Golf 5 sisselaske kolde klapp

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
m14m5
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: golf 7 tdi dsg, mb 190 3.0td, 4x passat, transporter t4
Asukoht: tartumaa, valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 sisselaske kolde klapp

Lugemata postitus Postitas m14m5 » 02 Mär 2019, 15:39

Tegu 2008a 1.6 bensukaga, küünlaid vahetades avastus, mingi junn puudu, käib sealtkaudu liiv mootorisse?

URL=http://s281.photobucket.com/user/m14m5/ ... 7.jpg.html]Pilt[/URL]
Pilt

m14m5
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: golf 7 tdi dsg, mb 190 3.0td, 4x passat, transporter t4
Asukoht: tartumaa, valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 sisselaske kolde klapp

Lugemata postitus Postitas m14m5 » 02 Mär 2019, 17:02

Vanakooli 1.6 74kw bensukal oli sarnane membraan ning samamoodi seal, sellel lihtsalt kaas pealt läinud, seega ei tohiks probleeme olla, lihysalt ilus oleks kork peale tagasi panna. 😀

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1302
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 25 korda

Golf 5 sisselaske kolde klapp

Lugemata postitus Postitas siLc » 02 Mär 2019, 17:08

Kuna varuosakataloogis selle augu peale käivat punni eraldi jupina välja pole toodud, siis on üsna tõenäoline, et nii esinduses kui mõnes vähegi mainekas töökojas pakutakse sisselaskekollektori tagumise osa vahetust nii jämedalt 370€ uus jupp + töö.

Kas töötava mootoriga augule kätte peale pannes on tunda õhu sissetõmmet? Kui seal on õhuleke, siis tõenäoliselt mootor ei tohiks ka eriti hästi käia...
Viimati muutis siLc, 02 Mär 2019, 17:08, muudetud 1 kord kokku.

m14m5
Huviline
Postitusi: 652
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: golf 7 tdi dsg, mb 190 3.0td, 4x passat, transporter t4
Asukoht: tartumaa, valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf 5 sisselaske kolde klapp

Lugemata postitus Postitas m14m5 » 02 Mär 2019, 17:26

siLc kirjutas:
02 Mär 2019, 17:08
Kuna varuosakataloogis selle augu peale käivat punni eraldi jupina välja pole toodud, siis on üsna tõenäoline, et nii esinduses kui mõnes vähegi mainekas töökojas pakutakse sisselaskekollektori tagumise osa vahetust nii jämedalt 370€ uus jupp + töö.

Kas töötava mootoriga augule kätte peale pannes on tunda õhu sissetõmmet? Kui seal on õhuleke, siis tõenäoliselt mootor ei tohiks ka eriti hästi käia...
Membraan ise pealtnäha tundus terve, ning selline nagu peab olema.
Homme kui kompressioonimõõtja olemas siis proovib ära kui sisselase tagasi, hetkel suurem probleem pigem see et käivitus juba mitu aastat kehva ning aina kehvemaks muutub, arvatavasti mootor hõre. Heitgaasid alati normis olnud.

Vasta