1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ivo575
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
Auto: VW Passat b7 cng
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ivo575 » 05 Aug 2019, 09:47

Tere,

Olen värske 2011 passat cng omanik. Sirvisin veidi foorumit, kuid ei leidnud õiget kohta enda mure jaoks.
Probleem on järgmine, et kui olen juba 1-2 tundi linnaliikluses olnud, hakkab auto puterdama. See ilmneb ainult siis, kui kiirus on väga madal ja hakkan kiirendama või lähen kohapealt minema. Puterdamine kestab mõni sekund ja siis on läinud kuni järgmise korrani. Intensiivsus ja kestvus on igakord pisut erinev. Siiamaani olen seda ainult cng sõites märganud. Vabakäiguga on pöörded pisut alla 1k ning midagi imelikku ei tunne.
Kui auto seisab umbes pool tundi on puterdamine läinud.


Auto on käinud värskelt hoolduses Väikses Wolkaris ning veateateid pole.
Cng klappidega on väike probleem, kuna kahel viimsale tankimisel olen 22kg asemel 19kg paaki mahutanud. Gaznetis aega juba kinni pandud.

Kas kellelgi on midagi taolist juhtunud ja mis lahenduse see leidis?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Aug 2019, 10:41

22 vs 19 ei nimetaks ma küll probleemiks. 22 saab sisse ainult ideaaltingimustel, enamasti on 21 maksimum tühjal paagil. Kui on palav ilm või kehv koht tankimiseks, siis hea kui 19gi saad. Olles korduvalt pool Euroopat läbi sõitnud, siis mõnes kohas on isegi peale tankimist näidik ülevalpool kui maksimum.
Puterdamist ühel CNG touranil tekistasid kunagi küünlad. Need võiks proovida ära vahetada, pole väga suur töö.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas siLc » 05 Aug 2019, 11:04

Sel väikesed tühikäigu puterdamised tulevad ja lähevad. Küünalde välp on 60000 ja kui pole vahetatud, peaks seda tegema kuna korralikud küünlad on sellele väga olulised.

Paagiklappidega on sul siis probleem kui tühjale paagile sissesurutav kogus on alla 13-14kg. See, et 21-22kg asemel 19kg sisse said on normaalne kuna tankuritel esineb variatsiooni ja alati ei pruugi saada täispaaki. Eriti kui enne sind tankinud liinibuss või prügiauto.

ivo575
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
Auto: VW Passat b7 cng
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ivo575 » 05 Aug 2019, 11:22

dellu kirjutas:
05 Aug 2019, 10:41
22 vs 19 ei nimetaks ma küll probleemiks. 22 saab sisse ainult ideaaltingimustel, enamasti on 21 maksimum tühjal paagil. Kui on palav ilm või kehv koht tankimiseks, siis hea kui 19gi saad. Olles korduvalt pool Euroopat läbi sõitnud, siis mõnes kohas on isegi peale tankimist näidik ülevalpool kui maksimum.
Puterdamist ühel CNG touranil tekistasid kunagi küünlad. Need võiks proovida ära vahetada, pole väga suur töö.
Hetkel olen 160k peal, küünlad vahetati 119k peal. Järgmine korraline vahetus peaks olema 180k. Aga vaatan kindlasti üle. Tänud soovituse eest.
Kahtlane on lihtaslt, et probleem hakkab pihta, kui olen just linnas 1-2 tundi sõitnud. Maanteel pole märganud. Ühesõnaga probleem ilmneb, kui toimub palju käiguvahetusi ja mootor on 90C juures paar tundi tööd teinud. Tundub, et midagi kapoti all näitab väsimise märke. Loodame, et on küünlad.

Annan kindalsti teada, kui asjale jälile jõuan.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Aug 2019, 12:01

automaat või manual? äkki hoopis käigukast mängib mäkra?
Aga kui mingile jupile suurem kahtlus külge pandud ja uut osta ei raatsi, siis mul on CNG passat siin juppidena müügis.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
ivo575
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 05 Aug 2019, 12:22

Ise pakuks ka puusalt, et vbla hoopis käigukasti sidurid tekivad seda "puterdamise" tunnet või vibratsiooni. Või teeb ta seda kohapeal seistes ka? 7ne kast nö kuiv ja üsna palju on kuulda olnud nendest linnasõidust klaasistunud siduritest mis just kohaltvõtul vibratsiooni või nõkutamist hakkavad tekitama.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas MartenL » 05 Aug 2019, 12:28

Kui DSG sidurid on läbi, siis väriseb koguaeg teise käiguga. Manuaalil seda muret pole ☺

ivo575
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
Auto: VW Passat b7 cng
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ivo575 » 05 Aug 2019, 13:12

Automaatkäigukast 7 DSG kuiv. Käigukasti mehhatroonika vahetati ~100k peal. Kohapeal seistes ei värise. Ainult madalal kiirusel või kohapealt mineku ajal natuke puterdab kuni hoo sisse saab. Ja see juhtub ka ainult, siis kui eelnevalt on mootor mõni aeg tööd teinud. Kui auto pisut seisab on kõik jälle hästi mõneks ajaks.

