1.5 tsi head ja vead?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
andres635
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas andres635 » 28 Dets 2018, 20:30

Vw nüüd uus 1,5 tsi mis asendab vana 1,4-se Oskab keegi midagi head-halba sellest rääkida?
Viimati muutis HawkHill, 28 Dets 2018, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri peab olema probleemi lühidalt kirjeldav!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

1.5 tsi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 28 Dets 2018, 20:34

Neid on kaks 96kw ja 110, kumb huvitab ja mis kerr peal?

andres635
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

1.5 tsi

Lugemata postitus Postitas andres635 » 28 Dets 2018, 20:46

Mind huvitab 110 kw ja VW Passati peal

svaratu
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas svaratu » 28 Dets 2018, 22:22

Mul 110kw ja golf variandi peal. Väga mõnus mootor, vaikne kui rahulikult sõita ja pöördesse läheb ka korralikult kui vaja. Möödasõitudega pole mingit probleemi. Küttekulu talvel 9, suvel 6,5, sõidud enamasti max 5km linnas, trassipeal kuskil 5,5 aastaringselt kiirusega 100kmh. Mõneminutilise sõiduga puhub sooja. Hetkel LS liiga väile et kulumise kohta miskit kurta.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

1.5 tsi

Lugemata postitus Postitas Olzz » 31 Dets 2018, 11:14

andres635 kirjutas:
28 Dets 2018, 20:46
Mind huvitab 110 kw ja VW Passati peal
Pakub ka huvi just kogemused, kuidas mootor käitub 100 000km- 180 000km vahemikus- kas ketiprobleemid, õlitus jne..


Tänud,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5342
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 607 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Dets 2018, 11:45

Mis kogemusi sa sellise läbisõidu juures ootad, kui mõni üksik on alles jõudnud sellise kilometraazini. Eestis võibolla mitte ühtegi. :)
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Golhv » 31 Dets 2018, 12:06

Eestis kindlasti pole keegi sellise km juures.
See om rihmaga mootor, õlituse probleem ei kummitanud ka eelkäijat minu teada.

Kindel et sõidad üldse selle autoga 180000 kilomeetrini? Kaua hoida plaanid?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas murf » 31 Dets 2018, 16:43

Pigem plaanitakse osta teisel või kolmandal ringil olev auto, mil läbisõidunäidikul juba 6-kohaline number.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5342
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 607 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas jussike » 31 Dets 2018, 16:44

No siis peab natuke ootama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

1.5 tsi

Lugemata postitus Postitas margus » 31 Dets 2018, 17:15

Olzz kirjutas:
31 Dets 2018, 11:14
andres635 kirjutas:
28 Dets 2018, 20:46
Mind huvitab 110 kw ja VW Passati peal
Pakub ka huvi just kogemused, kuidas mootor käitub 100 000km- 180 000km vahemikus- kas ketiprobleemid, õlitus jne..


Tänud,
Olzz
Päris hulluks läinud! Mootor pole veel 6kuudki saadaval olnud ja juba vaja tagasisidet kasutusea teisest poolest?!
Nagu juba varem öeldud, siis mootor rihmaga ( eelmisel oli eluaegne, aga alates 240 000km kontrollintervalliga ), õlikulusid pigem ei olnud. Klassikaline otsepritse aga võiks mingi aja pärast vajada sisselaske puhastamist.

1.5TSI on eeldatavalt ökonoomsem kui eelmine 1.4TSI, kuid pisut ebamugav, et mootor end ka sõidu ajal seisma jätab. Otseselt midagi hullu ei ole, aga kui väga tundlik olla, siis vajab pisut harjumist.
Turbo on sel muutuva geomeetriaga nagu diislitel ja võiks seega olla sujuvama dünaamikaga.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas murf » 01 Jaan 2019, 02:39

jussike kirjutas:
31 Dets 2018, 16:44
No siis peab natuke ootama.
Kellel see aega oodata on? Tahaks ju kohe uut, aga kasutatut ja poole odavamalt. Kuna nüüd algas ka uus aasta, siis sealt veel lisasoodustuse soov;)
Head uut Juss!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

1.5 tsi

Lugemata postitus Postitas Golhv » 01 Jaan 2019, 03:29

margus kirjutas:
31 Dets 2018, 17:15
Olzz kirjutas:
31 Dets 2018, 11:14
andres635 kirjutas:
28 Dets 2018, 20:46
Mind huvitab 110 kw ja VW Passati peal
Pakub ka huvi just kogemused, kuidas mootor käitub 100 000km- 180 000km vahemikus- kas ketiprobleemid, õlitus jne..


Tänud,
Olzz
Päris hulluks läinud! Mootor pole veel 6kuudki saadaval olnud ja juba vaja tagasisidet kasutusea teisest poolest?!
Nagu juba varem öeldud, siis mootor rihmaga ( eelmisel oli eluaegne, aga alates 240 000km kontrollintervalliga ), õlikulusid pigem ei olnud. Klassikaline otsepritse aga võiks mingi aja pärast vajada sisselaske puhastamist.

1.5TSI on eeldatavalt ökonoomsem kui eelmine 1.4TSI, kuid pisut ebamugav, et mootor end ka sõidu ajal seisma jätab. Otseselt midagi hullu ei ole, aga kui väga tundlik olla, siis vajab pisut harjumist.
Turbo on sel muutuva geomeetriaga nagu diislitel ja võiks seega olla sujuvama dünaamikaga.
110kw ei jäta sõidu ajal seisma, aint 96 kw bmt teeb seda teatud tingimustes

andres635
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

1.5 tsi head ja vead?

Lugemata postitus Postitas andres635 » 01 Jaan 2019, 17:12

Mul uus Passat tellitud just selle uue 110 kw 1.5 tsi mootoriga,nüüd uuringi mis portsu sattusin aga nii ehk naa sõidan uue autoga kuni 5 aastat ja siis võtan jälle uue.

Vasta

Mine “Mootor”