Kas chippimine mõjutab garantiid?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Suletud
svaratu
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 4 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas svaratu » 20 Veebr 2019, 22:42

Tervitus, kas stage 1 chipi paigaldus katkestab auto garantii? Kas stage 2 jaoks peab hakkama rauda ka vahetama( downpipe,intake,cooler,sumpa)?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas karlj. » 20 Veebr 2019, 23:00

svaratu kirjutas:
20 Veebr 2019, 22:42
Tervitus, kas stage 1 chipi paigaldus katkestab auto garantii? Kas stage 2 jaoks peab hakkama rauda ka vahetama( downpipe,intake,cooler,sumpa)?
Jah, chip katkestab garantii, kuid on ka olemas sellised mapid mis ei jäta ajusse märki ja ei ole esinduses leitavad. ESRacing pakub selliseid. Stage 2 nõuab kindlasti downpipe, kõik muu on pigem soovituslik, aga mida rohkem rauda seda rohkem on võimalik välja pigistada.
Kes tänasid kasutajat karlj. selle postituse eest:
svaratu

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas silverpik » 20 Veebr 2019, 23:53

Lihtsam on turbomootoritele vastab chip vahele panna, mis petab õhukululugeja / õhurõhu ja kütusekoguse infot ECU jaoks. Selliseid oleme omajagu masinatele vahele toppinud (https://www.racechip.com/ on see, mida pakume) - ei silber, amserv ega ka muud esindused pole seepärast kliente pikalt saatnud, et kiip vahel on. Jah, see ei ole täielik ECU ümberkirjutamine ning stage 2 / 3 lähenemisest asi kaugel, kuid natuke annab ikkagi juurde ja siinkohal on eeliseks lihtsus. Vaja maha võtta - lihtsalt tõmba kiip vahelt (või eemalda koos kaablitega), vahetad auto - kirjuta soft ümber kiibil ja uuele peale (vajadusel lihtsalt teine kaablisari vaja ligi võtta).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas vredestein » 21 Veebr 2019, 08:08

Üldjuhul ega ei suhtuta garantii ajal tehaseseadete muutmisse väga hästi ja pigem pole mõtet torkida.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 21 Veebr 2019, 10:18

Neid pakkujaid on mitmeid, ka Flameko ja VKM motors, kõik muidugi oma saladusi ei räägi ja kuniks sa teenust tellinud pole, siis kuuled seda mida tahad, VKMl on veel eraldi teenus "DSG chippimine" mis pidi olema vajalik, et mootor ja käigukast koosööle viia, teised seda ei paku, kui teemat ei jaga, siis ei oskagi öelda, kas see on lihtsalt raharöövimine või mitte :roll:

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 79 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas karlj. » 21 Veebr 2019, 11:03

Vvariant kirjutas:
21 Veebr 2019, 10:18
VKMl on veel eraldi teenus "DSG chippimine" mis pidi olema vajalik, et mootor ja käigukast koosööle viia, teised seda ei paku, kui teemat ei jaga, siis ei oskagi öelda, kas see on lihtsalt raharöövimine või mitte :roll:
Pigem ikkagi vastupidi... veidi lugemist
https://www.facebook.com/esracingestoni ... 501193650/

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas margus » 21 Veebr 2019, 11:53

Garantii alla ükski chippimine ei lähe. See, et mõni esindus ei jonni, on pigem nende enda otsus või siis saamatus aru saada, et chipitud on.

DSG osas on praeguse teema info 50:50. Natukene rumal on kuulda lugu, et peale DSG ümbertegemist hakkab alles kast õigesti tööle!? Pigem on tehases kast optimeeritud teatud reziimile, mis on kompromiss igapäevasõidu ja "paugutamise" vahel. DSG pumbale aga saab survet küll juurde lisada ja seeläbi tõsta kasti Nm piire, kuid see lühendab pumba eluiga. Kui aga tuunijate jutu järgi "optimeeritakse" käigukasti paremaks, siis tähendab see lihtsalt ainult seda, et käiguvahetuste iseloomu muudetakse mõnele muule pöörete-pedaali-kiiruse jne piirkonda. Kas see ka parem on, see sõltub ainult konkreetsest juhist.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
TanelN
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 8 korda

Kas chippimine mõjutab garantiid?

Lugemata postitus Postitas TanelN » 21 Veebr 2019, 13:42

margus kirjutas:
21 Veebr 2019, 11:53
Garantii alla ükski chippimine ei lähe. See, et mõni esindus ei jonni, on pigem nende enda otsus või siis saamatus aru saada, et chipitud on.

DSG osas on praeguse teema info 50:50. Natukene rumal on kuulda lugu, et peale DSG ümbertegemist hakkab alles kast õigesti tööle!? Pigem on tehases kast optimeeritud teatud reziimile, mis on kompromiss igapäevasõidu ja "paugutamise" vahel. DSG pumbale aga saab survet küll juurde lisada ja seeläbi tõsta kasti Nm piire, kuid see lühendab pumba eluiga. Kui aga tuunijate jutu järgi "optimeeritakse" käigukasti paremaks, siis tähendab see lihtsalt ainult seda, et käiguvahetuste iseloomu muudetakse mõnele muule pöörete-pedaali-kiiruse jne piirkonda. Kas see ka parem on, see sõltub ainult konkreetsest juhist.
Ja ka see info on 50:50.
Fakt on see, et kui tõstetakse mootori võimsust DSG käigukastiga autol, siis peab DSG käigukasti juhtaju optimeerima mootoriga vastavaks. Seda tehakse just sellesama Njuutonmeetri piiri tõstmiseks surve tõstmise ja/või varem rakendamise näol. Olen nõus, et suurem koormus tähendab ka kiiremat kulumist, aga see on ju kõikide asjade puhul nii. Samas ilma selleta hakkaks täiskoormusel kindlasti sidur libisema ja halvemal juhul hakkab ka mootor ise väänet piirama, kuna näeb libisemist. Lisaks peab ta käigukasti tööd optimeerima veel seepärast, et uue väändekõveraga oleks sujuvalt sõit ka reaalselt sujuv, aga kahjuks turbomootorite puhul pole see alati täielikult saavutatav. Samas olen veendunud, et kui klient soovib säilitada selles osas kõik tehase parameetrid, siis nii ka tehakse.
Hoopis teine lugu on aga see, kui keegi tellib DSG juhtajuju "optimeerimise" ilma mootori võimsust tõstmata. Seda tehakse üldjuhul ka pigem selle jaoks, et kast manuaalrežiimis käike ei vahetaks, praktiliselt seisvat autot teise käiguga kohalt ei lohistaks jms.
Kes tänasid kasutajat TanelN selle postituse eest:
matisGolhvmiljoniklubiUÜ

Suletud

Mine “Mootor”