2.8 V6 kompresioon osades silindrites madal

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
ArdiMaasing
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Mai 2019, 21:35
Telefon: 56175129
Auto: Vw Passat 2.8 Syncro
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.8 V6 kompresioon osades silindrites madal

Lugemata postitus Postitas ArdiMaasing » 02 Mai 2019, 21:46

Tervist .
Tegu siis 2.8 v6 syncro automaadiga . Mure järgmine millest alustada . Kuna sai mõõdetud mootori surveastet ,et ühel pool oli 3es ilusti seal ~10 surveaste .
Aga teisel pool ~2 🤔 . Kas plokikaane tihend ? Või kuidas edasi töötada ? !

Tänades
Ardi .
Viimati muutis J.Aru, 26 Juun 2019, 16:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Mootori surveaste .

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 02 Mai 2019, 22:36

Ilmselt mõõtsid siiski kompressiooni. Ajastus paigast/klapid pähe käinud ühel poolel? Ega mootori lahti võtmisest ilmselt ei pääse. Räägi parem eelnev lugu ka ära - kuidas olukord hetkeseisuni jõudis?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

Kasutaja avatar
ArdiMaasing
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Mai 2019, 21:35
Telefon: 56175129
Auto: Vw Passat 2.8 Syncro
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootori surveaste .

Lugemata postitus Postitas ArdiMaasing » 03 Mai 2019, 05:13

Hakkas paar kuud tagasi imelikult vahele jätma . Kui minna andsin vms .Siis tundsin kuidas nagu poob ja siis läheb aga keegi mingit viga ei tuvastand ja mid aaeg edasi läks seda tihedamaks seda puterdamist kuni hetkeni mil lihtsalt jõud kadus ja välja suri ja enam käima.ei läinud .

Kasutaja avatar
ArdiMaasing
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Mai 2019, 21:35
Telefon: 56175129
Auto: Vw Passat 2.8 Syncro
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootori surveaste .

Lugemata postitus Postitas ArdiMaasing » 26 Juun 2019, 10:48

Nüüd siis seis selline ,et sai mootori pool lahti võetud . plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] käis survestuses . kaas korras . Kaanetihend oli omadega õhtal . Sai kokkulapitud ja ei käivitu . Eks teeb uuesti kompressiooni testi ja vaatab mis näitab .

Kasutaja avatar
ArdiMaasing
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Mai 2019, 21:35
Telefon: 56175129
Auto: Vw Passat 2.8 Syncro
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootori surveaste .

Lugemata postitus Postitas ArdiMaasing » 26 Juun 2019, 16:15

Põhimõtteliselt muutunud pole midagi . Kellegil Ideid ? Mida edasi teha ? Või lihtsam vahetada mootor ?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2.8 V6 kompresioon osades silindrites madal

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Juun 2019, 16:28

Kas klapid ei olnud põlenud/ kõverad? Kas rihmamärgid olid enne ja on ka nüüd paigas?

Kasutaja avatar
ArdiMaasing
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Mai 2019, 21:35
Telefon: 56175129
Auto: Vw Passat 2.8 Syncro
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.8 V6 kompresioon osades silindrites madal

Lugemata postitus Postitas ArdiMaasing » 26 Juun 2019, 21:33

Klapid olid kõik sirged . Ja rihmamärgid paigas .

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2.8 V6 kompresioon osades silindrites madal

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Juun 2019, 21:44

Klappide pidamist näiteks bensiini vms. vedelikuga ei proovinud? Kui mootor praegu koos on siis võib panna paarkümmend mg õli probleemsetesse silindritesse ja peale seda mõõta, kui surve rõngaste vahelt jooksu paneb siis väidetavalt pidi korraks survet tõstma. Teine võimalus silindrisse surve sisse lasta kui klapid kinni ja kuulata kuhu susiseb.
Viimati muutis J.Aru, 26 Juun 2019, 21:45, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”