Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
RainerL
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Mär 2014, 09:30
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas RainerL » 08 Mai 2019, 22:28

On teada, et kaabli abil on võimalik autol igasugu seadeid muuta aga kas on võimalik ka seda Eco 2-he silindri režiimi kuidagi püsivalt deaktiveerida?
Kohe kuidagi ei meeldi need tajutavad nõksud, mis selle režiimi sisse/välja lülitumisel on tunda.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Mai 2019, 23:12

Kahjuks on see saavutatav ainult aju remapiga. Tegu on heitmenormiga seotud lisaga, seega rangelt reguleeritud, et lihtsalt välja ei saa lülitada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Mai 2019, 23:33

Vot ei saa aru, miks on vaja siis osta selline auto millega on ebameeldiv sõita / või ei osata sõita?
Ei fänna seda mootorit, aga neil kordadel kui olen sellisega (oli küll1,4) sõitnud, siis sellel ei suutnud kuidagi tajuda selle reziimi sisse/välja lülimist.
Äkki on sul miskit nahkas hoopis ja peaksid kõigepealt remondiga tegelema?
Või osta elektri auto, sellel pole loodust säästvad komponente vaja välja kodeerida/kohitseda....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

cobra
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 08 Mai 2009, 10:14
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas cobra » 09 Mai 2019, 06:37

sõitsin eile just 1.5tsi 2sil ecoga. Ei saanud üldse aru et midagi oleks juhtunud, ei nõksutanud. See lülitas mootori ka veel välja kiirusel ca 110km/h kui ACC v ise pidurdasid. Harjub ära ja sõidab edasi :D
Pärnus diagnosti ja elektritööd.

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas Golhv » 09 Mai 2019, 07:20

sõitsin poole aastat 1.5TSI ACT mootoriga, mitte ühelgi hetkel ei suutnud ma tuvastada millal silindrite lülitused toimusid.
ma usun, et tegu on pigem platseeboga

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 09 Mai 2019, 07:54

Sama siin, et need, millega sõitnud olen, ei ole need lülitused tajutavad olnud, et pigem jah midagi valesti, kui need tuntavad.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 09 Mai 2019, 08:53

Klassikaline VWklubi soe vastuvõtt - kaks asjalikku vastust ja kolm kus tehakse küsija lolliks ning soovitatakse oma elu valikud üle vaadata. :clap:
Edasi samal kursil!
Kes tänasid kasutajat Mindfreak selle postituse eest:
MaahärraSanderSPSMustVälk
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Mai 2019, 10:21

Lihtsalt tüütuks muutub juba see, et iga asi mis keskonna säästmiseks on välja mõeldud, tuleb kohe nui neljaks maha kodeerida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas Petzo » 09 Mai 2019, 10:41

Paneme siis üldse foorumi kinni ja hävitame 2010 ja vanemad sõidukid, sest need ju reostavad. 1.5 mootorid võidule.
Rait.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 09 Mai 2019, 10:48

Chillax inimesed. Minge õue, väljas paistab päike.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
etnies858margus

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 09 Mai 2019, 12:24

Keegi ei teinud ju maha vaid viidati, et see ei peaks olema tuntav, et tasub peale maha progremise uurida põhjust miks see vahetus tuntav on. Selle võib ju välja programmeerida, aga see probleemi ei lahenda.

Sama DPF-iga, et läheb umbe lastakse välja võtta, süvenemata tegelt reaalsesse probleemi, mis selle ummistumise põhjustas.
Viimati muutis KuldarA, 09 Mai 2019, 12:25, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
R36
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas murf » 09 Mai 2019, 18:21

Mindfreak kirjutas:
09 Mai 2019, 08:53
Klassikaline VWklubi soe vastuvõtt - kaks asjalikku vastust ja kolm kus tehakse küsija lolliks ning soovitatakse oma elu valikud üle vaadata. :clap:
Edasi samal kursil!
See igas foorumis nii, uustulnukad pannakse proovile ja terad eraldatakse sõkaldest. Kui tönnima ja vinguma hakkab, saab bänni edaspidiseks ja eriti pussyd kustutavad ise oma konto. Kui aga esimesest “soojast” vastuvõtust end häirida ei lase, siis :clap:
Normal life :mrgreen:
Viimati muutis murf, 09 Mai 2019, 18:22, muudetud 1 kord kokku.

RainerL
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Mär 2014, 09:30
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas RainerL » 10 Mai 2019, 20:33

Sain vastuse ja ka mõistliku põhjenduse R36 postitusest. Tänud!
Ei ole kordagi maininud, et tahan nui neljaks selle režiimi maha kodeerida. Küsimus oli pigem kas see on võimalik või ei. Ja sõidan tööandja atoga, mitte ise ostetud autoga (mõttekoht jussike-sele), millel on ebameeldivad sõiduomadused. Kui rahakott oleks paksem, siis kindlasti ostaks ühe kalli elektriauto.
Muidugi olen mõelnud ka sellele, et lasta seda asja kontrollida ja küll ka see tehtud saab.
Mõne krõbedama kommi pärast tönnima-vinguma, kontot kustutama ei hakka ja loodan ka edaspidi soojale vastuvõtule.

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 0

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas vamps » 14 Mai 2019, 13:55

Golhv kirjutas:
09 Mai 2019, 07:20
sõitsin poole aastat 1.5TSI ACT mootoriga, mitte ühelgi hetkel ei suutnud ma tuvastada millal silindrite lülitused toimusid.
ma usun, et tegu on pigem platseeboga
Sai naisele pool aastat tagasi ostetud sama mootoriga golf ja olen ka ise omajagu sellega sõitnud.
Ja kusjuures on tõesti tunda see silindrite tagant ära minemine või järgi tulemine. Mitte küll alati aga päris tihti on tunda.
LS masinal ca 5000km ainult. Naine ei tunne muidugi midagi aga ma pisut teistsorti inimene ja kipun igast asju tundma.
Aga nagu ka see start-stop süsteem, siis ei tasu asju väga südamesse võtta ja proovida nende vidinatega elada :)
psiiaaaooooo

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Mai 2019, 15:13

Mismoodi sel 2-poti reziimis survete mahasaamine on lahendatud - kuidas klappide juhtimine toimub? Missugused silindrid tagant ära kukuvad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Passat B8 CL 1,5TSI 110kW 2-he silindri režiim

Lugemata postitus Postitas Petzo » 14 Mai 2019, 16:09

Rait.

Vasta

Mine “Mootor”