Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 09:41

Tere,

Mure autoga, ehk oskab keegi tark abistada või konsulteerida mida vaadata võiks.

Nimelt, autol kadus maanteel jõud ära (koju sai ta sõidetud ikkagi, aga kui gaasi anda siis auto hakkas raputama ning ei kiirendanud). Järgmine päev vahetasin kiire hooga kütusefiltri ära - nüüd auto enam käima ei jäänud. Läheb käima - käib paar sekundit ning siis sureb välja.

Ennist nägime, et tandempumba tihend oli läbi ning kütus oli juba suht mustaks läinud. Õli tahab ka vahetust - kuid auto peaks käima ikka jääma?

Kütusefilter on ka uus pandud peale tandempumba tihendite vahetust.

PS: vana BRM mootor, ei ole CR veel.
Viimati muutis HawkHill, 17 Sept 2019, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema pealkiri peab olema postituse sisu või probleemi lühidalt kirjeldav!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Passat 2008 2.0 125KW

Lugemata postitus Postitas links » 17 Sept 2019, 09:42

Paagipump?

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 09:44

Paagipump töötab, puhastasin selle ka ära. Filtrilt tagasivoolult ja pealevoolult tundub et liigub kütus ilusti ning käima läheb alati, lihtsalt mõneks sekundiks ainult.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Passat 2008 2.0 125KW

Lugemata postitus Postitas links » 17 Sept 2019, 09:45

Veakoode?

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 09:46

Täna saan kaabli järgi panna õhtul, seniks lootsin ehk keegi oskab ette pakkuda kui halb asi olla võiks

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 15:47

Vähe spämm aga panin video ka.

Vahepeal ta käib vähe kauem, see on suht minimaalne aeg kaua ta käib (kauem on siiski mõni sekund ainult):


Paar veakoodi oli ka veel, saan pikema listi hiljem. Mootoril andis 5 (kõik tundus suht järelkaja mitte põhjus) ning immol oli 1.

Immo oma:
02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Mootori omadest oli EGR:
012593 EGR System: Regulation Range not Reached

Mootoril oli veel koode, inimene kes läppari järgi pani saadab ülejäänu kui koju jõuab.

Immo oma kohta - roolilukk ei ole peal kui auto korraks käima läheb.
Viimati muutis semuy, 17 Sept 2019, 17:52, muudetud 1 kord kokku.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 17 Sept 2019, 19:23

semuy kirjutas:
17 Sept 2019, 15:47
Vähe spämm aga panin video ka.

Vahepeal ta käib vähe kauem, see on suht minimaalne aeg kaua ta käib (kauem on siiski mõni sekund ainult):


Paar veakoodi oli ka veel, saan pikema listi hiljem. Mootoril andis 5 (kõik tundus suht järelkaja mitte põhjus) ning immol oli 1.

Immo oma:
02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Mootori omadest oli EGR:
012593 EGR System: Regulation Range not Reached

Mootoril oli veel koode, inimene kes läppari järgi pani saadab ülejäänu kui koju jõuab.

Immo oma kohta - roolilukk ei ole peal kui auto korraks käima läheb.
roolilukk, endal läbitud.
Paagipump võib sul ju toimida, aga kui "powerit" pole siis ei ole siin midagi peale vahetuse.
Kuidagi väga tuttav, kui enda "eksil" paagipump minema hakkas.
Käias käias sai käima tiksus ja suri, kohapeal võis alguses isegi "piirajasse" lasta ja käis aga kui vedu taha tuli oli puuks.
Pump vigu ei näidanud, sest ta ju reaalselt "töötas" :) uus paagipump ja mure kadus
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 19:31

Hm. A ta ei lase mul üldse gaasi anda. Käima läheb samuti n.ö poolest pöördest - ei ole käiata vaja.
Roolilukk kui päris peetis oleks siis ta vist ei läheks üldse käima? Või lihtsalt sama diagnoos ja vähe erinev käitumine? Kui ta käima läheb siis on roolilukk maas niikauas kui ta elus püsib (jällegi mõni sekund).

Kõik veakoodid mis leidis nüüd siis:
ENGINE

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Control Module Part Number: 03G 997 020 N HW: 03G 906 018 EM
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 4799
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 00776 204 94854
VCID: 3365F94752C0B386591-8066
5 Faults Found:

004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Reset counter: 39
Mileage: 189944 km
Time Indication: 0
Date: 2018.10.03
Time: 09:37:32

Freeze Frame:
RPM: 1632 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 102.0 km/h
85.80 %
Text: 5.000 uF
Text: 15.00 mJ
Text: 12 mJ
Raw, Form. N/A: 000 004 000

012593 - EGR System
P3131 - 006 - Regulation Range not Reached - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 40
Mileage: 207832 km
Time Indication: 0
Date: 2019.09.13
Time: 17:23:12

