1.8 DOHC vs 2.0 DOHC kindlaks tegemine?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Okt 2019, 22:32
- Telefon: 53583661
- Auto: vw golf 1.8doch
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1.8 DOHC vs 2.0 DOHC kindlaks tegemine?
Tere spetsialistid!
Kuidas teha välisvaatluse korral kindlaks, kas tegu on 1.8 DOHC või 2.0 DOHC mootoriga? Ja mida saaks 1.8 DOHC mootorile panna 2.0 oma, et saada sellega võimu juurde?
Kuidas teha välisvaatluse korral kindlaks, kas tegu on 1.8 DOHC või 2.0 DOHC mootoriga? Ja mida saaks 1.8 DOHC mootorile panna 2.0 oma, et saada sellega võimu juurde?
Viimati muutis argo, 14 Okt 2019, 09:14, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri informatiivsemaks.
Põhjus: Pealkiri informatiivsemaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
1.8 DOHC vs 2.0 DOHC
Mootori nr. on plokil 3. ja 4. silindri juures lihvitud eendil, 1,8 kood peaks olema KR, 2,0 kood ABF (kui eksin siis targemad parandagu), koode googeldades saad ka pildid ette ning erinevused tuvastada väliselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
1.8 DOHC vs 2.0 DOHC
2.0 puhul on plokil see kirjas väljalaske poolel, lisaks ka kasutaja GTI märgitud kohal täpne mootori kood. 2.0 puhul siis võib seal vw mootorite puhul olla 9A/ABF ja audi mootoritel 6A/ACE. Kõige mõistlikum on võtta 2.0 mootor, ABF puhul ei ole pointi midagi ümber lapata, 9A mootorile on soovitav kas ABF või KR 102kw 1.8 mootori nukkvõllid sisse panna.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Okt 2019, 22:32
- Telefon: 53583661
- Auto: vw golf 1.8doch
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1.8 DOHC vs 2.0 DOHC kindlaks tegemine?
Tänud nende vastuste eest , aga ka veel väliselt on ss Seati 1.8 gti 95kw PL koodiga , ja 2.0 gti 110kw abf koodiga väliselt väga sarnased , kas neil välja arvatud koodid saab aru millega tegu
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
1.8 DOHC vs 2.0 DOHC kindlaks tegemine?
ABF-i sisselaskekollektor on minu teada ühes tükis, pihustid on ka el pritse omad. KR, 9A, PL on sisselaskekollektor kahes tükis, lisaks on need stockis mehaanilise pritsega, ehk õhukopsik teine, selle peal on pritsepea. Kõik mehaanilise pritsega 16v on 42mm sisselaskekollektoriga, ainult osad (mitte kõik minu teada) KR mootorid tulid 50mm sisselaskega. Vahe näeb siis selles, et 42mm torud jooksevad otse, 50mm on aga paksem, küünalde kohalt on kitsamad. Äkki see info annab üldisemat aimu. Enda silmaringi avardamiseks küsimus: Seati peale on tehasest PL mootorit pandud?geilovaldmann kirjutas: ↑19 Okt 2019, 20:29Tänud nende vastuste eest , aga ka veel väliselt on ss Seati 1.8 gti 95kw PL koodiga , ja 2.0 gti 110kw abf koodiga väliselt väga sarnased , kas neil välja arvatud koodid saab aru millega tegu
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega