Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Küsisid, kas või sõita autoga kui nukkvõlli andur on läbi. Kus on tsensori silmad koma kohapealt?,õige kiri? See selleks. Teema algataja. Milles väljendus,et nukkvõlli andur on katki? Kuna probleem on vana,tundub et tegemist pseudo probleemiga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Tõnn siin ei tegeleta koma n.....ga - kui on midagi teemasse öelda siis ütle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Annab infot ajastuse sünkrooni kohta ja varieeruva ajastusega nukkvõllil annab tagasisidet nukkvõlli keeratuse kohta.
Süüte reguleerimine käib ka juhtajul nukkvõlli info järgi lisaks väntvõllile.
Süüte reguleerimine käib ka juhtajul nukkvõlli info järgi lisaks väntvõllile.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Audifoorumis sain lause väikese algustähega alustamise eest eetrikeelu(peale kolmandat hoiatust) LOL!
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
No see peaks iseenesest tulema ju, et lause algab suure tähega.. Siin foorumis pole häda midagi, kui näiteks BMW foorumis hakata kõrvaldama kirjaoskamatuid, siis sinna ei jäägi eriti kedagi.
Teemasse: Teatavasti neljataktilises mootoris ei süüdata segu iga kord kui kolb üleval käib, vaid üle ühe korra ja väntvõlliandur ei saa üksi määrata seda õiget tiiru, selle määrab nukkvõlliandur. Kui viimane ei tööta, siis antakse sädet iga tiiru peal, ehk siis ka väljalasketakti lõpus, kui pole tegelikult midagi süüdata. Pihustid võib-olla pihustavad samamoodi tühja osaliselt. Pole ise kokku puutunud, aga BMW mehed väidavad, et ka häälest on aru saada kui nukaandur ei tööta, sest tekib kuuldav klõbin kõigi pihustite samaaegsest pihustamisest või midagi sellist..
Teemasse: Teatavasti neljataktilises mootoris ei süüdata segu iga kord kui kolb üleval käib, vaid üle ühe korra ja väntvõlliandur ei saa üksi määrata seda õiget tiiru, selle määrab nukkvõlliandur. Kui viimane ei tööta, siis antakse sädet iga tiiru peal, ehk siis ka väljalasketakti lõpus, kui pole tegelikult midagi süüdata. Pihustid võib-olla pihustavad samamoodi tühja osaliselt. Pole ise kokku puutunud, aga BMW mehed väidavad, et ka häälest on aru saada kui nukaandur ei tööta, sest tekib kuuldav klõbin kõigi pihustite samaaegsest pihustamisest või midagi sellist..
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Vw passat nukkvõlli andur läbi.
Ah,maga välja! Kumb on tähtsam,kas suur algustäht või point! Tähenärijad võiks teha oma foorumi-mingi mõttetu emakeelejobude klubi vms!teet82 kirjutas: ↑13 Jaan 2019, 20:23No see peaks iseenesest tulema ju, et lause algab suure tähega.. Siin foorumis pole häda midagi, kui näiteks BMW foorumis hakata kõrvaldama kirjaoskamatuid, siis sinna ei jäägi eriti kedagi.
Teemasse: Teatavasti neljataktilises mootoris ei süüdata segu iga kord kui kolb üleval käib, vaid üle ühe korra ja väntvõlliandur ei saa üksi määrata seda õiget tiiru, selle määrab nukkvõlliandur. Kui viimane ei tööta, siis antakse sädet iga tiiru peal, ehk siis ka väljalasketakti lõpus, kui pole tegelikult midagi süüdata. Pihustid võib-olla pihustavad samamoodi tühja osaliselt. Pole ise kokku puutunud, aga BMW mehed väidavad, et ka häälest on aru saada kui nukaandur ei tööta, sest tekib kuuldav klõbin kõigi pihustite samaaegsest pihustamisest või midagi sellist..