Freeze Frame:
RPM: 2944 /min
Torque: 208.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
1.56 %
Load: 1.6 %
Lambda: 54.7 %
Battery Volts: 1.0 V

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 207832 km
Time Indication: 0
Date: 2019.09.13
Time: 17:23:24

Freeze Frame:
RPM: 1600 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 50.0 km/h
Temperature: 19.0°C
Pressure: 1001.1 mbar
Text: 48 kg/h
(no units): 1.75

000801 - Engine Speed Sensor (G28)
P0321 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 192 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Time: 0.01 s
Angle: 0.0 °
Bin. Bits: 00000000
Bin. Bits: 00000001

005712 - Powertrain Data Bus
P1650 - 009 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 10.62 V
Bin. Bits: 00001100
Torque: 1016.0 Nm


Readiness: N/A

IMMO


Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R
Component and/or Version: IMMO 042 0383
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 131071 1023 2097151
Additional Info: 3C0905861G ELV 027 0380
Additional Info: Geraet 2097151
VCID: 3979CB6F70AC49D693D-806C
1 Fault Found:

02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 79
Mileage: 207837 km
Time Indication: 0
Date: 2019.09.14
Time: 00:58:47
Viimati muutis semuy, 17 Sept 2019, 19:32, muudetud 1 kord kokku.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 17 Sept 2019, 19:35

semuy kirjutas:
17 Sept 2019, 19:31
Hm. A ta ei lase mul üldse gaasi anda. Käima läheb samuti n.ö poolest pöördest - ei ole käiata vaja.
Roolilukk kui päris peetis oleks siis ta vist ei läheks üldse käima? Või lihtsalt sama diagnoos ja vähe erinev käitumine? Kui ta käima läheb siis on roolilukk maas niikauas kui ta elus püsib (jällegi mõni sekund).
no lõpuks ma sain ka peale anda ainult siis, kui lõdvik lahti oli.
Rooliluku puhul hakkas auto ka lõugama aga laseb korraks käima ja siis immo ta ju maha suretab.
Aga ootame logi ära ja siis targemad võtavad sõna :)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas links » 17 Sept 2019, 19:53

MAFi kohta - Symptoms of a P0101 code may include: Malfunction indicator lamp (MIL) illumination (a.k.a. check engine light)
Rough running engine
Black smoke from tail pipe
Stalling Engine hard start or stalling after it starts
Possible other driveability symptoms

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas semuy » 17 Sept 2019, 20:05

links1 kirjutas:
17 Sept 2019, 19:53
MAFi kohta - Symptoms of a P0101 code may include: Malfunction indicator lamp (MIL) illumination (a.k.a. check engine light)
Rough running engine
Black smoke from tail pipe
Stalling Engine hard start or stalling after it starts
Possible other driveability symptoms
Õhufilter ise sai vahetatud pärast seda kui auto seisma jäi (mõni kilomeeter hiljem). Proovin homme sensori ära puhastada.

Vahepeal uurin seda rooliluku teemat kah, see on vist vähe kulukam ettevõtmine.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Sept 2019, 23:01

Tõmba MAF tagant. See jätaks sul masina vähemalt käima, kui selle viga oleks. Ma prooviks 3 silindri pealt käima, ehk tõmba neljas pihusti tagant.
Järjest surevad need PPD pihustid nüüdseks. Eriti kui aastaid tagasi tasuta neid pole ära vahetatud.

Roolilukk on immobilisaatori osa ja lihtsalt seda ilma eriseadmeteta ära ei vaheta, kui immot sobitada ei oska. Oskamatud suudavad süsteemi ka nii lukku ajada, et lõpuks vaja uus identiteet autole anda.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas dellu » 18 Sept 2019, 09:26

Mootori anduri viga võib olla juhtmestikus umbes juhipoolse tule taga. ENdal läbi käidud teema. Seal juhtmestik võib viga saada. Võta igaks juhuks kaitseteip maha ja vaata kogu see osa üle. Minu näite puhul oli keegi juba korra pressitava liidesega parandanud. Mul väljendus selles, et käima läks aga paremale keerates suri välja. Eks mootor väänas juhtmestikku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

semuy
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2019, 09:37
Auto: Volkswagen Passat 2008
Asukoht: Tartu, Puhja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 2008 2.0 125KW jõud kadunud ja sureb välja?

Lugemata postitus Postitas semuy » 18 Sept 2019, 09:45

Vaatan MAFi ning juhtmestiku üle täna. Tänud soovituste eest!

MAFita käitus täpselt samamoodi. Juhtmestik tundus ka hea olevat. Roolilukuga on huvitav see muidugi, et kui süüdet anda siis kuuled ilusti et läheb lahti ja ei tee mingi imelikke hääli. Nagu ennist mainitud siis kui käima läheb on ka roolilukk nagu töökorras, aga eks näis - homme viin Forssi ja kuulen.
Viimati muutis semuy, 18 Sept 2019, 12:58, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”