Kui küünal on kehv, siis ta peaks olema konstanselt kehv? Või eksin ma siin?
Ehk ma proovin nüüd gaasi tühjaks sõita ja vaatan, kas bensiiniga on sama jama.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Aug 2019, 05:56

Küünal võib vabalt temperatuurist mängida.
Kui kasutada odavamat küünalt, siis ongi välp 30-40 k. see ka kõige odavam parandada võimalikest riketest.
Viimati muutis tito, 06 Aug 2019, 05:56, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

ivo575
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
Auto: VW Passat b7 cng
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ivo575 » 06 Aug 2019, 07:47

Eile proovisin manuaalselt käigud läbi (+ / -) kuni viiendani ja ei olnud mingit puterdamist.
Küünalde kohapealt, kas on cng autodele erinõuded? Mis küünlaid te olete kasutanud ja kas olete rahul?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Aug 2019, 08:05

ivo575 kirjutas:
06 Aug 2019, 07:47
Eile proovisin manuaalselt käigud läbi (+ / -) kuni viiendani ja ei olnud mingit puterdamist.
Küünalde kohapealt, kas on cng autodele erinõuded? Mis küünlaid te olete kasutanud ja kas olete rahul?
Ainult ühed küünlad on õiged - NGK 91629 / SIZFR6A6D. Hind 10-12€/tk. Saab ka esindusest aga seal need üle kahe korra kallimad :mrgreen:
Viimati muutis siLc, 06 Aug 2019, 08:08, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Aug 2019, 18:31

siLc kirjutas:
06 Aug 2019, 08:05
Ainult ühed küünlad on õiged - NGK 91629 / SIZFR6A6D. Hind 10-12€/tk. Saab ka esindusest aga seal need üle kahe korra kallimad :mrgreen:
Oem küünlad ongi paremad :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tlauri » 06 Aug 2019, 20:17

OEM sama ngk küünal tuleb Prantsusmaalt ja järelturg Aafrika tehasest. Tech keskus on Saksamaal. Kontrollitud kvaliteet PM-des on OEM-il loomulikult kõrgem. Tõenäosus, et OEM on madala kvaliteediga on alla 0,0999% ehk olematu. Järelturu küünlal 50%+.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Aug 2019, 20:38

tlauri kirjutas:
06 Aug 2019, 20:17
OEM sama ngk küünal tuleb Prantsusmaalt ja järelturg Aafrika tehasest. Tech keskus on Saksamaal. Kontrollitud kvaliteet PM-des on OEM-il loomulikult kõrgem. Tõenäosus, et OEM on madala kvaliteediga on alla 0,0999% ehk olematu. Järelturu küünlal 50%+.
Tõenäosus võib ju olla kuid statistika garantiijuhtumitega seda teooriat ei kinnita.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tlauri » 06 Aug 2019, 20:42

Kindlasti kinnitab. Muul juhul istuvad sakslased seni kemmergus kinni kuni lahendus tuleb. ;)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Aug 2019, 20:47

R36 kirjutas:
06 Aug 2019, 20:38
tlauri kirjutas:
06 Aug 2019, 20:17
OEM sama ngk küünal tuleb Prantsusmaalt ja järelturg Aafrika tehasest. Tech keskus on Saksamaal. Kontrollitud kvaliteet PM-des on OEM-il loomulikult kõrgem. Tõenäosus, et OEM on madala kvaliteediga on alla 0,0999% ehk olematu. Järelturu küünlal 50%+.
Tõenäosus võib ju olla kuid statistika garantiijuhtumitega seda teooriat ei kinnita.
Ma olen ngk l küll praaki näinud, oma viga muidugi ei tunnistatud !
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

ökovend
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ökovend » 06 Aug 2019, 20:50

1,4 ei tea, aga 2,0 denso hea valik ja peab koodi teadma. Ei hakka ehku katsetama mingi ngk-ga. Hind ka kallim Ngk-l. Ja ngk vast bensumootoritele mõeldud. Ja teadagi asi vast ei olegi süüteküünaldes. Ja mahu suhtes paakides, oleneb , kus tangid ka. >Eesti gaasi surve kõige suurem. Seal Alexela tilu-lilu jah oleneb kohast 3 kg pole probleem. Isegi vahel Eesti gaasi omas kõigub see tase, natuke. Aga vene foorumis selle puterdamise kohta võib rohkem lugeda. Mul tuleb sellise jutu peale üks membraan meelde, mis vist gaasi ette andis.... Vabandan, kui jutt ennustusena rohkem.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas tlauri » 06 Aug 2019, 21:02

101 905 626 A ja pole mingit sellist densot, bosch jne olemas.

NGK järelturutehaste kvaliteeditase on räbal. Paadimootorite küünlad on liiga kõrge riskiastmega, et merele sellisega minna. Ainult OEM NGK kui muud vastet pole (Mercury jne).
Viimati muutis tlauri, 06 Aug 2019, 21:07, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tlauri selle postituse eest:
tito
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

ivo575
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2019, 08:43
Auto: VW Passat b7 cng
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

1.4TSI CNG mootor käib madalatel pööretel ebaühtlaselt

Lugemata postitus Postitas ivo575 » 14 Aug 2019, 11:58

Küünlad vehtatud ja test-sõit tehtud. Probleemi enam ei esinenud. Kasutasin NGK 91629 / SIZFR6A6D küünlaid. Vaatame kuidas vastu peavad. Tänud abi eest!
Kes tänasid kasutajat ivo575 selle postituse eest:
titoMustVälk

Vasta

Mine “Mootor”