas lehtla009 » 09 Juul 2018, 19:23

Leidsin vist vea yles. esimese silindri väljalaske klapi nukkvõll (tilga kujuline detail) on ümmarguseks kulunud, seega ei liigu väljalaske klapp alla ja ei välju mootorist surve sumbutisse, vaid sisselaske klapi avamisel liigub rõhk sisselaske kollektorisse(koos diisliga) ja järgmine avatav klapp on 3 silindri sisselase. seega siseneb kolmandasse silindrisse diisel + õhk, surve tekkimisel toimub lahvatus ennem ylemist surnud seisu ja toimubki rappumine ja mootor ei saa töödata. Õnneks on mul olemas kulumata nukkvõll, vahetan selle ära ja ja katsetan uuesti. Annan jooksvalt infot saavutuste kohta.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Mure passat b6 2.0 103kw

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 10 Juul 2018, 00:42

Vaata siis nukka vahetades, et klapp ikka vabalt liiguks.

Vasta

Mine “Diislid”